Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvissa romanttisina esitettyjä asioita, jotka eivät todellisuudessa ole romanttisia

Vierailija
26.04.2017 |

Aiheena on elokuvissa romanttisina esitetyt asiat, joita ei todellisuudessa pidettäisi romanttisina. Mitä esimerkkejä teille tulee mieleen?

Kommentit (449)

Vierailija
261/449 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt ei varmaan kovin monessa leffassa oo ollut mutta kuitenkin. Telttailu. Leffoissa romanttisesti katsellaan tähtitaivasta ja nuotiota, tosielämässä juostaan puskapissalla ja -paskalla ja kumpikin näyttää kosteuden takia aivan räjähtäneeltä ja silmät ovat savusta punaiset. 

En ole samaa mieltä. Sinulla romanttisuus siis on ulkonäköseikkoja. Eikö tähtitaivaan katselu lämmittävän nuotion vierestä ole hienoa. Nuotio tehdään AINA tuulen alle, jolloin savu mene poispäin.. (mutta kun ette osaa)

Sinkkumies

Minusta nuotio ja tähtitaivas ovat romanttisia.

Vierailija
262/449 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko jo mainittu, mutta se, kun leffassa pariskunnalle/rakastuneille tulee riitaa ja nainen yrittää rynnätä tiehensä. Mies nappaa käsivarresta kiinni ja syvälle silmiin katsoen aloittaa jonkin romanttisen monologin. Aluksi muija vähän siinä pyristelee ja on vaan "yyyh, let me go", mutta lopulta sulaa tämän uroon lepertelyn edessä.

Siis... mitä? Onko tämä romanttista, oikeesti? Voin kuvitella, että olisi aivan saatanan pelottavaa, jos joku noin riidan yhteydessä kävis kiinni eikä päästäis menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/449 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoin joskus sellaisen kuin Himoshoppaaja jotain.. ihan kamala. Päähenkilö oli täysi epäluotettava kusipää, mutta kaikki rakastivat häntä koska oli bambinsilmäinen kaunotar.  Kirjoitteli tyhjänpäiväisiä typeryyksiä talouslehteen ja naislukijat ihastuivat, koska eivät käsikirjoittajan mielestä ilmeisesti tajua muuta kuin pinnallista potaskaa. Lopulta naiset olivat niin typeriä, että olivat valmiita ostamaan huivin älyttömän kalliilla, koska se oli ollut joskus tän himoshoppaajan kaulassa..

Toi naiskuva. En kestä. 

Ja shoppaamalla aikaansaadusta velkakierteestä päästään pokaamalla se unelmien RIKAS, ihana mies <3 Sinne jää rahahuolet unholaan, elo on auvoisaa ja shoppailu jatkuu...

Näin ainakin kirjassa, leffaa en uskaltanut ees katsoa, kun kirja sai paskuudellaan verenpaineen nousemaan. Se yritti olla niiiiin ihgu ja romanttinen, mutta huh, kuin karmeaa settiä...

Oli se näin leffassakin, tai jotain se lopussa selitteli, en muista enää mitä.. olikohan että saa ihania vaatteita nyt lainaksi ja ostaa vain vähän tai jotain.. Jotain bullshittiä. 

Vierailija
264/449 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun isä suojelee tyttären neitsyyttä ja vahtii seksuaalisuutta.. Yrjö! 

Vierailija
265/449 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin kirjan (jenkki) jossa karski ukko sai tyttövauvan ja kehuskeli kavereilleen, ettei tuu koskaan antamaan tytön seurustella kenenkään kanssa.. Kirjailijan mielestä oli selvästi tosi awwwww söpöä kun mies on niin hulluna tyttäreen, mun mielestä aivan yrjöttävää. 

Vierailija
266/449 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiston varastohuoneen seinää vasten puksuttelu seisten. Ensinnäkin harvoin mies jaksaa koko toimituksen ajan kannatella naista.

Miksi miehen pitää kannatella naista koko toimituksen ajan? Monilla naisilla, kun kuitenkin on omatkin jalat?

Ihmisen keskimääräinen anatomia ei taida olla sulle tuttua...

Naisen kantaminen - mieluiten juosten portaita ylös hengästymättä.

Järki ja tunteet - Marianne & Mr. x.

