Mitä mieltä lapsen kasvatuksesta tässä?
Eli lapsi tuli aamulla olohuoneeseen, jossa nukuimme ja halusi alkaa askarrella pahvilaatikoilla. Sellaisestahan tulee aika helv..moinen ääni, jotn sanoin, etä älä vielä tee tuota, äiti nukkuu vielä eikä pysty nukkumaan, jos laatikoita revitään ja leikellään vieressä. Lapsi sanoi minulle, että ei, kun mä askartelen tässä.
Nyt miehen mielestä mä saan lapsen tuntemaan itsensä huonoksi ja siksi lapsen olisi pitänyt saada askarrella silloin kun häntä huvitttaa siinä korvani juuressa. Muita huoneita jonne mennä jossa ei oli myös herättänyt jonkun (tai mahtunut askartelemaan) ei ollut.
Minusta ei ole niin kohtuuton pyyntö vaatia, että askartelu aloitetaan kaikkien herättyä ja sillä välin tehdään jotain muuta, mikä ei häiritse nukkuvia.
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan muualle maate. Ja jos lapsi ei usko silläkään että sut siirretään muualle nukkumaan ja että sua ei saa häiritä millään askarteluilla niin pakkaat sen patjasi ja katsot itsellesi jonkun laitospaikan.
Miten toi lapsen totteleminen siihen liittyy, siirrynkö jonnekin vai en? Outoa logiikkaa sulla...
Aika helvetin monta aamua mennyt sillä, että homma toimii, mutta en silti anna lupaa aloittaa mölyävää toimintaa jos joku nukkuu vielä! Ja kaikki muut aamut sitä muuta tekemistä on löytynyt. Puhekaan ei niin käy hermosoihin kuin se pahvin leikkaamisesta tullut ääni. Ja lapsi voi joskus vain totella vanhempaa ilman kyselemistä, että miksi.
ap
Ja lapsi on ilmeisesti vaan miehen, joten siihen on hyvä purkaa agressiot. Kuinka tyhmä se ukko voi olla???
Vierailija kirjoitti:
Kaksi työtöntä ja toinen niistä mielenterveyspotilas ja lapset seassa ja sun pitäis saada nukkua yhdeksään.. Miksi? Mihin sä unta tarvit kun et tee päivän aikana mitään? Sä käytät kyllä hienosti sitä tyhmää, rumaa pienimunaista ja vähä- älystä miestäsi hyväksi. Hatunnosto senkin noita-akka.
Mä en ole työtön ja miestä en käytä hyväksi, hän itse halusi kovasti lapsia ja on ne saanut ja lisäksi talosta omistaa puolet vaikka työt loppuivat hänen maksettua sitä ehkä noin vuoden.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsi on ilmeisesti vaan miehen, joten siihen on hyvä purkaa agressiot. Kuinka tyhmä se ukko voi olla???
En pura lapseen aggressiota vaan haluan että aikuiset päättää meillä 9-vuotiaan yli että milloin totellaan ja yhteisiä lapsia ovat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan muualle maate. Ja jos lapsi ei usko silläkään että sut siirretään muualle nukkumaan ja että sua ei saa häiritä millään askarteluilla niin pakkaat sen patjasi ja katsot itsellesi jonkun laitospaikan.
Miten toi lapsen totteleminen siihen liittyy, siirrynkö jonnekin vai en? Outoa logiikkaa sulla...
Aika helvetin monta aamua mennyt sillä, että homma toimii, mutta en silti anna lupaa aloittaa mölyävää toimintaa jos joku nukkuu vielä! Ja kaikki muut aamut sitä muuta tekemistä on löytynyt. Puhekaan ei niin käy hermosoihin kuin se pahvin leikkaamisesta tullut ääni. Ja lapsi voi joskus vain totella vanhempaa ilman kyselemistä, että miksi.
ap
No ei ne vaan aina tottele, ei ne mitään koneita ole. Monta aamua olet mitään tekemätön paska saanut maata.
Mene muualle maate, et saa syytä raivota kahta päivää. Ja hävitä pahvilaatikot.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tänään vielä kiukkuisempi kuin eilen. Vittu ja paska toistuu
Upea päivä perheellä taas tänään
Virtahepo raivoaa
Yön yli nukkuessa valkenee asioita. En ole kiukkuisempi, vaan sanon vain suorat sanat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo ei ne vaan aina tottele, ei ne mitään koneita ole. Monta aamua olet mitään tekemätön paska saanut maata.
Mene muualle maate, et saa syytä raivota kahta päivää. Ja hävitä pahvilaatikot.
Ja mikähän on sun excusisi sille, ettei ne aina vaan tottele tässä tapauksessa? Aika paska olet, jos et itse kykene auktoriteetteja tottelemaan. Tietenkin jos käsky on typerä se on eri asia, mutta tässä tapauksessa ei ollut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi työtöntä ja toinen niistä mielenterveyspotilas ja lapset seassa ja sun pitäis saada nukkua yhdeksään.. Miksi? Mihin sä unta tarvit kun et tee päivän aikana mitään? Sä käytät kyllä hienosti sitä tyhmää, rumaa pienimunaista ja vähä- älystä miestäsi hyväksi. Hatunnosto senkin noita-akka.
Mä en ole työtön ja miestä en käytä hyväksi, hän itse halusi kovasti lapsia ja on ne saanut ja lisäksi talosta omistaa puolet vaikka työt loppuivat hänen maksettua sitä ehkä noin vuoden.
ap
No itse mainostat täällä ettet tee mitään joten älä muuta tarinaa, en usko että tuollainen voi olla töissä.
