sinä, joka et ole juhlimassa. Miksi et? miten vappusi vietät?
Kommentit (92)
IHANAA kun ei ole pakko juhlia! Huomenna jaksaa käydä torilla ja brunssilla kun ei oo krapulaa.
Koska halusin viettää vapun lapseni kanssa. Kun lapsi nukahti, join yhden oluen ja katoin temptiksen ennakkojaksot ruudusta. Rupean kohta itsekin nukkumaan, niin jaksaa huomenna touhuta lisää vappujuttuja :)
Lasten kanssa kotosalla, mies töissä. Ei tuonne räntään jaksettu lähteä edes päivällä, ihana koti-ilta, saunottiin ja syötiin vähän herkkuja. Lapset saa vielä hetken valvoa ja katson jotain sarjaa tai leffaa hetken, sitten nukkumaan minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole ystäviä. Ja muutenkin mietin vain ahdistustani ja itseni tappamista.
Älä tapa ittees. Voimia ahdistuksesta selviämiseen.
Kukaan ei kutsunut mihinkään. Ei ole ystäviä. Yksin ei viitsi lähteä mihinkään. Siivosin, kuuntelin musiikkia ja tein ruokaa sekä kävin lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vapaaehtoisesti juhlimatta?
Kyllä olen. Kotona katson Snookerin MM-finaalia. Paljon parempaa ohjelmaa kuin örvellys vesisateessa.
Mistä tulee?
Ei huvittanut yksin lähteä baariin, joten jäin kotiin juomaan viskiä ja kuuntelemaan mielimusiikkiani. Jos joku tuttava nyt vahingossa pyytää lähtemään johonkin, niin voin harkita asiaa.
Mies32vuotta kirjoitti:
Kukaan ei kutsunut mihinkään. Ei ole ystäviä. Yksin ei viitsi lähteä mihinkään. Siivosin, kuuntelin musiikkia ja tein ruokaa sekä kävin lenkillä.
Näinpä. Ja kerrankin on lapsivapaa viikonloppu, kun ovat äidillänsä ja töistäkin sattui vappu vapaaksi.
🤘😈
Olis ihan kiva juhlia. Olen yliopisto-opiskelija. Arvostettu ala ja iso tiedekunta. Haalarit on kaapissa koskemattomina. En löytänyt fuksivuonna sitä "omaa porukkaani". Moikkaustuttu-lounaskavereita on siellä täällä mutta niillä on kaikilla ne omat pienet parhaista ystävistä koostuvat porukat joihin en kuulu. En lähde yksin tapahtumiin, joissa muut ovat yhdessä ystäviensä kanssa. Kaikki tutut kysyvät ensiksi "Ai moi, kenen kans sä tulit?" ja vaikka kuinka reippaasti sanon etten kenenkään kanssa, kunhan tulin, saan lyhyen juttutuokion päätteeksi vähän säälivän "Ai kiva! No mut hei kivaa vappua!" -vastauksen.
Viime vuodesta oppineena en mene enää nolaamaan itseäni, vaan rakennan mieluummin itsestäni kuvaa tyyppinä, jolla on niin paljon kaikkea mielenkiintoista tekemistä, etten vain ehdi noihin tapahtumiin.
Jätin vapun juhlinnan väliin monestakin syystä. Ensinnäkin opintotuki ei riitä juhlimiseen, kun en käy töissä opintojen ohella. Toiseksi mulla on huomenna parin ison esseen deadline, ja olen vääntänyt niitä tässä. Kolmanneksi en ole juhlinut vappua kai kymmeneen vuoteen. Olen enemmän juhannus- ja uusivuosi-tyyppiä juhlijana :)
Aloitin vapun käymällä puku perheeni kanssa yökyläilemässä veljeni perheen luona. Vappupäivä vietetään sitten perheen kesken, meillä tässä kuussa vuoden täyttänyt ihana pikku prinsessa, niin ei oo mitään baari-illat nyt päällimmäisenä mielessä, en raski olla vielä montaa tuntia pikkuisesta erossa , eikä meitä ainakaan tällä hetkellä miehen kanssa mitkään baarit kiinnosta :D
Ihanaa Wappua kaikille! :) eikä anneta sää pilata tunnelmaa!
Ja tarkoitus oli laittaa edelliseen Pikku perheeni eikä joku puku :D ihana ennakoiva syöttö. .....
Vierailija kirjoitti:
Oletko vapaaehtoisesti juhlimatta?
Juhlimassa siis tänään?,vappuhan on vasta huomenna
Olen flunssassa. Mutta en muutenkaan viitsi enää hirveästi "juhlia" tässä iässä (52v). Mies on matkoilla, ollaan pojan kanssa tehty japsiruokaa ja juodaan pullo kuohuviiniä puoliksi. (Poika on jo täysi-ikäinen, joten älkää turhaan paheksuko.) Jutellaan, katsotaan telkkaria ja sen semmoista. Ihan kivaa tääkin on, ei oo mikään pakko mennä aina saman kaavan mukaan.
Olen masentunut ja yksinäinen. Sairastan ahmintahäiriötä ja ahmin ruokaa.