Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
.....
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kirjoitellaan englannin kielellä?
En tiedä muista, mutta itselleni on helpompaa puhua tunteistani muilla kielillä kuin äidinkielelläni, koska äidinkieli on ns. tunnekieli ja muilla kielillä tunteista puhuminen tuntuu jotenkin "etäisemmältä" ja täten helpommalta.
Itse en ole kirjoitellut tänne englanniksi, mutta olen muuten vaan elämässä huomannut, että mulle on ollut helpompaa kommunikoida romanttisesti, olla avoimempi ja hellempi silloin, kun ei ole voinut puhua suomeksi.
Kuulostaa varmaan hemmetin typerältä kun usein kuulee ihan päinvastaista, mutta mulla on ollut syvempiä ja henkevämpiä ihmissuhteita ja keskusteluita juurikin sellaisten kanssa, joiden kanssa kommunikointi on tapahtunut "vieraalla" kielellä.
Suomeksi olen jotenkin töks ja meen paniikkiin.
Tämä siis vain romanttisissa suhteissa, ei "vain" seksuaalisissa tai puhtaasti platonisissa ole niin herkillä.
Joskus tuntuu, että vieraalla kielellä voi olla jotenkin "vapaampi".
Minusta aika tosi ymmärrettävää siis, jos joku ei osaa/uskalla kirjoittaa tännekään muuten kuin englanniksi.
Sympatiani menevät kaikille pupujusseille ja muille pelkureille.
Aika mielenkiintoinen ongelma. Itselleni on ainakin helpompi ilmaista itseäni omalla kielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä oo ikinä mitään mulle 😞
Siinä sinulle pusu 😚
Ei täällä minullekaan ikinä ole, mitään, mutta ei se mitään. :)
voi kiitos 😳 takas 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä oo ikinä mitään mulle 😞
Siinä sinulle pusu 😚
Ei täällä minullekaan ikinä ole, mitään, mutta ei se mitään. :)voi kiitos 😳 takas 😘
Kiitos. :)
Tunnun törmäävän nykyään joka paikassa keskusteluun siitä miten tuomittava ja paha asia ihastuksen tunnustaminen varatulle on. Siitä tulee aina mieleen se mitä selitin sulle ja on tullut niin huono omatunto nyt senkin takia, joten minun kai pitäisi pyytää sitäkin anteeksi. Ihan oikeasti tein sen vahingossa, kun luulin että se ihastuminen on itsestäänselvyys ja jutun pääpointti oli ihan muu. Mutta sinun ja ulkopuolisten silmin se varmasti vaikutti siltä että iskin varattua. Aika koomista oikeastaan, yritin mm. korjata mainettani ja sainkin vieläkin pahemman maineen. Tiesit kuitenkin että minun oli syytä olettaa sinun olevan erittäin todennäköisesti varattu. Niin olikin ja niin oletinkin siinä vaiheessa, vaikka aiemmin samana vuonna olit vaikuttanut baarissa ihan sinkulta. Ajattelin kuitenkin että sillä olitko varattu vai ei ei ollut mitään merkitystä sen suhteen mitä minun oli mielestäni tarkoitus alunperin kertoa. Ajattelin jopa että sillä kertomisella voi olla jopa vain positiivisia vaikutuksia, kun kyse ei ollutkaan sellaisesta ihastumisesta kuin vaikutti. Olin siis koko ajan haaveillut vain ystävyydestä. Tosin maalaisjärjellä ajateltuna minun ihastumisesta tietämisen ei olisi pitänyt vaikuttaa sinun elämääsi mitenkään. Kuitenkin silti mitä olen lueskellut kaikkia ketjuja siitä mitä kaikkea mahdollista haittaa siitä voi olla, vaikka sillä varatulla ei minkäänlaisia tunteita oiskaan, niin pyydän silti varalta anteeksi ja toivon etten ole aiheuttanut mitään negatiivista kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen ongelma. Itselleni on ainakin helpompi ilmaista itseäni omalla kielelläni.
Niin, kuulostaahan se vähän kummalliselta kyllä.
