Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Ei siinä ollut kysymystä ja tuntui että tuon itseäni liian tykö jos vielä vastaan, en sitten uskaltanut. Jotenkin siinä ei jäänyt mitään epäselvää asiaan ja jos olisin vielä viestittänyt mun ajatukset ja tunteet olisi tulleet ehkä liiankin selväksi. Jotenkin tuntuu että piti pitää asiallinen moodi. Onneksi sinä vielä sen toisen vastausviestin laitoit koska mulle olisi jäänyt huono mieli jos olisin itse sekä aloittanut että jatkanut ja vielä päättänyt viestittelyn. Jos olet sinä, laitoin sulle niitä hymiöitäkin, niin laita mulle viestiä, nythän se on jo helpompaa kun mä aloitin. :)
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut mun viimeiseen viestiin. En uskalla enää mitään lähettääkään.
Anteeksi, olen nyt vähän hiljainen. Söin tänään vähän enemmän kuin viimeisen viikon aikana ja on jotenkin outo olo. 😐
Minäkin oon unohtanut ja mennyt eteenpäin. Mulle eteenpäin meneminen tarkoittaa sitä että hyväksyn sen että kukaan josta minä tosissani pidän ei tule koskaan pitämään minusta. Minussa on jotain vikaa ja siksi minun on oltava joko yksin tai vähemmän kivojen ihmisten kanssa. Valitsen mieluiten yksinäisyyden.
Sanoisin että 5-6 viestiä oli varmasti sulta, koska niissä oli tunnisteet. Sitten oli 15-25 viestiä, jotka saattoi olla sulta mutta en ole ihan varma. Tosi pitkään säkin jaksoit pyöriä täällä ja hauskaa oli! Aiotkohan vielä joskus kysyä multa jotain tästä vai leikitäänkö ettei koskaan täällä oltukaan? 😜
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 5-6 viestiä oli varmasti sulta, koska niissä oli tunnisteet. Sitten oli 15-25 viestiä, jotka saattoi olla sulta mutta en ole ihan varma. Tosi pitkään säkin jaksoit pyöriä täällä ja hauskaa oli! Aiotkohan vielä joskus kysyä multa jotain tästä vai leikitäänkö ettei koskaan täällä oltukaan? 😜
Ai aiotko sä vielä joskus uskaltaa puhua mulle irl?
Vierailija kirjoitti:
Käyn minä joka ilta kirjoittamassa terkkuja sulle mies
Paremmin mä uskallan hänelle irl puhua kuin hän mulle. Terkkuja saa toki lähettää, vaikken oliskaan oikea tyyppi 😊
Tänään haluaisin muistuttaa sinua siitä tosiasiasta, että koskaan en ole kohdannut ketään kuka kuka on koskettanut minua niin syvältä sielusta kuin sinä nainen.
Menee taas viestit sulosesti sekasin. Hyvää yötä silti ❤️
Myöhemmin tänään toisella palstalla.
Ymmärrän mitä tarkoitat. En rakastunut ensi kohtaamisellamme. Rakastuin kun olimme kahden. Olen sinun tyttösi, aina. Voit luottaa minuun.
Jos et tee aloitetta nyt kun asiat ovat muuttuneet, et tee koskaan. Olen valmiimpi kuin uskotkaan, mutta oletko sinä? Kyllähän me salaisuuksia osataan pitää, eikö?
Sinulle J . Seuraavan kerran kun nähdään, teen aloitteen. Tiedän mihin se johtaa mutta parempi lopullinen loppu kuin tämä helvetillinen ikävä kokoajan. Minä en halua sormuksia enkä punaista taloasi pellon laidassa. Vain sinut. Tai sitten lopetat sen kiusottelun ja flirtin, työnnä minut pois. Minä en etsinyt ihastumista minulla oli elämä kunnossa. Miksi sinä tulit? Tämä on järjetöntä, toimintakyvyvn vievää ikävää kaipausta ja ihastusta.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle J . Seuraavan kerran kun nähdään, teen aloitteen. Tiedän mihin se johtaa mutta parempi lopullinen loppu kuin tämä helvetillinen ikävä kokoajan. Minä en halua sormuksia enkä punaista taloasi pellon laidassa. Vain sinut. Tai sitten lopetat sen kiusottelun ja flirtin, työnnä minut pois. Minä en etsinyt ihastumista minulla oli elämä kunnossa. Miksi sinä tulit? Tämä on järjetöntä, toimintakyvyvn vievää ikävää kaipausta ja ihastusta.
Hypätään autoon ja ajetaan tästä läävästä pois!
Vierailija kirjoitti:
Jos et tee aloitetta nyt kun asiat ovat muuttuneet, et tee koskaan. Olen valmiimpi kuin uskotkaan, mutta oletko sinä? Kyllähän me salaisuuksia osataan pitää, eikö?
Ja mitähän tämä salaisuus kaikkinensa kätkee sisälleen?
Postimies Pate, kaipaan sua niin. Terv. Murusi
Vierailija kirjoitti:
miten asiat ovat muuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän mitä tarkoitat. En rakastunut ensi kohtaamisellamme. Rakastuin kun olimme kahden. Olen sinun tyttösi, aina. Voit luottaa minuun.
Keneltä tämä? Joku pikku vinkki?
Täällä taas! 🙃 Olet ollut tuottelias sillä välin kun olin poissa. 😊