Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö viikon päästä?
Sano vain missä ja monelta
Siitä oli puhetta kun viimeksi nähtiin ( vaikka onkin kauan aikaa kulunut, saatat muistaa)
Hyvää yötä M. Kaunis kuutamo tuolla ulkona.
Meni vähän yöunet, vaikka jäikin kuutamo näkemättä. Huomenta, höpsö.
M
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä <3
Huomenta xxxx
Olet edelleen se epävarma pikkupoika, joka odottelee että tytöt tulisi istumaan #### päälle.
Vielä yksi katse. Vielä yksi viesti. Vielä yksi hymy. Vielä yksi viesti. Vielä yksi katse. Viellä yksi hymy. Yksi viesti. Mutta ei koskaan sanoja. Aina tilaa vielä yhdelle, kunnes huomaa että on mennyt vuosi/vuosikymmen tms.
Miten voisi edes luvata mitään varmaa epävsrmalle kun ei tiedä miten reagoit tai miten itse reagoin reagointiisi.
Hei hani, mä olin vaan sun fani. Mieti hei linnunpesää, se on ny sitä kesää! ;-)
Vierailija kirjoitti:
Hei hani, mä olin vaan sun fani. Mieti hei linnunpesää, se on ny sitä kesää! ;-)
Ei tule runoilijaa sinusta, hermanni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..Niinhän se menee, että sun pitää olla paras että uskallat tehdä yhtään mitään, kuutos sun ja sun kaltaisten. Tapa spontaanius ja ilo muista, niin olet paskaa seuraa. Hyvää loppuelämää.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sää sen tiiät ja sääkö sen muka päätät? ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kivasti sanottu. Miksi?
Hyvää viikonloppua "sinne jonnekin taistelukentälle" mies <3
Vierailija kirjoitti:
Kertausharjoitukset?
Vierailija kirjoitti:
Miten voisi edes luvata mitään varmaa epävsrmalle kun ei tiedä miten reagoit tai miten itse reagoin reagointiisi.
Varmuus tulee sitten kun löytää oikeasti sopivan ihmisen.
Sitten kaikki menee luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertausharjoitukset?
Ei kun papin edessä luvattu kolkytvuotinen sota ☺
Miten samanlainen? Ai siten, että on yhtä aikaa hieman semmoinen ja kuitenkin fiksu?