Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
2041/8206 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hey D, how are you sweetie? Enjoying the Finnish summer as hot as you?

Suomen kesän "kuumuuden" huomioon ottaen kohde ei välttämättä tiedä, tarkoititko kehuksi vai ilkeilyksi.:D

Come on, don't take me so literally. The weather's great whenever she happens to be around.

Is she Heidi? Or what are her initials?

It's not about her name or initials. It's about passion and emotions.

Dear? Devil? Darling? Dangerous? Dirty?

All of that! Oh wait, except for the last one... Plus one more, DAZZLING.

Vierailija
2042/8206 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla rakkaus niin voimakas sana mitä suustasi päästit, useita kertoja. Valheesi kaikuu vieläkin korvissani. Mitään en sinulta odottanut, vaatinut tai pyytänyt. Kaikki oli kuten alussakin.

Sait minut tuntemaan itseni hyväksikäytetyksi. Kilteyttäni pidin huolta ja jaksoin välittää. Palkkioksi pidit minua piinassa ja lopuksi rytistit kuin roskan, heitit pois kun et enään tarvinnut. Samalla sanoen rakkaani.

Minä sentään tarkoitin sanomisiani, teoillani sen näytin ja nyt istun yksin miettien syitä jatkaa....

Selvisipä lopulta mitä sen naamion takaa löytyikään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/8206 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla rakkaus niin voimakas sana mitä suustasi päästit, useita kertoja. Valheesi kaikuu vieläkin korvissani. Mitään en sinulta odottanut, vaatinut tai pyytänyt. Kaikki oli kuten alussakin.

Sait minut tuntemaan itseni hyväksikäytetyksi. Kilteyttäni pidin huolta ja jaksoin välittää. Palkkioksi pidit minua piinassa ja lopuksi rytistit kuin roskan, heitit pois kun et enään tarvinnut. Samalla sanoen rakkaani.

Minä sentään tarkoitin sanomisiani, teoillani sen näytin ja nyt istun yksin miettien syitä jatkaa....

Samat sanat eräälle. Tosin hän ei puhunut rakkaudesta.

Vierailija
2044/8206 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat eräälle. Tosin hän ei puhunut rakkaudesta.

Ei kannata olla katkera. On kuitenkin epäreilua toimia ovelasti jos näkee toisen olevan lääpällään, käyttäen sitä hyväksi, että pääsisi vaikka naimaan. Jos ei oikeasti olekaan kiinnostunut ja näin. Mutta kaikkea tähän maailmaan mahtuu. Toisaalta ihmisten on vaikeaa puhua ja kysyä suoraan ja sitten toimivat ovelasti.

Vierailija
2045/8206 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites työpaikalla on mennyt mysteerimies? :)

Vierailija
2046/8206 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites työpaikalla on mennyt mysteerimies? :)

Kiitos kysymästä hyvin! Välillä ajatus katkeaa mielitiettyyn, se vähän häiritsee työntekoa. Ei paljon, mielelläni ajattelen häntä. Nousee hymy kasvoille :)

Vierailija
2047/8206 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tosin hän ei puhunut rakkaudesta."

Mistä hän puhui?

Vierailija
2048/8206 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ketutuksen, mutta onhan se omallakin vastuulla välittää ja huolehtia aikuisesta ihmisestä jolta saa takaisin vain sanoja.

Mä en oo ikinä ymmärtänyt niitä naisia, jotka hyysää jotain elämänhallintamiehiä ja alkaa seurustelemaan sellasten miesten kanssa joista näkee kilometrin päähän, ettei niihin kannata sitoutua.

Tavallaanhan ne on kyllä usein tilanteita joissa molemmat voittaa, kun toinen saa jonkun joka "rakastaa", leikkiä jotain oman elämän psykologia ja vatvoa kavereiden kanssa "haasteellista" parisuhdetta ja toinen saa esim. katon pään päälle, ruokaa pöytään ja säännöllistä seksiä.

Molemmat riippuvaisia toisistaan, toinen vaan konkreettisemmalla tasolla ja toinen psyykkisesti.

Sellaset miehet on ihan hyviä rakastajia, mutta ei niitä nyt nurkkiin kannata ottaa pyörimään ja alkaa maalailemaan yhteistä tulevaisuutta.:D

Vierailija
2049/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilty on täälläkin :)

Vierailija
2050/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on tyhmää luottaa liikaa ja heti ei pidä ihastua/rakastua.

Vierailija
2051/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, tuosta ei nykypäivänä ole aikuisen naisen kohdalla pelkoa. Oletusarvo on, että mies pyörittää useampaa naista, tekee oharit (ja antaa huonon tekosyyn), ghostaa, on törppö. Haluaa vain panna.

Hyvin vaikeata on luottaa yhtään puhumattakaan rakastumisesta tai ihastumisesta. Elämä on, ja aikuinen nainen sen tietää. Joskus seksi voi olla hyvää, yleensä ei.

Vierailija
2052/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en oo ikinä ymmärtänyt niitä naisia"

- Missä kohtaa kerroin olevani nainen? Miehenä kyllä kirjoitin

"Se vaan on tyhmää luottaa liikaa ja heti ei pidä ihastua/rakastua"

-Varovaisuutta kyllä löytyi aiempien pettymyksien vuoksi. Molemminpuolin. Vierihän tuossa vuosia aikaa kunnes kaikki oli kuin ei olisi ollutkaan

Vierailija
2053/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DJ ❤, why you stopped the music? Now I feel so lost  and alone....

Vierailija
2054/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi parisuhteessa, olisin ehdottomasti leiponut sinusta itselleni miehen. Kyllähän meidän välillä on voimakas yhteys, sen tiedät varmasti sinäkin. Olemme hyvin samanlaisia ihmisiä ja jokseenkin samannäköisiäkin.

Joskus on vaan ajateltava järjellä, enkä mitenkään voi uhrata nykyistä parisuhdettani. En ikinä satuttaisi nykyistä miestäni millään tavalla,hän ei semmoista ansaitse.

Vierailija
2055/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, tuosta ei nykypäivänä ole aikuisen naisen kohdalla pelkoa. Oletusarvo on, että mies pyörittää useampaa naista, tekee oharit (ja antaa huonon tekosyyn), ghostaa, on törppö. Haluaa vain panna.

Hyvin vaikeata on luottaa yhtään puhumattakaan rakastumisesta tai ihastumisesta. Elämä on, ja aikuinen nainen sen tietää. Joskus seksi voi olla hyvää, yleensä ei.

Sama.

Vierailija
2056/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärrän ketutuksen, mutta onhan se omallakin vastuulla välittää ja huolehtia aikuisesta ihmisestä jolta saa takaisin vain sanoja"

Ja tässä olet kyllä oikeassa. Tottahan se on että itseään saa syyttää jos haluaa ajatella asioista hyvää. Ja huonoillekkin asioille tehdä jotain, rakastuminen kun saa tekemään "tyhmiä" ratkaisuja. Sitä tekisi vaikka ja mitä toisen eteen.

Omalla tavalla helpottunut näin jälkikäteen ajateltuna tästä naisen päätöksestä. Vaikka kipeäähän se aina tekee. Kuten kerroin, paljastuikin minkälainen ihminen hän loppupeleissä sitten olikin. Ja kuinka paljon totuuksia oli kertonut

Vierailija
2057/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko mies levittämään aurinkorasvaa selkääni. . Makoilen aurinkotuolilla ja toinen tuoli on vapaana. <3

Vierailija
2058/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2059/8206 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on erikoisen hiljaista... etkö enää rakasta mua? 😍

Vierailija
2060/8206 |