Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on erikoisen hiljaista... etkö enää rakasta mua? 😍
Eeen..... rakkaus kuoli :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeen..... rakkaus kuoli :(
Rakkaus ei koskaan kuole.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan rakastan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silence is gold silver or bronze?
Silence is overrated.
Lämmin tuuli ja ihana auringonpaiste! Olistpa täällä terassilla meidän kanssamme. ;)
Tietäisitpä miten paljon sinua rakastan. Siksi otin yhteyttä sinuun tänään, siksi koska rakastan sinua ja välitän niin paljon sinusta. En tiedä pystynkö koskaan sinulle kertomaan rakkaudestani näillä sanoilla Rakastan Sinua, mutta ehkä sinä ehkä olet huomannut sen.
Toisessa ulottuvuudessa meillä on toisemme. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla rakkaus niin voimakas sana mitä suustasi päästit, useita kertoja. Valheesi kaikuu vieläkin korvissani. Mitään en sinulta odottanut, vaatinut tai pyytänyt. Kaikki oli kuten alussakin.
Sait minut tuntemaan itseni hyväksikäytetyksi. Kilteyttäni pidin huolta ja jaksoin välittää. Palkkioksi pidit minua piinassa ja lopuksi rytistit kuin roskan, heitit pois kun et enään tarvinnut. Samalla sanoen rakkaani.
Minä sentään tarkoitin sanomisiani, teoillani sen näytin ja nyt istun yksin miettien syitä jatkaa....
Selvisipä lopulta mitä sen naamion takaa löytyikään
Se vaan on tyhmää luottaa liikaa ja heti ei pidä ihastua/rakastua.
Kuule, tuosta ei nykypäivänä ole aikuisen naisen kohdalla pelkoa. Oletusarvo on, että mies pyörittää useampaa naista, tekee oharit (ja antaa huonon tekosyyn), ghostaa, on törppö. Haluaa vain panna.
Hyvin vaikeata on luottaa yhtään puhumattakaan rakastumisesta tai ihastumisesta. Elämä on, ja aikuinen nainen sen tietää. Joskus seksi voi olla hyvää, yleensä ei.
Mulla on käynyt päinvastoin, eli iän myötä tullut lempeämmäksi kun taas nuorempana olin aika kamala, itsekäs ja sotaisa.
Toisaalta eipä ole jäänyt mitään hampaankoloon eikä tullut katkeruutta "miehiä" kohtaan niinku joillain, ku ei jääny koskaan jalkoihin nössöileen tai roikkunut väkisillä kenessäkään.
En tiedä onko se kasvatuksesta kiinni, kun jotkut on sellasia naiiveja nössyköitä jotka sitten usein elämässä katkeroituu?
Tai ei saanut lapsena tarpeeksi rakkautta eikä oppinut kunnioittamaan itseään, kun aikuisena on niin kova rakkaudennälkä että se ajaa itsearvostuksenkin ohi eikä niin väliä, vaikka toinen kohtelisi tosi epäkunnioittavasti?
