Miksi palstan naiset ovat niin itsetuhoisia? (esim. Sössö ja Vetis)
Kommentit (10)
Hyvää yleistystä taas. Sössö ja Vetis = kaikki palstan naiset? Nuo nyt sattuvat vaan olemaan pahoinvoivia nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yleistystä taas. Sössö ja Vetis = kaikki palstan naiset? Nuo nyt sattuvat vaan olemaan pahoinvoivia nuoria.
Älä vääristele sanojani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerropa sitten mitä lukumäärää tarkoitit "palstan naisilla"?
Ketä ne on? Sössöstä oon nähnyt joskus mainintoja, mutta en ole nähnyt sen kirjoituksia. Vetis ei sano yhtään mitään. Vuoden verran oon kuitenkin täällä aika aktiivisesti roikkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerropa sitten mitä lukumäärää tarkoitit "palstan naisilla"?
Tarkoitin sillä palstan naisia, esim. Sössöä ja Vetistä. Lukumäärä tuntematon. Ap
Sörsselö on anorektikko. Anorektikoilla on poikkeama aivoissa. He voivat auttaa itse itseään, kukaan muu ei voi heitä auttaa. Silti heitä pitää kohdella ihmisinä koska he ovat, he eivät vain itse halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Sössö ei ole nuori. Kukaan alle 25-vuotias ei kirjoita noin ja aika harva sen ikäinen käyttää niitä mummohymiöitä.
Niin ja selvennykseksi: Sössö=SSSS=Colette
Lääkitys ei oo kunnossa niillä. Ehkä ne haluaa myös vähän sääliä itselleen. Kuka tietää.