Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
681/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet juuri semmonen tyyppi jota vilasin kerran ja naurahtaen "ei mulle valitettavasti" jatkanut matkaani. Mutta samalla kuitenkin mielessäni parittanut sua "tuolle sopisi käsikynkkää koristamaan joku timmi blondi."

Brunetti mieluummin, blondit on yleensä vähän pullukoitakin.

Vierailija
682/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon onnellisempi sun viesteistä jne kuin ikinä arvaatkaan, mies. Ei nähdä hetkeen, mutta mielessä silti koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet juuri semmonen tyyppi jota vilasin kerran ja naurahtaen "ei mulle valitettavasti" jatkanut matkaani. Mutta samalla kuitenkin mielessäni parittanut sua "tuolle sopisi käsikynkkää koristamaan joku timmi blondi."

En saa oikein selvää tekstistäsi, mutta se on totta, että sitä aina ihastuu johonkin jota ei voi realistisesti koskaan "saada".

Mä ainakin ihastun itseäni "tasokkaampiin" ja no tiedostan sen kyllä alusta lähtien enkä siksi edes odota mitään tai yritä olla mitenkään, kun tiedän ettei ole realistinen vaihtoehto, eli en sinänsä tipahtele mistään korkealta koskaan.

Olen yrittänyt myös miettiä, että mikä on se mun "taso" miehissä, eli millaisia miehiä mulla olisi realistisesti mahdollista saada, mutta en oikeasti tiedä.

Yrittänyt kavereiltakin kysellä, mutta ei nekään osaa sanoa eikä kuvitella millainen olisi minun tyylinen mies, tai jotenkin "vastakappale".

Tällä hetkellä kurkottelen liian korkealle se on selvä, mutta pitäisi tietää mihin saakka tarvis laskeutua.:D

En kyllä mitään epäsymmetristä pullukkaa tai possun näköistä bodaria halua, eli sitten jos realismi on sitä, niin olen mielummin yksin.

Ois kyllä ihanaa olla joku söpö blondi, ois varmaan helppo elämä.:)

Vierailija
684/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei se blondius ole se juttu, tai mikään väri.

Söpöys on point! Ois ihanaa olla söpö.

Vierailija
685/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti vaan liian tottunut siihen että kaikki tulee sun luo.

Vierailija
686/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain jotenkin hyvälle, en osaa sanoa mistä tämä tunne tulee. Johtuisiko sinusta?

Vierailija
687/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ajattelen ja kaipaan sua nainen. En edelleenkään ymmärrä miksi kaiken piti mennä näin. No ainakin sun ansiosta mulla on nyt jotain mun elämässä, jota en saanut, vaikka niin halusin. Siitä mua muistuttaa ajoittan katkeran vihlova kouraisu rinnassa.

Vierailija
688/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ajattelen ja kaipaan sua nainen. En edelleenkään ymmärrä miksi kaiken piti mennä näin. No ainakin sun ansiosta mulla on nyt jotain mun elämässä, jota en saanut, vaikka niin halusin. Siitä mua muistuttaa ajoittan katkeran vihlova kouraisu rinnassa.

Ei asiat itsestään mene niin tai noin. Aina joku on tehnyt jotain tai jättänyt tekemättä.

Vierailija
689/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti vaan liian tottunut siihen että kaikki tulee sun luo.

No ei kyllä tule.

Esim. joskus kun oon ollut jossain baarissa kaverin/kavereiden kanssa, niin niille tullaan jutteleen ja mulle ei juuri ikinä.

Joskus jopa istutaan pitkään pöydässä mihin tulee joku miesporukka ja kaikki niistä puhuu vaan mun kaverille, eikä mulle mitään.

Kerran olin yhden reilusti ylipainoisen ja rankasta elämästään kaikille avautuvan kaverin kanssa baarissa ja kattelin vaan vierestä kun sen ympärillä pörräsi ihmisiä kuin kärpäsiä, ja mulle jutteli illan aikana yksi ihminen eikä sekään yrittänyt iskeä.:D

Eikä ollu kyse mistään "se vaan häikäisi itsevarmuudellaan ja veti puoleensa kaikkia", koska se ihminen oli todella epävarma (eikä osannut piilottaa sitä).

En kyllä käy yöelämässä juuri ikinä eli ei hirveästi dataa ole, mutta jos nyt ajatellaan, että baarit on "iskupaikkoja", niin ei kyllä lähes kukaan tule mun luo.:D

Kadulla ja kaupoissakin tulee enemmän, mutta ne ei olekaan iskupaikkoja eikä ne yritäkään iskeä.