Seksin laatuun voi kyllä pitkälti itse vaikuttaa, luulisi Aikuisen Naisen sen tietävän.:D
Vierailija kirjoitti:
Lämmin tuuli ja ihana auringonpaiste! Olistpa täällä terassilla meidän kanssamme. ;)
En ole koska et kutsunut :(
Toivottavasti tuhosit aikoinaan heti kaikki viestit, jotka kirjoitin sulle (irl). Itse poistin ne muutoin, mutta kopioin omani itselle salasanalla suojattuun tiedostoon, siksi koska arvasin että minulle tulee varmaan joskus pakottava halu tarkistaa mitä oikein kirjoitinkaan. Äsken se hetki sitten koitti ja päätin lukea ne viestit. Ensin meni tunti pelkästään siihen että pystyin muistoihin tulvineelta häpeältä edes aloittamaan niiden lukemisen. Häpeä vain kasvoi lukiessa. Hyi kamala niitä viestejä, ne oli paljon kamalampia ja lapsellisempia kuin muistinkaan. Huomaa kyllä että olen ollut loppuvuodesta tosi pahoissa univeloissa, niin pahoissa että järkikin on tainnut mennä. Ois asiat voinut paljon aikuismaisemmin ja fiksummin kirjoittaa…tai siis kaikista fiksuinta olisi ollut olla kirjoittamatta mitään. Ei tuollaisia selitetä puolitutuille. Muistan että ekan kirjoitin nopeasti pelkkänä ajatuksenvirtana, koska se oli tarkoitettu tuhottavaksi heti lukemisen jälkeen ja ajattelin etten edes tarvi sitä, koska luulin että minulla riittää kyllä rohkeus puhua. Olisin voinut edes hieman muotoilla ajatuksiani. Toinenkin meni sitten ajatuksenvirtana hetken mielijohteesta, kun ensin olin vuorokauden kieltänyt itseäni kirjoittamasta mitään. Kuuntelin liikaa kummallisia vaistojani. Minulla oli ollut pari vuotta aiemmin outo tunne ettet olisi niin vahva kuin miltä vaikutat ja että minun on tarkoitus auttaa sinua jossain. Se oli minusta aina ihan hölmö vaisto, mutta sitten yhtäkkiä sillä kerralla tuntui ensimmäistä kertaa että se vaisto voisi olla sittenkin totta ja luulin tajuavani mikä oli se asia missä minun piti sinua auttaa.
Voisin tehdä itselleni pari uutta periaatetta: "Älä kuuntele vaistojasi, olet täysin hörhö!!" ja "Jos et uskalla jotain asiaa suullisesti kertoa, niin silloin se on todellakin parempi jättää kertomatta." Nyt voin vain ikuisesti miettiä että ketkähän kaikki nuokin viestit on lukeneet ja mitähän ne minusta ajattelee. Keksin ainakin miljoona pahaa asiaa mitä ne minusta ajattelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hey D, how are you sweetie? Enjoying the Finnish summer as hot as you?
Suomen kesän "kuumuuden" huomioon ottaen kohde ei välttämättä tiedä, tarkoititko kehuksi vai ilkeilyksi.:D
Come on, don't take me so literally. The weather's great whenever she happens to be around.
Is she Heidi? Or what are her initials?
It's not about her name or initials. It's about passion and emotions.
Dear? Devil? Darling? Dangerous? Dirty?
All of that! Oh wait, except for the last one... Plus one more, DAZZLING.
Sounds great. Who is it? Guy or a girl? Age? City?
You, who are you?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hey D, how are you sweetie? Enjoying the Finnish summer as hot as you?
Suomen kesän "kuumuuden" huomioon ottaen kohde ei välttämättä tiedä, tarkoititko kehuksi vai ilkeilyksi.:D
Come on, don't take me so literally. The weather's great whenever she happens to be around.
Is she Heidi? Or what are her initials?
It's not about her name or initials. It's about passion and emotions.
Dear? Devil? Darling? Dangerous? Dirty?
All of that! Oh wait, except for the last one... Plus one more, DAZZLING.
Sounds great. Who is it? Guy or a girl? Age? City?
You, who are you?
My Deee is the cutest guy in the whole wide world and has a sweet dog. He did not like me but he is still my secret crush I once in a while check in some. I wish him all the best in life.
Miksei täällä oo ikinä mitään mulle 😞
Miksi täällä kirjoitellaan englannin kielellä?
No terkut vaan siulle sinne imatralle. Tänään kaipasin sua ennemmän ku aikoihin.
Oo siellä jossain mun. Täällä mä oon, vieläkin sun. Korvissa soi mökkitie. Rakastuin suhun vissiin vähän liikaa. Ja vähän väärään aikaan, väärässä elämässä. Joku päivä me kohdataan. Puhutaan. Ja vaietaan.
T
Vierailija kirjoitti:
No eikö se oo vain hyvä. Se ois kuitenkin jotain negatiivista, kuten ketjussa melkein kaikki nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sinulle pusu 😚
Ei täällä minullekaan ikinä ole, mitään, mutta ei se mitään. :)
Silence is gold silver or bronze?