Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6461/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1808 kirjoitti:

Hei hymyilevä nainen. 5 viikkoa ja yksi päivä, kun viimeksi nähtiin ja olet mielessäni edelleen... Miten ihminen voi näin kovin ihastua. Et usko kuinka vaikea on ollut olla lähettämättä viestiä Sinulle, varsinkin silloin, kun oltu "paikalla" samaan aikaan, kuten tänään klo 16 jälkeen. Mietin vaan haluaisitko edes jonkin viestin minulta vai ei?

Mies V.

Voidaan nähdä tänä syksynä. 🤗

Vierailija
6462/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä viestejä kannattaa irl laittaa ihmisille, siten ne asiat etenee. Jos ootte jo laittaneet ja saaneet iloisia vastauksia, laittakaa toistekin. :) Jos koskaan toiselta ei kuulu viesteilyn aloituksia lukuisista omista viesteilyistä huolimatta niin voinee varovaisesti päätellä ettei toista aivan yhtä paljoa kiinnosta. Mutta sittenhän voi pyytää vaikka kahville tai jonnekin niin sekin asia oikeastaan selviää.

Ei toisesta kiinnostunut ihminen kyllä jätä viestiin vastaamatta, tilaisuutta käyttämättä. Joku ujo voi jättää aloitteen tekemättä tietysti.

Itsekin tässä odottelen viestiä yhdeltä mieheltä jonka kanssa aiemmin pari viestiä vaihdoin. Saas nähdä jäikö tämä ainoaksi viestittelyksi. Tykkäisin kyllä jos hänkin laittaisi viestiä. :) Mukavaa syssyä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6463/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen uuden sähkärin illalla. 😄

Vierailija
6464/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä viestejä kannattaa irl laittaa ihmisille, siten ne asiat etenee. Jos ootte jo laittaneet ja saaneet iloisia vastauksia, laittakaa toistekin. :) Jos koskaan toiselta ei kuulu viesteilyn aloituksia lukuisista omista viesteilyistä huolimatta niin voinee varovaisesti päätellä ettei toista aivan yhtä paljoa kiinnosta. Mutta sittenhän voi pyytää vaikka kahville tai jonnekin niin sekin asia oikeastaan selviää.

Ei toisesta kiinnostunut ihminen kyllä jätä viestiin vastaamatta, tilaisuutta käyttämättä. Joku ujo voi jättää aloitteen tekemättä tietysti.

Itsekin tässä odottelen viestiä yhdeltä mieheltä jonka kanssa aiemmin pari viestiä vaihdoin. Saas nähdä jäikö tämä ainoaksi viestittelyksi. Tykkäisin kyllä jos hänkin laittaisi viestiä. :) Mukavaa syssyä vaan!

Jos toinen ei aloita ikinä keskusteluita, mutta vastailee kuitenkin yleensä tai ainakin välillä ihan ystävällisesti = sitä ei kiinnosta, vastaa säälistä tai pitääkseen jonkinlaisen yhteyden yllä jos joskus tulee tilanne jossa voisi hyötyä siitä toisesta (seksiä tms. silloin kun ei muualta saa tai jaksa panostaa)

Kokonaan vastaamatta jättäminen = ei kiinnosta yhtään eikä havittele edes satunnaista hyötyä, eli ei tarvetta pitää toista "lämpimänä"

Nämä on hyvin yksinkertaisia asioita.

Vierailija
6465/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa nainen, kun pyörit mielessä päivittäin. En ole aiemmin tavannut naista, kenen kanssa tuntisin näin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta. Olen lähes varma, että tunnet myös jotain, vaikka siitä ei olla ääneen puhuttu, eikä ehkä puhuta koskaan tietyistä asioista johtuen.

Vierailija
6466/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän teki minulle minkä kevät tekee kirsikkapuille. Rakasteli minua etäisyyden päästä kuin iäisyyden, ja tuli niin lähelle, vaikka välillämme oli teitä ja puita. Minä kurkotin ja hän kurkotti vastaan avosylin, suuteli mieltäni ja vannoi rakkauttaan kunnes kohtaamme. Kaikkien kukkien takaa hän löysi minut, kun häntä viimeisillä voimillani etsin.

Sinä löysit minut ja sait sieluni puhkeamaan loistooni kaiken pahan jälkeen. 

Jos sanat tekisivät oikeutta kiitokselle, sen tekisin. 

Kuinka tämä rakastumistarina jatkuu, vai ajattelitko jäätkö palstalle iäksi?

Ei jatkunut hyvin. Tuli talvi, ja kylmä tulikin. Sellaiset pakkaset että hrrrr. Mutta talven jälkeen saapuu taasen ihana Kevät ja Kirsikkapuut puhkeavat taas kukkaan! Ja rakkaus on ikuista ja erilaista joka vuodenajassa. Toivon että saan kohdata yhden kesän hänen kanssaan, sitä toivon paljon.

