Mitä mieltä lapsen kasvatuksesta tässä?
Eli lapsi tuli aamulla olohuoneeseen, jossa nukuimme ja halusi alkaa askarrella pahvilaatikoilla. Sellaisestahan tulee aika helv..moinen ääni, jotn sanoin, etä älä vielä tee tuota, äiti nukkuu vielä eikä pysty nukkumaan, jos laatikoita revitään ja leikellään vieressä. Lapsi sanoi minulle, että ei, kun mä askartelen tässä.
Nyt miehen mielestä mä saan lapsen tuntemaan itsensä huonoksi ja siksi lapsen olisi pitänyt saada askarrella silloin kun häntä huvitttaa siinä korvani juuressa. Muita huoneita jonne mennä jossa ei oli myös herättänyt jonkun (tai mahtunut askartelemaan) ei ollut.
Minusta ei ole niin kohtuuton pyyntö vaatia, että askartelu aloitetaan kaikkien herättyä ja sillä välin tehdään jotain muuta, mikä ei häiritse nukkuvia.
Kommentit (259)
Vttu mitä paskaa. Anteeksi, mutta oli pakko kiroilla.
Osallistu siihen perhe-elämään niin sinuakin saatettaisiin kunnioittaa vähän enemmän.
No höh. Meillä 5-vuotiastakin kehotetaan olemaan hiljaa jos muut vielä nukkuvat. Käyn vl-aamuisin avaamassa Pikkukakkosen, sitten palaan nukkumaan.
Ei se saa lasta tuntemaan itsensä huonoksi, kun nätisti asia kerrotaan ja selitetään. Enemmänkin oppii kunnioittamaan myös muita ja huomioimaan muiden tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei nyt ajattelisi eri lailla (tai minä), niin tästäkään ei olisi syntynyt vittu ongelmaa!!! Mutta iiihanaa, kun ihmiset on erilaisia! Ei vittu saatanassa ole.
apMitä täällä rageet? Mitä väärää mies on erimieltä sun kanssa? Syö nyt jotakin tai mee takas nukkumaan valitat kuin pikku lapsi.
No siitä, olisiko lapsen tehtävä tuossa niin, kuin vanhempi pyytää. Mutta miehen mukaan he olivat jo sopineet illalla, että lapsi saa alkaa aamulla. Sanoin, että minun kanssani ei ollut sovittu, että minun yöuneni saavat siinä mennä. Sitten mies vetosi siihn, että koska en tee osallistu perheen elämään, muka, niin minun kanssani ei tarvitse sopia.
apKun sun juttuja on lukenut,niin uskon,ettet todellakaan osallistu perhe-elämään.Olet ulkoistanut itsesi siitä ja siksi sinulla ei ole enää päätösvaltaa.Olet jäänyt lapsen asteelle.Kiukkuat joka päivä ja vietät aikasi kirjoittelemalla tänne.
Niin, eli ensin kohdellaan väärin ja sitten syytetään siitä, etten edelleen osallistu perheen elämään. Miksi vitussa osallistuisin, kun on okei kohdella minua väärin? En mä silloin tee muiden hyväksi mitään. Johtuen taustastani. Kotonakin kohdeltiin väärin ja sitten haukuttiin, etten toimi. Mitä vittua se sellainen oikein on?
ap
Mun mies oli väärässä tossa keississä, eikä se voi myöntää sitä.
ap
Ja te sairasmielet, jotka täällä palstalla tuette vääryyttä ja väärintekijöitä olette aivan helvetin paskoja ihmisiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei nyt ajattelisi eri lailla (tai minä), niin tästäkään ei olisi syntynyt vittu ongelmaa!!! Mutta iiihanaa, kun ihmiset on erilaisia! Ei vittu saatanassa ole.
apMitä täällä rageet? Mitä väärää mies on erimieltä sun kanssa? Syö nyt jotakin tai mee takas nukkumaan valitat kuin pikku lapsi.