Hmm. Miten ihmisen kantaminen portaikkoa ylös on verrattavissa seinää vasten panemiseen? En tiedä mihin nuo nimet viittaavat, mutta koitappa piirtää itsellesi havainnekuva, jossa kaksi ihmistä yrittää harrastaa seksiä seinää vasten,mmolemmilta jalat maassa, mies on pidempi ja miehen elimen alaosa on about naisen navan kohdalla.

Öh, on meillä onnistunut jo 20 vuoden ajan. Korkkarit jalassa helpompaa, mutta onnistuu myös ilman. Nainen jalat melkein yhdessä, mies jalat levällään, jolloin pituusero tasoittuu. Mies voi myös "koukata" notkistamalla polvia ja "seivästää" naisen. Jos liike ei ole kovin suuri, on nainen vähän kuin koukussa eikä miehen tarvitse juurikaan kannatella. Kovan seisokin tarvitsee tietenkin. Voi apua, nyt alkoi tehdä mieli...

Apua, anteeksi mutta tälle nauroin vedet silmissä... Mielikuvalle miehestä joka polvet notkolla ja koivet harallaan seivästelee jalat yhdessä tutisevaa muijaa 😂 Kaukana himottelevasta. Vielä kun erehdyin ensin ajattelemaan että ne korkkarit on miehellä. Selkeesti väsyttää

Vierailija
267/449 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoalla sotkeminen... sen pyyhkiminen toisen naamaan, sen heittely. En käsitä.

Tuota oon kans miettiny häissä, että minkä takia sitä kakkua pitkää sotkea pitkin naamaa? On morsiammen kiva sitten olla loppuilta tahmasella naama, kun toinen vaihtoehto on että pestään meikkaajalla tehty kallis meillo pois. Ja siinähän sotkeentuu pukukin!

Vierailija
268/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sit yhtää enempää yleistä : O

Vierailija
269/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistyskommentti oli aikaisempaa viestiin "suomalaisista naisista"

Vierailija
270/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät turisteja pursuavassa Venetsiassa.

Vierailija
271/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen. Romanttisesti muistellaan hyviä hetkiä, halataan ja sanotaan toiselle näkemiin. Toinen lähtee kävelemään, toinen jää haikeana tuijottamaan hänen peräänsä. Jonka jälkeen tälle (yleensä naiselle) ilmestyy kasapäin kavereita, joiden olkapäätä vasten voi nyyhkiä. He vievät hänet ulos piristääkseen häntä, on hauskaa ja taas vientiä on.

Eroaminen ei ainakaan mulla ole ollut romanttista. Mies jätti huhtikuun alussa. Meni loma pilalle, hiihtelin himassa silmät punaisena villasukat jalassa, ruoka ei maistunut, hautauduin vällyjen väliin. Missään en käynyt, kukaan ei käynyt. Ketään ei kiinnostanut. Minua ei mikään kiinnostanut. Nyt olen päässyt jo siitä pahimmasta yli, kiitos työhönpaluun. 

Vierailija
272/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkien tuominen naiselle. Mitä vattua minä nainen tekisin niillä kukilla ja minkä ihmeen vuoksi niitä haluaisin.

No onhan ne kukat kauniita, mutta itse en mieluusti haluaisi kukkia, jotka aloittavat kuihtumisen heti huomenna, keräävät hyönteisiä sisältä, tiputtavat kuivia lehtiä ja kuolevat pois. Mieluummin ruukku kukka jos saisin valita :D

Vierailija
273/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä arvostan kömpelöitäkin romantiikkayrityksiä!

Hyvä että edes jotakin yrittää. Kyllä klassisesti kukkia ja suklaata tuova mies on ihana!!!

Ja tähtitaivastakin on ihana kainalossa katsella. Ja auringonlaskua merellä. Ja kynttilätkin on jees. Ja takkatuli. Ja piknik puistossa.

Ei saa aina valittaa. Mitä meillä olisi, jos kaikki pitäisi aina olla niin uniikkia ja täydellistä?

Mulla on pieni poika ja yritän hänestä kasvattaa sellaista kunnon miestä, ja tuntuu pahalta, jos tytöt on noin vaikeita ja nirpottaa kaikesta. Liian hemmoteltuja. Ei kaikkia elokuvia ja sarjoja saa niin tosissaan ottaa.

Hyvää pvänjatkoa kaikille!

