Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan järkyttävän kova ikävä sinua. Kunpa olisit tässä.
Samoin. Ihan kohtuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua, mutta et varmaankaan halua nähdä minua enää ikinä :(
Miksi en halua? Oletko mokannut jotain?
Olisi pitänyt kantaa sinut sänkyyn,eikä ujostella niin paljon. nyt se on myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua, mutta et varmaankaan halua nähdä minua enää ikinä :(
Miksi en halua? Oletko mokannut jotain?
Olisi pitänyt kantaa sinut sänkyyn,eikä ujostella niin paljon. nyt se on myöhäistä.
Uh, oikeat otteet,
nainen sivusta
Joo,oikeat otteet löytyy, mutta en osaa lukea toisen ajatuksia. Pahoitteluni siitä.
Ois se ystävyyskin kyllä ollut moraalisesti väärin, koska oisin tykännyt sinusta ystävänä liikaa. Ei seksuaalisessa mielessä, mutta ois ollut kiusaus halata tms. aika usein. Tosin en tiedä miten koko ystävyydestä edes kehtasin haaveilla, kun oon tämmönen. Oishan se lisäksi ollut muutenkin väärin. Sä taidat inhota mua nykyään. Eikä mikään ihme. Yksi aavistus mulla meni sitten kai oikein. Se oli niitä aivan ensimmäisiä tuntemuksia kun sut ekan tai tokan kerran näin, että me ei tultais toimeen. Taisi olla toka kerta, ekalla kerralla taisin vain ajatella että ootpa nuori, vaikka et sitten ihan niin nuori ollutkaan. Jännä sinänsä, ei mulla kenestäkään yleensä niin negatiivisia aavistuksia ole tullut. Etenkään kun et edes puhunut sillon mulle, vaan olin tilanteessa ulkopuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Ois se ystävyyskin kyllä ollut moraalisesti väärin, koska oisin tykännyt sinusta ystävänä liikaa. Ei seksuaalisessa mielessä, mutta ois ollut kiusaus halata tms. aika usein. Tosin en tiedä miten koko ystävyydestä edes kehtasin haaveilla, kun oon tämmönen. Oishan se lisäksi ollut muutenkin väärin. Sä taidat inhota mua nykyään. Eikä mikään ihme. Yksi aavistus mulla meni sitten kai oikein. Se oli niitä aivan ensimmäisiä tuntemuksia kun sut ekan tai tokan kerran näin, että me ei tultais toimeen. Taisi olla toka kerta, ekalla kerralla taisin vain ajatella että ootpa nuori, vaikka et sitten ihan niin nuori ollutkaan. Jännä sinänsä, ei mulla kenestäkään yleensä niin negatiivisia aavistuksia ole tullut. Etenkään kun et edes puhunut sillon mulle, vaan olin tilanteessa ulkopuolinen.
Tuskin olet se , jolle tahtoisin puhua, mutta jos olet niin soita!
Voi kun et olisi pettänyt minua.. tuntuu niin pahalta kaivata ja inhota sinua yhtä aikaa. Sydäntä vihloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet se , jolle tahtoisin puhua, mutta jos olet niin soita!
Tuskin tosiaan olen. Minulla on vain hänen työnumeronsa ja hän on nyt lomalla. Enkä kyllä muutenkaan kehtaisi häntä häiritä. Ei hän sellaista haluais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulle saatanan idiootti mene jakeluun?
Kiva aina netin avatessa törmätä sinuun.
Painu, minne painut, ihan niin nyt.
Varmaan mua tarkoittaa. Anteeksi taas. En tiedä miksi oon niin paska ihminen. Parempi ois jos mua ei ois. Yritän kadota.
Sinun olemassa olosi ei mietintäni kohde, ole ja tee mitä teet. Ei arviota, mutta älä änkeydy elämääni.
Missä kaikkialla "netin avatessa" törmäät häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mua tarkoittaa. Anteeksi taas. En tiedä miksi oon niin paska ihminen. Parempi ois jos mua ei ois. Yritän kadota.
Sinun olemassa olosi ei mietintäni kohde, ole ja tee mitä teet. Ei arviota, mutta älä änkeydy elämääni.
Miksi sinä luet tätä ketjua jos joku änkee täällä sun elämään? Eikö ois helpompi vain olla lukematta?
Kihistä ei ole muuten tainnut hetkeen ketjussa näkyä, vau! Tännehän vois ehkä alkaa taas kirjoittaa.
Älä hermostu siellä. Nämä on tällä kertaa vähän niin kuin jäähyväiset. Oon miettinyt kaikki asiat nyt moneen kertaan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä luet tätä ketjua jos joku änkee täällä sun elämään? Eikö ois helpompi vain olla lukematta?
No, laitoin viestin täällä, koska on ihan aina paikalla, tehokkuutta hain ja sainkin. Änkeämiset ihan muualla, tietää itse varsin hyvin, mutta ei lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Älä hermostu siellä. Nämä on tällä kertaa vähän niin kuin jäähyväiset. Oon miettinyt kaikki asiat nyt moneen kertaan läpi.
Tämä on selvitetty käsittääkseni puoli vuotta sitten, änkesit silloinkin, ja jatkuu. Änkeä täällä jos tykkäät, mutta keksi uusi kiusattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on selvitetty käsittääkseni puoli vuotta sitten, änkesit silloinkin, ja jatkuu. Änkeä täällä jos tykkäät, mutta keksi uusi kiusattava.
Siis änkeääkö hän nyt täällä vai muualla vai molemmissa? Nämä sinun viestit on vähän ristiriitaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis änkeääkö hän nyt täällä vai muualla vai molemmissa? Nämä sinun viestit on vähän ristiriitaisia.[/quote
Se, kenelle kirjoitettu ymmärtää, nämä paskamaisia ohiksia, joten se siitä, huomautan, että näitä ei olisi ellei joku nyt olisi niitä taas kerjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, laitoin viestin täällä, koska on ihan aina paikalla, tehokkuutta hain ja sainkin. Änkeämiset ihan muualla, tietää itse varsin hyvin, mutta ei lopeta.
Kiitos täsmennyksestä. No sitten sä et tarkoittanutkaan mua, joka eilen luuli että tuo viesti oli mulle. En ole ängennyt häneen elämäänsä muualla sitten viime vuoden lopun. Jännä sattuma, olin hetken varma että olet hän ja että hän on todella vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis änkeääkö hän nyt täällä vai muualla vai molemmissa? Nämä sinun viestit on vähän ristiriitaisia.[/quote
Se, kenelle kirjoitettu ymmärtää, nämä paskamaisia ohiksia, joten se siitä, huomautan, että näitä ei olisi ellei joku nyt olisi niitä taas kerjännyt.
Puhutko sä vähän huonoa suomea, kun jotenkin tuo sun teksti tökkii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko sä vähän huonoa suomea, kun jotenkin tuo sun teksti tökkii?
Ei kun olen tietty humalassa, autan, että voit jättää kirjoittamatta ja antaa muille mahd kirjoittaa.
Kaikki varmaan jo tajusi, miksi tähän tyyppiin menee sen länkyttämisen, provoilun ja rahattomuuden takia hermot.
Kiva kaveri, mitä nyt vähän x.
Miten tätä elämää kestää kun elämääsi koskevia päätöksiä tekee tyhmät ihmiset. Sinnittelet vain päivästä toiseen toivoen että taas pääset toteamaan että mitä minä sanoin. Onhan se turhauttavaa ja naurettavaa. Pahuuden ydin ei poistu.