Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lapsen kasvatuksesta tässä?

Vierailija
30.04.2017 |

Eli lapsi tuli aamulla olohuoneeseen, jossa nukuimme ja halusi alkaa askarrella pahvilaatikoilla. Sellaisestahan tulee aika helv..moinen ääni, jotn sanoin, etä älä vielä tee tuota, äiti nukkuu vielä eikä pysty nukkumaan, jos laatikoita revitään ja leikellään vieressä. Lapsi sanoi minulle, että ei, kun mä askartelen tässä.
Nyt miehen mielestä mä saan lapsen tuntemaan itsensä huonoksi ja siksi lapsen olisi pitänyt saada askarrella silloin kun häntä huvitttaa siinä korvani juuressa. Muita huoneita jonne mennä jossa ei oli myös herättänyt jonkun (tai mahtunut askartelemaan) ei ollut.
Minusta ei ole niin kohtuuton pyyntö vaatia, että askartelu aloitetaan kaikkien herättyä ja sillä välin tehdään jotain muuta, mikä ei häiritse nukkuvia.

Kommentit (259)

Vierailija
101/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä susta tuntuu aloittaa aamu aina näin rakas?

Jääkö sulle loppupäiväksi hyvä mieli?

Ootko sä syönykkään mitään?

Oikeasti.. Mulla käy sua ihan hirveesti sääliksi.

Niin miltä se tuntuu?! Mille tuntuu kun herätetään ja sanotaan, että ehei, en lopeta, SINÄ saat herätä, koska minä, 9-vuotias, haluan nyt askarrella, Ja lapsen isä asettuu asiassa 9-vuotiaan puolelle! Mieti ihan keskenäsi, mille se tuntuu!

ap

Vierailija
102/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet miehen kanssa joka ei kunnioita sinua? Etkö pärjää yksin? Eihän tässä tarinassa ole mitään järkeä. Lapsia syytetään siitä, mitä aikuiset ovat saaneet aikaiseksi. Muuttakaa isompaan asuntoon, ja lopeta valitus.

Lapsia ei syytetä mistään, mutta jos mies olisi samaa mieltä kanssani siitä, että lapsen on toteltava äitiä tämmöisessä asiassa kuin yöunien häiritseminen, niin minulla olisi nyt ihan hyvä mieli.

ap

No ei oikein voi olkkarissa maatessaan vaatia yksityisyyttä.

En vaadikaan yksityisyyttä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet miehen kanssa joka ei kunnioita sinua? Etkö pärjää yksin? Eihän tässä tarinassa ole mitään järkeä. Lapsia syytetään siitä, mitä aikuiset ovat saaneet aikaiseksi. Muuttakaa isompaan asuntoon, ja lopeta valitus.

Lapsia ei syytetä mistään, mutta jos mies olisi samaa mieltä kanssani siitä, että lapsen on toteltava äitiä tämmöisessä asiassa kuin yöunien häiritseminen, niin minulla olisi nyt ihan hyvä mieli.

ap

No miten ihmeessä me voidaan jotenkin auttaa sua siinä, mitä mieltä miehesi on? Kerroppa nyt ja äkkiä. Kaiken lisäksi mikä tapahtui, se tapahtui jo.

Vierailija
104/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nyt 3 tuntia roikkunut jo täällä palstalla.Menee ne päivät näinkin tietty...Sääliksi käy sun lapsia...

Vierailija
105/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tapahtuikin. Mietin vain, mitä mieltä muut siitä ovat. Lue otsikko.

ap

Vierailija
106/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot nyt 3 tuntia roikkunut jo täällä palstalla.Menee ne päivät näinkin tietty...Sääliksi käy sun lapsia...

No aika vaikea näissä fiiliksissä vain osallistua iloisen perhe-elämään.

ap

Vierailija
107/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miltä se tuntuu?! Mille tuntuu kun herätetään ja sanotaan, että ehei, en lopeta, SINÄ saat herätä, koska minä, 9-vuotias, haluan nyt askarrella, Ja lapsen isä asettuu asiassa 9-vuotiaan puolelle! Mieti ihan keskenäsi, mille se tuntuu!

ap

No tuota.. Mulla on itsellä neljä lasta jotka herätteli mut aamulla kello 8.00 pelaamaan pleikkaa ja leikkiin. Paistettiin lättyjä ja nyt siivoillaan ja lähetään äkkiä ulos katttoon lunta.

Herään yleensä kello 7.15 laittaan koululaisia kouluun. Kymmeneltä mennään nukkuun kaikki.

Tiedän että lapset nauttii mun seurasta ja siksi herättävät.. Jos oikein väsyttää meen niiden kanssa päikkäreille.

Ei tää nyt noin vakavaa ole.

Ja sä natiset joka päivä jotain. Ei sulla voi olla hyvä olo kuunneltuasi haukkuja heti aamusta täällä.. Puolusteltuasi itseäsi vittu jollain av.lla...

Ei oikeasti ihminen..

Vierailija
108/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No tuota.. Mulla on itsellä neljä lasta jotka herätteli mut aamulla kello 8.00 pelaamaan pleikkaa ja leikkiin. Paistettiin lättyjä ja nyt siivoillaan ja lähetään äkkiä ulos katttoon lunta.

Herään yleensä kello 7.15 laittaan koululaisia kouluun. Kymmeneltä mennään nukkuun kaikki.

Tiedän että lapset nauttii mun seurasta ja siksi herättävät.. Jos oikein väsyttää meen niiden kanssa päikkäreille.

Ja sä natiset joka päivä jotain. Ei sulla voi olla hyvä olo kuunneltuasi haukkuja heti aamusta täällä.. Puolusteltuasi itseäsi vittu jollain av.lla...