Voihan siihen kyllä vaikuttaa ihan vaan sellainenkin, että suomalaiset on keskimäärin niin flegmaattisia, kylmiä ja etäisiä, etten sitten vaan osaa olla ja kommunikoida vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Tunnun törmäävän nykyään joka paikassa keskusteluun siitä miten tuomittava ja paha asia ihastuksen tunnustaminen varatulle on. Siitä tulee aina mieleen se mitä selitin sulle ja on tullut niin huono omatunto nyt senkin takia, joten minun kai pitäisi pyytää sitäkin anteeksi. Ihan oikeasti tein sen vahingossa, kun luulin että se ihastuminen on itsestäänselvyys ja jutun pääpointti oli ihan muu. Mutta sinun ja ulkopuolisten silmin se varmasti vaikutti siltä että iskin varattua. Aika koomista oikeastaan, yritin mm. korjata mainettani ja sainkin vieläkin pahemman maineen. Tiesit kuitenkin että minun oli syytä olettaa sinun olevan erittäin todennäköisesti varattu. Niin olikin ja niin oletinkin siinä vaiheessa, vaikka aiemmin samana vuonna olit vaikuttanut baarissa ihan sinkulta. Ajattelin kuitenkin että sillä olitko varattu vai ei ei ollut mitään merkitystä sen suhteen mitä minun oli mielestäni tarkoitus alunperin kertoa. Ajattelin jopa että sillä kertomisella voi olla jopa vain positiivisia vaikutuksia, kun kyse ei ollutkaan sellaisesta ihastumisesta kuin vaikutti. Olin siis koko ajan haaveillut vain ystävyydestä. Tosin maalaisjärjellä ajateltuna minun ihastumisesta tietämisen ei olisi pitänyt vaikuttaa sinun elämääsi mitenkään. Kuitenkin silti mitä olen lueskellut kaikkia ketjuja siitä mitä kaikkea mahdollista haittaa siitä voi olla, vaikka sillä varatulla ei minkäänlaisia tunteita oiskaan, niin pyydän silti varalta anteeksi ja toivon etten ole aiheuttanut mitään negatiivista kellekään.
Ainakaan täällä olevien ketjujen perusteella tuskin kannattaa harteilleen kovin isoa taakkaa asetella. Et vaikuta ihmiseltä, joka olisi tahtonut aiheuttaa kenellekään pahaa, joten lepo vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulle saatanan idiootti mene jakeluun?
Kiva aina netin avatessa törmätä sinuun.
Painu, minne painut, ihan niin nyt.
Saisko tarkempia tuntomerkkejä tuosta idiootista? Lainaa vaikka hänen viesti. Vai painutaanko me kaikki...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mua tarkoittaa. Anteeksi taas. En tiedä miksi oon niin paska ihminen. Parempi ois jos mua ei ois. Yritän kadota.[/quote
Sinun olemassa olosi ei mietintäni kohde, ole ja tee mitä teet. Ei arviota, mutta älä änkeydy elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko tarkempia tuntomerkkejä tuosta idiootista? Lainaa vaikka hänen viesti. Vai painutaanko me kaikki...?
EI kaikki ole sinulle vaikka joku juttu voi tutulta tuntuakin. Miksi seuraat asioita missä tuntuu että törmäät aina häneen? Muuta tapojasi, ennen kaikkea aattelutapaasi.
Et ole yksin täällä...vapaa saitti ;)
Minulla on ihan järkyttävän kova ikävä sinua. Kunpa olisit tässä.
;)Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;)Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen keski-ikäisten musiikkia sinä täällä tarjoilet...😁
Ikävä sinua, mutta et varmaankaan halua nähdä minua enää ikinä :(
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua, mutta et varmaankaan halua nähdä minua enää ikinä :(
Miksi en halua? Oletko mokannut jotain?
Miksi se kysymys poistettiin, kun kysyin että miksi nuo yhdet kirjoittavat englanniksi kun selvästi kuitenkin ymmärtävät suomea? No tuli ainakin todistetuksi että ymmärtävät suomea.