Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
761/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä suutuit? Lue sähkärisi!

Vierailija
762/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä edes ole rakastunut sinuun. Hirvität ja pelotat vaan. Miksi tätä toivotonta juttua pitäisi vielä pitkittää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä enää. Perun heinäkuun tapaamisen ja syksyllä muutan toivottavasti pois. 

Vierailija
764/8206 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä ja jatkoa sinulle kaikesta huolimatta!

Vierailija
765/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää A!

Vierailija
766/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ovat italialaiset varsinaisia salaisuuksien vartijoita.:D

Pelko pitää kenen tahansa suun supussa, mutta kyllä mamma italianat ovat kovia juoruilemaan.

Mitä konservatiivisempi kulttuuri/yhteisö, sitä suurempi on kiinnostus muiden seksi-/rakkauselämää kohtaan - ja siitä todellakin puhutaan.

Italiassa on jopa oma sanaton ele sille, kun joillain epäillään olevan säpinää (käytetään tilanteissa, joissa ei kehdata ääneen asiaa puida ja/tai halutaan aiheuttaa osallisille epämukava olo; "teidät on huomattu").

Puiminen tapahtuu sanallisesti sitten, kun henkilö(t) on toisaalla.

Vierailija
767/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei E

Siinä se taas meni tämä kesä - 2 viikkoa olet varattuna, sitten minä 2 viikkoa lomalla ja sen jälkeen vaimosi jääkin 5-6 vkon lomalle. Kun seuraavan kerran tapaamme onkin jo elokuun loppu ja jälleen kerran jää auringonotto merenrannan kalliolla ja Oittaalla tekemättä vaikka siitä(kin) aina haaveillaan. Selviätkö ilman läheisyytä yli 2kk? Minulle se on vaikeaa mutta onhan tässä kotosalla hommia oman perheen kanssa.

Palaillaan syksyllä!

Vierailija
768/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei E

Siinä se taas meni tämä kesä - 2 viikkoa olet varattuna, sitten minä 2 viikkoa lomalla ja sen jälkeen vaimosi jääkin 5-6 vkon lomalle. Kun seuraavan kerran tapaamme onkin jo elokuun loppu ja jälleen kerran jää auringonotto merenrannan kalliolla ja Oittaalla tekemättä vaikka siitä(kin) aina haaveillaan. Selviätkö ilman läheisyytä yli 2kk? Minulle se on vaikeaa mutta onhan tässä kotosalla hommia oman perheen kanssa.

Palaillaan syksyllä!

Uskot tosiaan, ettei E:llä ole läheisyyttä vaimonsa kanssa?

Rofl

Vierailija
769/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-persoona kirjoitti:

Mistä suutuit? Lue sähkärisi!

Stressiä? Paha päivä? Pipo kiristää? Yksi paha sana/kohtelu? Uupumusta? Väsymystä? Saattaa olla mitä tahansa. Olisit suoraan yhteydessö etkä olettaisi.

Vierailija
770/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyy pyy kirjoitti:

Kaikkea hyvää A!

Sitähän minäkin. Siinä uskossa olen ollut ettet halua edes nähdä minua. Parempi on joo että tiet eroaa, ei tee hyvää löytää itestäni juttuja täältä. Mitähän heinäkuussa olisi tapahtunut kun ei ite tiedä.

Vierailija
771/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyy pyy kirjoitti:

Kaikkea hyvää A!

Sitähän minäkin. Siinä uskossa olen ollut ettet halua edes nähdä minua. Parempi on joo että tiet eroaa, ei tee hyvää löytää itestäni juttuja täältä. Mitähän heinäkuussa olisi tapahtunut kun ei ite tiedä.

Ja toi rakkaudentunnustus ei ollut mun käsialaa jos niin luulit.

Vierailija
772/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei E

Palaillaan syksyllä!

Uskot tosiaan, ettei E:llä ole läheisyyttä vaimonsa kanssa?

Rofl

On parikin  kertaa vuodessa, mutta pelkkää lähäriä peiton alla.  Olemme tunteneet 30v joten en usko että hänen tarvitsee valehdella minulle:)

Vaimo hukkui vuosia sitten äitimaahan ja toisaalta on urakiitäjä, ei siinä miehelle hirveästi sijaa enää ole.

Vierailija
773/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan sun päättäväisyyttä todella paljon. Se on hieno piirre sussa, eikä todellakaan ainoa. Oon pahoillani.

Anna joku esimerkki päättäväisyydestäni? Mitä muita piirteitä mussa on?

Tosi paljon hienoja piirteitä, pitkäksi listaksi asti. Kerron sitten joskus.

Oon koittanut miettiä sun huonoja puolia, koska pakkohan sussa on olla niitäkin. En vaan keksi mitään. Kertoisitko sä mulle?

Vierailija
774/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukskohan se valitsi yhteydenpitovälineen....?

Vierailija
775/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan sun päättäväisyyttä todella paljon. Se on hieno piirre sussa, eikä todellakaan ainoa. Oon pahoillani.

Anna joku esimerkki päättäväisyydestäni? Mitä muita piirteitä mussa on?

Tosi paljon hienoja piirteitä, pitkäksi listaksi asti. Kerron sitten joskus.

Oon koittanut miettiä sun huonoja puolia, koska pakkohan sussa on olla niitäkin. En vaan keksi mitään. Kertoisitko sä mulle?

Kerro ensin mistä sä olet pahoillasi?

Vierailija
776/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee niin sekaisin että koen että ihmiset ja ihmissuhteet ja viestit menee niin solmuun et mä ainakin häippäsen. Puhelimella saa kiinni jos jollakin asiaa. En oo montaa viestiä laittanut ja löydän kaaoksen. Ottakaa lepiä välillä.

Vierailija
777/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... eiks vois ottaa yhteyttä ihan suoraan?

Eikä täällä netin ihmemaailmassa, jossa vain ja ainoastaan se ainoa/oikea varmastikin vastaa. eikä kukaan muu...

😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
778/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... eiks vois ottaa yhteyttä ihan suoraan?

Eikä täällä netin ihmemaailmassa, jossa vain ja ainoastaan se ainoa/oikea varmastikin vastaa. eikä kukaan muu...

😂😂😂😂😂😂😂

Niinpä, mut nössöt on nössöjä

Vierailija
779/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon todellakin vielä liikaa sussa kii.

Ja mietin joka päivä otanko riskin ja kerron sen sulle.

Kerro, niin ei tarvitse myöhemmin jossitella ja katua tekemättä jääneitä asioita.

En kehtaa kun taisin möhliä jo, liikaa pelissä jos sitten tulisikin torjutuksi. ja mitä somesta voi stalkata, todennäköisesti tulisi, vaikuttaa että hänellä on jo aika varmasti uudet kuviot ja olisin ikävä muistutus torjunnasta.

The end.

Vierailija
780/8206 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen selvinnyt erostani, en aio ottaa yhteyttä suhun, mies. Odotan, että kohtalo järjestää sen puuttuvan palasen viimein. Muuten rakkauselämäni saa olla finito.

Ketju on lukittu.