Juttelee vaan jostain säästä tms.

Nuorempana kun kiinnosti enemmän kulkea yhtään missään, niin ihan selkeästi muiden luokse tultiin enemmän.

Siis se ero oli ja on ihan selkeä, jopa kuin yö ja päivä.

Mua ei lähesty edes ulkomaalaiset, vaikka niiden piti viedä meidän naiset.:D

Vierailija
690/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en sitten ole mitään uutta vaimoa etsimässä, haluun vaan pitää hauskaa. Joku viisashan joskus sanoi, ettei ikinä tiedä millon kaikki loppuu. Eli parempi katsoa kuin katua. 😊

Siitä vaan, mutta joudut pitämään hauskaa sitten ilman minua!

Haluan Oikean miehen, kokonaan!

Herran pelko on viisauden alku, mutta Oikeita miehiä (ja niitä kokonaisia) on tarinoiden mukaan erilaisia, samoin kuin tapoja pitää hauskaa. Riippuu vähän keneltä kysyy. 😉

Kukaan ei kysynyt sinulta. Olet moraaliton retostelija.

Heh, miten voit sanoa noin jostain av-palstan kirjoittajasta, jota et edes tunne? 😊

Koska puolustat kirjoituksessasi syrjähyppyjä ilman tunnontuskia:)

En puhunut syrjähypyistä vaan hauskanpidosta.

Vierailija
691/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei asiat itsestään mene niin tai noin. Aina joku on tehnyt jotain tai jättänyt tekemättä.

Niinpä. Näin se meni tässäkin tapauksessa.

Vierailija
692/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan sun päättäväisyyttä todella paljon. Se on hieno piirre sussa, eikä todellakaan ainoa. Oon pahoillani.

Anna joku esimerkki päättäväisyydestäni? Mitä muita piirteitä mussa on?

Tosi paljon hienoja piirteitä, pitkäksi listaksi asti. Kerron sitten joskus.

Vierailija
693/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä sanon, että jokaisella meistä on oma totuutensa. Ihan jokaisella. Mutta se siitä.

Vierailija
694/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Näin se meni tässäkin tapauksessa.

Mitä sinä sitten teit tai jätit tekemättä?

Vierailija
695/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vielä sanon, että jokaisella meistä on oma totuutensa. Ihan jokaisella. Mutta se siitä.

Mikä on Sinun totuutesi?

Vierailija
696/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä sinänsä väliä kuinka moni jossain lähestyy, mulla varmaan alkais ärsyttään jos jatkuvalla syötöllä pitäisi hätistellä jotain nobodyja pois kimpusta, mutta onhan se silleen sellanen mittari kuitenkin.

Että miks ylipäätään ihastua kehenkään kun tietää ettei ole mikään suosittu tyyppi, mutta eipä ihminen nyt muutenkaan varsinkaan tunne-elämältään aina kovin looginen ole.

Oikeastaan en halua edes miettiä koko asiaa, tulee vaan paska ja tyhmä olo.

Yrittää vaan jotenkin armahtaa itseään siitä typeryydestä ja ajatella, ettei tunteet katso sitä onko niihin todellisuudessa "oikeutta".

Tyhmyys astuukin kuvioihin lähinnä siinä kohti, kun alkaa toimia niiden tunteiden mukaan --> nolaa itsensä jne.

Vierailija
697/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen maalaa asiat omaksi edukseen.

Asioilla on niin monta totuutta kuin on asianomaista.

Vierailija
698/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä❤

Vierailija
699/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sillä sinänsä väliä kuinka moni jossain lähestyy, mulla varmaan alkais ärsyttään jos jatkuvalla syötöllä pitäisi hätistellä jotain nobodyja pois kimpusta, mutta onhan se silleen sellanen mittari kuitenkin.

Että miks ylipäätään ihastua kehenkään kun tietää ettei ole mikään suosittu tyyppi, mutta eipä ihminen nyt muutenkaan varsinkaan tunne-elämältään aina kovin looginen ole.

Oikeastaan en halua edes miettiä koko asiaa, tulee vaan paska ja tyhmä olo.

Yrittää vaan jotenkin armahtaa itseään siitä typeryydestä ja ajatella, ettei tunteet katso sitä onko niihin todellisuudessa "oikeutta".

Tyhmyys astuukin kuvioihin lähinnä siinä kohti, kun alkaa toimia niiden tunteiden mukaan --> nolaa itsensä jne.

Suhun ei ainakaan kukaan tule vahingossakaan ihastumaan tuolla asenteella.

Vierailija
700/8206 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero❤

Ketju on lukittu.