Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Hyvää yötä Pippuri/Myy🌛🌛
♥️♥️♥️♥️♥️😘😘😘😘😘
Olet ihana kesäinen tuulahdus, elämääni, jota muuten niin yksin taapertaisin!
Toivoopi sinun: Rusina😘
Aivan kuin olisin tänään nähnyt Sinut vilaukselta ikkunasta töissä ollessani vai kuvittelinko vain?
Aika pysähtyi hetkeksi. Sydämessäni tuntui niin lämmin tunne, että tiedän, että Sinulla on edelleen paikka sydämessäni, vaikka minulla ei Sinun sydämessäsi olisikaan,
Jos olisin voinut, niin olisin lähtenyt ulos ja kävellyt vastaasi Sinua moikaten.
Valitettavasti en juuri silloin voinut.
Kauniita unia Ihastukseni, olet edelleen sydämessäni.
Ethän ikinä kokonaan hylkää 🍍, vaikka oonkin vähän erikoinen.
Kosketit sieluani.
Kosketat sitä yhä.
Sydän sykkii villinä rinnassa.
Villinä kuin puro
kallioiden välissä.
Grrrrrr..... aamuvenyttely....
Olisi ihana vain käpertyä syliisi ja siihen jäädä.
Niin voisin kyllä minäkin käpertyä kainaloon.. Nyt vaan on tyydyttävä peiton lämpimiin..
Vierailija kirjoitti:
Niin voisin kyllä minäkin käpertyä kainaloon.. Nyt vaan on tyydyttävä peiton lämpimiin..
Peiton alla kahdestaan ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peiton alla kahdestaan ; )
Jopas on kuumottava ajatus. Olisi siellä yhdelle miehelle aina tilaa. ;)
Mikset voi vaan jo mennä pois päästäni?
En halua enää tuntea mitään.
Tulen joskus tutkimaan karvojasi. 😉
Kuolisitpa sinä tai kuolisinpa minä.
Mielummin minä, koska haluan muutenkin pois, mutta jos sinua ei olisi olemassa niin tietysti elämäni olisi vähän mielekkäämpää sitten, kun ei menisi turhaan energiaa johonkin järjettömään paskaan mikä valtaa mieltä.
Onko tähän olemassa jotain lääkettä, millä jonkun ihmisen saa pyyhittyä pois mielestä ja niin, ettei tuntuisi enää missään koko henkilö?
Toimiiko joku hypnoosi tai joku, onko kukaan kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Tulen joskus tutkimaan karvojasi. 😉
Ja minä sinun napaasi 😊
Kiroan sen päivän kun tapasin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin minä, koska haluan muutenkin pois, mutta jos sinua ei olisi olemassa niin tietysti elämäni olisi vähän mielekkäämpää sitten, kun ei menisi turhaan energiaa johonkin järjettömään paskaan mikä valtaa mieltä.Onko tähän olemassa jotain lääkettä, millä jonkun ihmisen saa pyyhittyä pois mielestä ja niin, ettei tuntuisi enää missään koko henkilö?
Toimiiko joku hypnoosi tai joku, onko kukaan kokeillut?
Sano sille ens kerralla kun näette että tapa itses... Helppoa. Ette näe enää koskaan.
PP, rauhoitutaan ja käydään ulkoilemassa. 😙
Jutellaan illalla. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin minä, koska haluan muutenkin pois, mutta jos sinua ei olisi olemassa niin tietysti elämäni olisi vähän mielekkäämpää sitten, kun ei menisi turhaan energiaa johonkin järjettömään paskaan mikä valtaa mieltä.Onko tähän olemassa jotain lääkettä, millä jonkun ihmisen saa pyyhittyä pois mielestä ja niin, ettei tuntuisi enää missään koko henkilö?
Toimiiko joku hypnoosi tai joku, onko kukaan kokeillut?Sano sille ens kerralla kun näette että tapa itses... Helppoa. Ette näe enää koskaan.
Emmä nyt tollasta kellekään sanois, eikä nähdä muutenkaan.
se luulee et tää on soundcloud