Ei oikeasti ihminen..

Oletko yh?

ap

Vierailija
109/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei täällä kukaan pysty auttamaan,usko jo!

Vierailija
110/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyis olen yh eikä kyse ole rahasta eikä aikataluista, vaan vanhemmuudesta ja sen tuettomuudesta ja avuntarpeesta. Mutta naura sä yh mulle vaan. Mä en naura sulle. Mäkin olisin yh, jos mä pystyisin ja jos se ois hyvä mun lapsille.

ap

Vierailija
111/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei täällä kukaan pysty auttamaan,usko jo!

Joo ei se haittaa, mähän vain kysyin, mitä mieltä tästä.

ap

Vierailija
112/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin säälittävää että mies päättää ettei lapsen tarvi totella sinua. Itse olisin sanonut että "ei. Sinä et nyt askartele kun äiti nukkuu." ja pitänyt siitä kiinni, ihan sama mitä mies sanoo, vieköön lapsen johonkin askartelemaan sitten.

Sulla onkin varmaan ollut koti, jossa siä mitä sinä sanot on kunnioitettu. Sulla ei olle ongelmaa seistä vaatimustesi takana, vaikka tietäisitkin, että todella trvitset sen.

ap

Hä? Tottakai lapset kunnioittavat minua ja tottelevat koska sitä on aina vaadittu. Itse sinä ne lapset kasvatat.

Vierailija
113/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin säälittävää että mies päättää ettei lapsen tarvi totella sinua. Itse olisin sanonut että "ei. Sinä et nyt askartele kun äiti nukkuu." ja pitänyt siitä kiinni, ihan sama mitä mies sanoo, vieköön lapsen johonkin askartelemaan sitten.

Sulla onkin varmaan ollut koti, jossa siä mitä sinä sanot on kunnioitettu. Sulla ei olle ongelmaa seistä vaatimustesi takana, vaikka tietäisitkin, että todella trvitset sen.

ap

Hä? Tottakai lapset kunnioittavat minua ja tottelevat koska sitä on aina vaadittu. Itse sinä ne lapset kasvatat.

Mä puhuin sun lapsuuden kodista.

ap

Vierailija
114/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pystyis olen yh eikä kyse ole rahasta eikä aikataluista, vaan vanhemmuudesta ja sen tuettomuudesta ja avuntarpeesta. Mutta naura sä yh mulle vaan. Mä en naura sulle. Mäkin olisin yh, jos mä pystyisin ja jos se ois hyvä mun lapsille.

ap

No siinäpä elät vittumaista elämääsi vittumaisen miehesi kanssa.Lapset kärsii,mutta sitä puolta et näe sit vissiin.

Sulla ei ole enää mitään muuta jäljellä kuin tämä palsta.

Vierailija
115/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No siinäpä elät vittumaista elämääsi vittumaisen miehesi kanssa.Lapset kärsii,mutta sitä puolta et näe sit vissiin.

Millälailla mun lapseni kärsi tuossa tänä aamuna, kerropa mulle?

ap

Vierailija
116/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei oikeasti ihminen..

Oletko yh?

ap

En, mies lähtee töihin kello 6.00 kuten myös tänä viikonloppuna.

Ikävä kyllä viikonloppuisin kun mies kotona, lähden alas lasten kanssa ja annan miehen nukkua vauvan kanssa.

Joo ja ei, ei koita maata olohuoneessa eikä vaadi keltään hiljaisuutta, nukkuu sikeästi koska on väsynyt, ei siksi että haluaa laiskuuttaan jäädä aamulla makaamaan tai siksi että on hillunut pitkin öitä...

Vierailija
117/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sinä roikut palstalla riitelemässä ja hankkimassa itsellesi huonon olon. Oletko syönyt? Oletko huomioinut lastasi mitenkään?

Heräsit vittupää akka ja kaivoit puhelimen esiin ja kiukuttelet perheellesi..

Olet oikeasti todella todella vittumainen äiti ja eukko.

Vierailija
118/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei oikeasti ihminen..

Oletko yh?

ap

En, mies lähtee töihin kello 6.00 kuten myös tänä viikonloppuna.

Ikävä kyllä viikonloppuisin kun mies kotona, lähden alas lasten kanssa ja annan miehen nukkua vauvan kanssa.

Joo ja ei, ei koita maata olohuoneessa eikä vaadi keltään hiljaisuutta, nukkuu sikeästi koska on väsynyt, ei siksi että haluaa laiskuuttaan jäädä aamulla makaamaan tai siksi että on hillunut pitkin öitä...

Meillä tämä on yhteinen ratkaisu nukkua olohuoneessa, ei vain minun ratkaisuni, mihin yrität viitata ja syyllistää minua.

ap

Vierailija
119/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia. Käy aikasin nukkumaan, ja herää samoihin aikoihin kun lapsesi tahtoo askarrella. Kyllä ehdit nukkua vaikka päivällä päiväunet, jos kerta vielä väsyttää.

Jompi kumpi on joustettava toista. Enkä usko lapsellasi menisi koko päivää askarteluun, kun lopettaa askarelun silloin voit mennä lepäämään.

Pakkohan aikuisilla riittää aikaa muuhun kuin nukkumiseen.

Vierailija
120/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sinä roikut palstalla riitelemässä ja hankkimassa itsellesi huonon olon. Oletko syönyt? Oletko huomioinut lastasi mitenkään?

Heräsit vittupää akka ja kaivoit puhelimen esiin ja kiukuttelet perheellesi..

Olet oikeasti todella todella vittumainen äiti ja eukko.

Aha. Selvä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi