Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinä, joka et ole juhlimassa. Miksi et? miten vappusi vietät?

Vierailija
30.04.2017 |

Oletko vapaaehtoisesti juhlimatta?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juhlinut jo perjantain ja lauantain. Ei enää vanha jaksa. ;) Normaalisti kyllä olen juhlinut vappua, tänään istun yksin kotona. Ja olen iloinen siitä.

Vierailija
22/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin päivä grillaamassa ja leipomassa munkkeja ystäväperheen luona. Illan makaan sohvalla, katson YLE femmalta jotain ihme ohjelmaa ja selaan vauvaa. Olen raskaana, niin jää skumpat tänä vuonna väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai syrjäytynyt.

t. kilttimies

Vierailija
24/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien kanssa kotona, jokainen puuhaa omiaan. Meistä kukaan ei ole bilehile, huomenna lähdetään yhdessä jonnekin ulkoilemaan.

Vierailija
25/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on turha juhla

Vierailija
26/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana pitkä työputki, ja olen ihan korviani myöten täynnä ihmisiä, meteliä, hälinää ja tungosta :D Ruokakaupassa käyminenkin teki tiukkaa tänään. Mieluummin lepäilen ja otan rennosti, onneksi kukaan ei odota multa mitään. t. erakkoluonne

Vierailija
27/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina jaksa. AV, herkut, telkkari, sauna jne. hyvä rauhallinen kotivappu. Vähän raamattua ja rukoustakin niin just hyvä!

Vierailija
28/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on aina ollut mulle vappupäivä. Eli huomenna brunssille ulkona sitten.

Vierailija
29/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on äitini hautajaisten vuosipäivä ja mulla on aina vappuna mieli aika musta. Ei huvita juhlia.

Vierailija
30/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen just simaa ja alan katsoa leffaa.

Vierailija
31/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vapaaehtoisesti juhlimatta?

Kyllä olen. Kotona katson Snookerin MM-finaalia. Paljon parempaa ohjelmaa kuin örvellys vesisateessa.

Vierailija
32/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole ystäviä. Ja muutenkin mietin vain ahdistustani ja itseni tappamista.

Vierailija
33/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinosta vappu.

Vierailija
34/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään iltavuorossa. Huomenna vapaapäivä, tiistaina aamuvuoro. Elämä on parasta bilettämättä :)

Huomenna olen kotona rakkaan aviomiehen kanssa. Puuhastellaan jotain. Auton voisin pestä. Auto on väriltään valkoinen ja alkaa olla rapainen.

Pihalta alkaa löytyä puuhaa myös. Seinänvierustan kiveystä voisi alkaa siivota lehdistä ja kasvillisuudesta. Se on parasta tehdä nyt, ennenkuin pihahommat ryöpsähtää kukoistukseen.

Hyvää vappua 🎈

Vierailija
35/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku kipee ja vähän kuumeninen olo ja särkee joka paikkaa niin en viitsi. Kävin päivällä katsomassa Franzenin lakituksen tulin kotiin. Nyt oon lukenut täällä kirjallisuushistorian tenttiä varten Edgar Allan Poea.

Vierailija
36/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkuillan töissä. Huomenna sattuu olemaan vapaata, mutta juhliminen ei kiinnosta. Paljon mieluummin vietän illan rennosti kotona miehen ja koiran kanssa. Huomenna otetaan rennosti ja nautitaan yhteisestä vapaapäivästä. 

Vierailija
37/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan makaa vapaaehtoisesti kotona, haluaisin olla bilettämässä niinkuin suurin osa ikäisistäni mutta mulla ei ole kavereita. Yksin en uskalla mihinkään lähteä :(

Vierailija
38/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ihan kuten minä tahansa päivänä, juhla tai ei. Yksin

Vierailija
39/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt bilettämiseen.

Peruin osallistumisen ystävän vappujuhliin. Olen viettänyt illan ulkoillen, hyvästä ruoasta, juomasta ja rauhasta kotona nauttien.

Vierailija
40/92 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystäviä. Siivosin.