Jos et pidä miehestä etkä lapsista lähde pois, ei ne sua kaipaa, ehkä ovat paljon onnellisempia kun lähdet pois.
Nytkin koko muu perhe nukkuu. Pitäisikö mun laittaa stereot päälle ja musaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo ei ne vaan aina tottele, ei ne mitään koneita ole. Monta aamua olet mitään tekemätön paska saanut maata.
Mene muualle maate, et saa syytä raivota kahta päivää. Ja hävitä pahvilaatikot.Ja mikähän on sun excusisi sille, ettei ne aina vaan tottele tässä tapauksessa? Aika paska olet, jos et itse kykene auktoriteetteja tottelemaan. Tietenkin jos käsky on typerä se on eri asia, mutta tässä tapauksessa ei ollut.
ap
No itse sanoit että monena aamuna saat maata olkkarissa ja perhe on hiljaa, nyt ei vaan mennyt kuten haluat. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mites jos vaikka nukkuisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo itse mainostat täällä ettet tee mitään joten älä muuta tarinaa, en usko että tuollainen voi olla töissä.
Jos et pidä miehestä etkä lapsista lähde pois, ei ne sua kaipaa, ehkä ovat paljon onnellisempia kun lähdet pois.
En ole mainostanut, etten tee mitään! Ilmeisesti sinä et erota lähdettä mielessäsi lukiessasi asioita, ja olt uskonut minua vihaavin kirjoittajien tekstistä, jos siinä lukee, etten mä tee mitään, että se kattaisi töissäkäynninkin. Taas yksi esimerkki väärin tekevästä ihmisestä, joka et näe väitteissäsi mitään väärää, vaikket edes tunne minua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tänään vielä kiukkuisempi kuin eilen. Vittu ja paska toistuu
Upea päivä perheellä taas tänään
Virtahepo raivoaaYön yli nukkuessa valkenee asioita. En ole kiukkuisempi, vaan sanon vain suorat sanat.
ap
Siis meille anonyymeille täällä? Onko sulla lainkaan elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMites jos vaikka nukkuisit?
Ei minua nyt väsytä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo itse mainostat täällä ettet tee mitään joten älä muuta tarinaa, en usko että tuollainen voi olla töissä.
Jos et pidä miehestä etkä lapsista lähde pois, ei ne sua kaipaa, ehkä ovat paljon onnellisempia kun lähdet pois.En ole mainostanut, etten tee mitään! Ilmeisesti sinä et erota lähdettä mielessäsi lukiessasi asioita, ja olt uskonut minua vihaavin kirjoittajien tekstistä, jos siinä lukee, etten mä tee mitään, että se kattaisi töissäkäynninkin. Taas yksi esimerkki väärin tekevästä ihmisestä, joka et näe väitteissäsi mitään väärää, vaikket edes tunne minua.
ap
No ite sanoit ettet sä tee mitään ja mies passaa ja palvelee koko teidän sakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle maate, et saa syytä raivota kahta päivää. Ja hävitä pahvilaatikot.Ja mikähän on sun excusisi sille, ettei ne aina vaan tottele tässä tapauksessa? Aika paska olet, jos et itse kykene auktoriteetteja tottelemaan. Tietenkin jos käsky on typerä se on eri asia, mutta tässä tapauksessa ei ollut.
apNo itse sanoit että monena aamuna saat maata olkkarissa ja perhe on hiljaa, nyt ei vaan mennyt kuten haluat. Voi voi.
No ei se johdu mistään tottelemisesta silloin, vaan ettei lapsella ole ollut mitään noin äänekästä tekemistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua nyt väsytä.
ap
Kyllä oot vittupää lehmä.
Jos olisin sun mies, olisin varmaan aikoja sitten tappanu sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et pidä miehestä etkä lapsista lähde pois, ei ne sua kaipaa, ehkä ovat paljon onnellisempia kun lähdet pois.En ole mainostanut, etten tee mitään! Ilmeisesti sinä et erota lähdettä mielessäsi lukiessasi asioita, ja olt uskonut minua vihaavin kirjoittajien tekstistä, jos siinä lukee, etten mä tee mitään, että se kattaisi töissäkäynninkin. Taas yksi esimerkki väärin tekevästä ihmisestä, joka et näe väitteissäsi mitään väärää, vaikket edes tunne minua.
apNo ite sanoit ettet sä tee mitään ja mies passaa ja palvelee koko teidän sakin.
Ai yhdessä kommenttiruudussa tässä ketjussa? Ja sä heti luulet sen tarkoittavan, etten käy töissä? Puhe oli kotona kotitöistä! Luulin kaikkien jo tajunneen sen ja jos et ole tyyliin kuullut, niin älä oleta heti jotain.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua nyt väsytä.
apKyllä oot vittupää lehmä.
Jos olisin sun mies, olisin varmaan aikoja sitten tappanu sut.
Hieno kommentti sinusta. Pitääkö olla huolissaan? Jätä mut rauhaan, jos noin vaikeeksi meni.
ap
Niillä on hei 90 neliöö jossa yksi huone!:D
Ja pahvilaatikoita lapsille revittäväksi.
Päivän aikana ämmä ei tee muuta kuin keskittyy hengittämäseen ja sen pitäs saada nukkua " univelkoja" pois.. :D