No siitä, olisiko lapsen tehtävä tuossa niin, kuin vanhempi pyytää. Mutta miehen mukaan he olivat jo sopineet illalla, että lapsi saa alkaa aamulla. Sanoin, että minun kanssani ei ollut sovittu, että minun yöuneni saavat siinä mennä. Sitten mies vetosi siihn, että koska en tee osallistu perheen elämään, muka, niin minun kanssani ei tarvitse sopia.
apKun sun juttuja on lukenut,niin uskon,ettet todellakaan osallistu perhe-elämään.Olet ulkoistanut itsesi siitä ja siksi sinulla ei ole enää päätösvaltaa.Olet jäänyt lapsen asteelle.Kiukkuat joka päivä ja vietät aikasi kirjoittelemalla tänne.
Se, että kirjoitan tänne johtuu vain siitä, että täällä olen tavallaan tavannut samanlaisia väärintekijöiden kannustajia, kuin millainen äitini oli. Haluan oppia heistä paskiaisista, että miten ajattelee väärintekemisen kannustaja ja väärintekemisen uhrin haukkuja. Että alan ymmärtää, millaisia ihmisiä he ovat ja mikä heidän motiivinsa on hyväksyä vääryys. Tosin motiivi lienee heidän oman lapsuuden aikaiset vääryydet, joille ovat tulleet immuuneiksi ja siksi jakaisivat niitä niin mielellään muillekin, mutta haluan oppia siitä ajatuskulusta, millä nämä ilkeät ihmiset muista ajattelevat. Niin etten enää ikinä ikinä ikinä luule ja usko, että syy siihen kun suutun kohdatessani väärintekemisen hyväksyjiä on minussa, ja että olen siten alempana kuin he. Kuten heille on niin turvallista väittää, kun koittavat puolustaa itselleen omaa pientä tai isompaakin pahuuttaan.
ap
Ei kato kun ei vaan käy. Ei voi maata olkkarissa ja vaatia perhettä olemaan hiljaa. Jos herää rasahduksiin niin sun nukkumapaikka 90 neliön kämpässä ei ole olohuone.
Ronttaa jo tänään patjasi muualle.
Jos lapsi tulee aamulla mielummin olkkariin askartelemaan, niin se voi nukkua olkkarissa ja sinä jossain lukkojen takana. Ei siinä muu nyt auta.
Eikä sun äiti liity nyt mitenkään siihen, että nyt katselet sieltä kämpästä toisen makaamispaikan. Ei sun lapsi eikä mies onneksi sitä määrää.
Mun mies tekee paljon vähemmän asioita väärin, joita ei myönnä, kuin mun äitini, mutta yksikin on liikaa. Mua ei enää kohdella väärin sen lapsuuden jälkeen, jossa mua sai kohdella joka päivä väärin ja väittää, että se johtui minusta!
ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekee paljon vähemmän asioita väärin, joita ei myönnä, kuin mun äitini, mutta yksikin on liikaa. Mua ei enää kohdella väärin sen lapsuuden jälkeen, jossa mua sai kohdella joka päivä väärin ja väittää, että se johtui minusta!
ap
Ei sun lapsuus liity mitenkään siihen että menet muualle nukkumaan. 90 neliön kämpässä löytyy jo joku paikka missä maata, ei olkkarissa.
Ja nämä mun paskaiset haukkujat tarvitsevat jonkun sellaisen kuin mä, kun eivät halua käyttää aikaansa miettiäkseen mitä he juuri paraikaa tekevät toisille väärin, mutta mitä eivät edes myönnä. Mä myönnän, että teen väärin, kun en siivoa enkä hoida lapsiani, mutta lapsilla on isä, joka siivoaa ja hoitaa heitä, joten korkeintaan tämä olisi väärin miestä kohtaan, mutta mies ei valita, mies on sanonut, ettei se haittaa, koska hän ymmärtää, etten ole oikeasti sellainen, vaan äitini satuttama. Ja hän tykkää hoitaa lapsia ja hän siivoa niin vähän, että elämme joka tapauksessa sotkussa. Eikä hän käy töissä, joten hänellä on aikaa kaikkeen tuohon.
ap
Uusi aurinkoinen päivä on alkanut Äitihullun kaksiossa.
Hyvää vappua🎈
Jos mun mies ois sanonut, että hän kärsii hoitaessaan lapsia ja siivotessaan, en pystyisi vain jättämään häntä siihen ja sanomaan, että ei kiinnosta mua.
ap
Nyt vaan muualle maate. Ja jos lapsi ei usko silläkään että sut siirretään muualle nukkumaan ja että sua ei saa häiritä millään askarteluilla niin pakkaat sen patjasi ja katsot itsellesi jonkun laitospaikan.
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä mun paskaiset haukkujat tarvitsevat jonkun sellaisen kuin mä, kun eivät halua käyttää aikaansa miettiäkseen mitä he juuri paraikaa tekevät toisille väärin, mutta mitä eivät edes myönnä. Mä myönnän, että teen väärin, kun en siivoa enkä hoida lapsiani, mutta lapsilla on isä, joka siivoaa ja hoitaa heitä, joten korkeintaan tämä olisi väärin miestä kohtaan, mutta mies ei valita, mies on sanonut, ettei se haittaa, koska hän ymmärtää, etten ole oikeasti sellainen, vaan äitini satuttama. Ja hän tykkää hoitaa lapsia ja hän siivoa niin vähän, että elämme joka tapauksessa sotkussa. Eikä hän käy töissä, joten hänellä on aikaa kaikkeen tuohon.
ap
Sotkusta on väistämättä kun on niin ahdasta. Sänky olohuoneessa...
Ihminen on juuri sellainen kuin on. Ei ole mitään syytä alkaa miettiä miksi hän on sellainen. Muuten KUKAAN ei olisi vastuussa mistään. Kaikkeen pahaan löytyy aina syy. Useimmiten joku ihan todellinenkin syy (ei pelkästään että äiti käski siivota)
Sinun tekosi ovat sinä. Näky ei ole kaunis
Vierailija kirjoitti:
Uusi aurinkoinen päivä on alkanut Äitihullun kaksiossa.
Hyvää vappua🎈
Joo väärinkohtelijoiden uhreilla (vaikka olisivatkin aikuisia) ei ala onnellinen päivä, että ihanaaa paskapäivää vain sullekin, mitä vittua sä siinä mulle toivottelet tässä ketjussa. Haluat vain alleviivata sitä, että sinä et ole kärsinyt väärästä kohtelusta.olet varmasti kohdannut sitä, mutta et ole kärsinyt siitä niin, että se olisi rikkonut liikaa. Ja nyt toki tulet väittämään mulle että sinua on kohdeltu niin helvetin väärin, no, voin sanoa sulle, että varmaan on, mutt on eri asia jos tajusit sen kaiken aikaa tai aikanaan, kuin että sinua olisi kohdeltu väärin ja saatu sinut uskomaan aikuisuuteen saakka, että sinä itse aiheutit sen.
ap
Kaksi työtöntä ja toinen niistä mielenterveyspotilas ja lapset seassa ja sun pitäis saada nukkua yhdeksään.. Miksi? Mihin sä unta tarvit kun et tee päivän aikana mitään? Sä käytät kyllä hienosti sitä tyhmää, rumaa pienimunaista ja vähä- älystä miestäsi hyväksi. Hatunnosto senkin noita-akka.
Miksi olet tänään vielä kiukkuisempi kuin eilen. Vittu ja paska toistuu
Upea päivä perheellä taas tänään
Virtahepo raivoaa
Kun sun juttuja on lukenut,niin uskon,ettet todellakaan osallistu perhe-elämään.Olet ulkoistanut itsesi siitä ja siksi sinulla ei ole enää päätösvaltaa.Olet jäänyt lapsen asteelle.Kiukkuat joka päivä ja vietät aikasi kirjoittelemalla tänne.