Hienoa, että yrität kasvattaa lapsestasi kunnon ihmisitä. Itse en tosiaankaan ole pilalle passattu vaan huomannut millainen elämä todellisuudessa on ja se minua elokuvissa ärsyttää, kun ne on niin vieraantuneita tosielämästä ja jotkut ihmiset luulee vielä niitä todeksi ( onneksi netistä löytää helposti realistisempia ja hauskempia elokuvia/sarjoja ja fanitekeleitä katsottavaksi ). Kerran olen törmännyt mieheen, joka otti heti elokuvista mallia ja se suoraan sanottuna ahdisti. Tuntui että piti olla kokoajan antamassa vastineeksi miehen " kovasta vaivasta". Jos ei saanut niin suuttui, nälvi ja vähätteli. Sitten alkoi itkemään kun kukaan nainen ei huoli häntä, aivankuin olisi säälistä pitänyt ruveta nyt ressukan kanssa yhteen. Tämänjälkeen olen arvostanut elokuvaromansseja entistä vähemmän. Yllätyin kun kaveri näytti minulle muutaman anime sarjan ja elokuvan missä ei ollutkaan niin onnellinen ja arvattava loppu kuin monessa hollywood leffassa, mutta elämä silti jatkui onnellisesti eteenpäin.

Vierailija
274/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten leffoissa puolituntematon mies on todella hallitseva. Jo ensitapaamisella ahdistaa naisen (yleensä nuoremman ja ujon) seinää vasten ja suutelee, vaikka nainen ei ole vielä osoittanut punastumista kummempia kiinnistumisen merkkejä. Tapaillessahan tuo olisi ihan hyväksyttävää, mutta leffoissa tämä on yleensä "yllättävä ensisuudelma". Luulen että tosielämässä aika moni nainen ahdistuisi, kun käytännössä vieras mies painasi seinää vasten (vieläpä kädet naisen sivuilla, ettei naisparka voi livistää) ja suutelisi. Hyi.

Vierailija
275/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen jäädään siihen sänkyyn makoilemaan raukeina ja raikkaina. Voi miten romanttista! Oikeessa elämässä tulee kiire pissalle, ja pesemään eritteet sääriltä ja ties mistä.

Vierailija
276/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole jo mainittu, niin se,kuinka naiseen rakastumiseen riittää että hän on kaunis. Eli elokuvan kaunis nainen on tosi mulkku ja inhottava ihminen, mutta koska hän on kaunis, mies rakastuu häneen. Ihan sama miten nainen käyttäytyy, kunhan on kaunis. Vähintäänkin naisen luonne ei ole ollenkaan tiedossa, mutta koska kaunis, on mies valmis kosimaan.

Tämä teema toistuu lähes kaikissa romanttisissa elokuvissa, kun siihen kiinnittää huomiota. Disneysaduista siihen Hanksin elokuvaan jossa hän jää lentokentälle jumiin.

Moulin Rougessa myös. Nehän pääpari vain v-tuilevat toisilleen 10 minuuttia, jonka jälkeen ovat maailman rakastuneimpia. 

Samassa elokuvassa on myös romanttista, että nainen on joku luxuskurtisaani ja sairastaa kuolettavaa keuhkosairautta. 

Vierailija
277/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen machoilu, tosielämässä kalseaa, kohtaukset lainattuja.   Mies mukamas pysyvä turvallinen kuin peruskallio, kunhan nainen vain oppisi, totuus toisinpäin.

Vierailija
278/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermavaahdon tai minkään muun ruoka-aineen nuoleminen toisen vartalolta.

Vierailija
279/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin jälkeen jäädään siihen sänkyyn makoilemaan raukeina ja raikkaina. Voi miten romanttista! Oikeessa elämässä tulee kiire pissalle, ja pesemään eritteet sääriltä ja ties mistä.

Jaa. Kyllä me vaan tänään aamulla miehen kanssa jäätiin seksin jälkeen makoilee sänkyyn ja nukahdettiin vieläpä sylikkäin. Lakanat meni pesuun, mutta eipä tuossa sen kummempaa. :D

Vierailija
280/449 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kermavaahdon tai minkään muun ruoka-aineen nuoleminen toisen vartalolta.

Minä olen miettinyt, että käyttääköhän ne oikeasti kuvauksissa partavaahtoa? Ihon lämmössä kermavaahto alkaa sulaa aika pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme