sinä, joka et ole juhlimassa. Miksi et? miten vappusi vietät?
Kommentit (92)
Olen vapaaehtoisesti juhlimatta. Vietän vapun selaamalla vauvapalstaa.
Kotona koiran kanssa, mies vappujuhlinnoissa. Huomenna töihin taas.
Ihan jees :)
Just oli kuuden tunnin lautapelisessio, oon aika väsynyt kaikesta säätämisestä. Huomenna mennään piknikille kaveriperheiden kanssa. Lisäksi pieni flunssa vie loputkin mehut, ei jaksa lähteä enää mihinkään.
En pidä juhlimusesta. Sekä mies että taapero ovat kipeänä, hoivaan heitä.
Ei huvita juhlia kun niin huono sää.Katselen Netflixiä ja luen Vauvaa.
Vappu on huomenna. Juhlitaan silloin perheen kesken syömällä hyvin ja viettämällä rento vapaa maanantai.
(Vai onko vauvapalstan oletus: juhliminen = kännääminen aattona?)
Ollaan mökillä. Mukavaa touhuilua ja hyvää ruokaa. Nyt mies lähti just pojan kanssa pihasaunaan.
Miehen kanssa katotaan Netflixiä ja syödään herkkuja. 7 vrk työputki takana, ei todellakaan juhlimiset mielessä. Kunhan hereillä pysyis..
Olin töissä. Menen poikaystävän luo yöksi ja ollaan vaan kotona. Asun ulkomailla ja vappu ei oo mikään juttu täällä
Istun kotona, 1 ja 3v nukkuvat.
Ei heistä ole juhlaseuraa, eikä ole ketään joka heitä hoitaisi.
Juhlapyhät on meillä samankaisia kuin kaikki muutkin päivät....
Olen VEVAVI. Vapaaehtoisesti vappua viettämätön.
On huono sää, koko suuri ystäväporukkani (kaksi ystävää) on muualla, ja ainoa kotikaupungissani oleva ystävä luultavasti nukkuu ja heräilee kohta taas imettämään vauvaansa. Siinä mun potentiaaliset juhlijakaverit. Olen myös alkoholisti niin en voi juoda ja rahaakaan ei olis edes limuiluun. Että siksi syön spagettia kotona koirani kanssa.
Ollaan grillattu ja saunottu pihasaunassamme, mikään baari ei kiinnosta vähääkään.
Maaseudulla ei vappua juhlita mitenkään erityisemmin. Yksi vapaapäivä muiden joukossa.
Muutenkin esim. Pohjanmaalla tätä kommunistien juhlaa on arvostettu siten, että vappuna on levitetty paskaa pelloille.
Vappu on turhan alkoholipitoinen juhla meikäläisen makuun (joo joo, ei ole pakko mutta kyllä kaikki tietää millaista yleinen meno kaupungilla on). Usein pakenemme anopin mökille vapuksi, nyt ollaan kotona. Tehtiin pizzaa, kohta katsotaan jotain leffaa.
Mitä sitten että vietän vapun yksin? En viihdy baareissa tai kapakoissa yhtään. Minulle olisi hirveää pakkopullaa joutua lähtemään jonnekin bilettämään ja ryyppäämään. :) Sitten jos lähtisin, niin ihmettelisin siellä kapakassa, että mitä edes teen täällä ja milloin täältä pääsee pois. Kaljaa pitäisi imeä kuin sieni ja jauhaa siitä ketä on tullut pantua ja kuka on seuraavaksi kiikarissa ym... :D Sitä paitsi väsyn helposti ihmisten seurassa. Mitä enemmän niitä on, sitä nopeammin väsähdän. Juominen väsyttää myös. En oikeastaan pysty juomaan kuin yhden ja siitäkin saattaa tulla väsymys tai pääkipeä.
Mies on reissussa, minä kotona lasten kanssa. Tykkään tästä, kiireetöntä aikaa noiden kullanmurujen kanssa.
No vappuhan on sellainen junttijuhla ja amatöörien örveltämiskarnevaali että huh huh! Jo pelkkä kaupungin keskustassa ASUMINEN ahdistaa vappuisin.... se sikailu ja roskaaminen ja örveltäminen, yöks.
Miksi sitä pitäisi juhlia? Outo oletus.