Älkää ihmiset jääkö kaipaamaan jotain mennyttä suhdetta se on pahinta mitä itselleen voi tehdä.

Vierailija
6467/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helppoa nainen, kun pyörit mielessä päivittäin. En ole aiemmin tavannut naista, kenen kanssa tuntisin näin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta. Olen lähes varma, että tunnet myös jotain, vaikka siitä ei olla ääneen puhuttu, eikä ehkä puhuta koskaan tietyistä asioista johtuen.

Näimmekö tänään? Olisitpa hän..

Vierailija
6468/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei aloita ikinä keskusteluita, mutta vastailee kuitenkin yleensä tai ainakin välillä ihan ystävällisesti = sitä ei kiinnosta, vastaa säälistä tai pitääkseen jonkinlaisen yhteyden yllä jos joskus tulee tilanne jossa voisi hyötyä siitä toisesta (seksiä tms. silloin kun ei muualta saa tai jaksa panostaa)

Kokonaan vastaamatta jättäminen = ei kiinnosta yhtään eikä havittele edes satunnaista hyötyä, eli ei tarvetta pitää toista "lämpimänä"

Nämä on hyvin yksinkertaisia asioita.

Päteekö nää säännöt myös kahden varatun välillä? Saako varatulle viestitellä?

Vierailija
6469/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näimme tänään, huomenna ei. Häviävän pieni mahdollisuus, että olisit hän, mutta kiitos päiväni piristämisestä, jos nyt sattuisi menemään oikealle henkilölle.

Vierailija
6470/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä meidän hölmöjä juttuja. Kunpa voitais taas jutella niinkuin ennen.

Vierailija
6471/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut mun viimeiseen viestiin. En uskalla enää mitään lähettääkään.

Vierailija
6472/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä nyt. 😙

Vierailija
6473/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos löysit vihdoin sen oikean sinulle.Sydän valitsee ketä rakastaa. Järki ei auta siinä.

Vierailija
6474/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näimme tänään, huomenna ei. Häviävän pieni mahdollisuus, että olisit hän, mutta kiitos päiväni piristämisestä, jos nyt sattuisi menemään oikealle henkilölle.

Naimme tänään, huomenna ei naitu.

Vierailija
6475/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävit tänään nopeasti ja taas katsoit mua niin... aaaah!!

Vierailija
6476/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos löysit vihdoin sen oikean sinulle.Sydän valitsee ketä rakastaa. Järki ei auta siinä.

Ei yksipuolinen rakkaus ole se oikea.

Vierailija
6477/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua, edelleen. Kaipaan läheisyyttäsi, seksiä kanssasi, välillämme läikkynyttä kemiaa.

Kaipaan itsevarmuuttasi ja vahvaa leijonamaista läsnäoloasi, joilla lämpimästi täytit huoneen.

Kaipaan epävarmuuden hetkiäsi, sitä suloista pikkupoikaa, joka kuitenkin edelleen asusti syvällä sisimmässäsi.

Kaipaan leveää, tarttuvaa hymyäsi, joka koristi aina kasvojasi.

Kaipaan katsettasi, sitä syvää sydämen ja sielun lävistävää paikoilleen naulitsevaa katsetta, jolla sait minut riisuuntumaan aseistani.

Kaipaan sitä tunnetta, jonka sait minussa aikaan ensitreffeillämme, kun erotessamme hukkasin suuntani ja omiin aatoksiini hymyillen vaipuneena koitin löytää reittiä kotiini.

Kaipaan sitä, miten olimme samalla aaltopituudella, miten ajatuksemme osui saumattomasti yhteen.

Kaipaan huumorintajuasi, jolla sait minut nauramaan ja hellyyttäsi, jolla annoit toivoa uskoa tulevaan.

Mä olen niin valtavan pahoillani siitä illasta kun luonto vei voiton, jälkipyykistä jonka se aiheutti, epäluottamuksesta joka siitä seurasi. Mä olen niin pahoillani, että jokin niin kaunis vei kaksi toisilleen täydellisesti sopivaa niin kauas toisistaan. Jäit mieleeni ja sydämeeni ainiaaksi.

Vierailija
6478/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä enää huvin vuoksi. Unohtakaa tekin yksipuoliset ihastukset ja menkää eteenpäin elämässä. Tekee hyvää.

Vierailija
6479/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen näitä enää huvin vuoksi. Unohtakaa tekin yksipuoliset ihastukset ja menkää eteenpäin elämässä. Tekee hyvää.

Sama. Ei ole enää tarvetta kirjoitella tänne hänelle, voi vaan lueskella toisten tuntemuksia. Ja kohta tuskin tarvitsee tehdä sitäkään enää.

Vierailija
6480/8206 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A !

T. A

Ketju on lukittu.