Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle J . Seuraavan kerran kun nähdään, teen aloitteen. Tiedän mihin se johtaa mutta parempi lopullinen loppu kuin tämä helvetillinen ikävä kokoajan. Minä en halua sormuksia enkä punaista taloasi pellon laidassa. Vain sinut. Tai sitten lopetat sen kiusottelun ja flirtin, työnnä minut pois. Minä en etsinyt ihastumista minulla oli elämä kunnossa. Miksi sinä tulit? Tämä on järjetöntä, toimintakyvyvn vievää ikävää kaipausta ja ihastusta.
Hypätään autoon ja ajetaan tästä läävästä pois!
Sopii minulle. Kaikki mitä tarvitsen onkin jo pakattu siihen pieneen laukkuun, tiedäthän.
Toivoisin, että tietäisit, että haluan sinua edelleen. Haluaisin olla lähelläsi. Näen sinusta unia. Ehkä joskus saamme tilaisuuden selvittää että mitä välillämme oikein tapahtui. Olen kahden tulen välissä, en voi tehdä mitään mikä rikkoisi nykyisen tilanteeni, mutta haluaisin silti sen pienen hetken kanssasi, edes yhden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tee aloitetta nyt kun asiat ovat muuttuneet, et tee koskaan. Olen valmiimpi kuin uskotkaan, mutta oletko sinä? Kyllähän me salaisuuksia osataan pitää, eikö?
Ja mitähän tämä salaisuus kaikkinensa kätkee sisälleen?
Ne on varmaan saman kyläkaupan lihatiskillä töissä ja myytävänä.
Olisin maailman onnellisin, jos saisin sulta vielä edes yhden tunnisteellisen viestin. Kun mihinkään muuhun ei ole mahdollisuutta.
Tunnetko J-mies ikinä itsesi yksinäiseksi?
miehelle kirjoitti:
Toivoisin, että tietäisit, että haluan sinua edelleen. Haluaisin olla lähelläsi. Näen sinusta unia. Ehkä joskus saamme tilaisuuden selvittää että mitä välillämme oikein tapahtui. Olen kahden tulen välissä, en voi tehdä mitään mikä rikkoisi nykyisen tilanteeni, mutta haluaisin silti sen pienen hetken kanssasi, edes yhden.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Olisin maailman onnellisin, jos saisin sulta vielä edes yhden tunnisteellisen viestin. Kun mihinkään muuhun ei ole mahdollisuutta.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko J-mies ikinä itsesi yksinäiseksi?
Enpä juuri.
Tuleekohan vielä aamu, jolloin en herää sinä mielessäni?
Havahdun joka h*lvetin aamu sellaisesta pumpulista karuun todellisuuteen.
Ei ihme, että aamuista on tullut lähinnä tuskaisia ja saatan ensitöikseni vollottaa sängyssä miettien kaikkea paskaa.:D
Aiemmin heräsin aina iloisena ja pompin innoissaan heti aamulla, vitsailin ja nauroin.
Nykyään lähinnä v*tuttaa kun piti herätä.
En todella tiedä, mitä ihanaa on ihastumisessa?
Tai kun jotkut jää ihastumiseen koukkuun?
Onko noi tarinat vaan jotain luomakunnan valioyksilöiden elämää ja me tavikset lähinnä vollotetaan himassa ellei osata laskea rimaa tarpeeksi alas?
Tai haluta.
Mä ainakin olen mielummin yksin kuin jonkun pieksämäkeläisen, sivistymättömän Karjala-lippis-odin soturin tai kymmenen vuotta vanhemman läskin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan vielä aamu, jolloin en herää sinä mielessäni?
Sama ajatus minulla?
Kenelle tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tee aloitetta nyt kun asiat ovat muuttuneet, et tee koskaan. Olen valmiimpi kuin uskotkaan, mutta oletko sinä? Kyllähän me salaisuuksia osataan pitää, eikö?
No en kerro. Ei oo sulle jos et tiedä. Sama tuolle toiselle kyselijälle. Muuttuneet ovat, kohde tietää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kerro. Ei oo sulle jos et tiedä. Sama tuolle toiselle kyselijälle. Muuttuneet ovat, kohde tietää kyllä.
Se lähtee susta.. Muutos 😉
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei tästä enää miksikään muutu. Sulla on se toinen ja minä en näihin leikkeihin rupea enää.
Saisinpa halata sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei tästä enää miksikään muutu. Sulla on se toinen ja minä en näihin leikkeihin rupea enää.
Saisinpa halata sua.
Eihän halaus ole mitenkään kiellettyä? Itse 100% varmasti halaan ihastustani kun hänet seuraavan kerran näen. Muuta tuskin koskaan saan.
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys on aina mahdollista, mutta sinä et vain halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa halata sua.
Eihän halaus ole mitenkään kiellettyä? Itse 100% varmasti halaan ihastustani kun hänet seuraavan kerran näen. Muuta tuskin koskaan saan.
Ei ole halauskiintiö vielä minulla täynnä! ; )
Kumpi aloitti viestittelyn? Laita se viesti, mitä jos hän toivoo ja odottaa että laittaisit? :)