Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain yleistukea 340€

Vierailija
19.07.2026 |

Ja tt-tukea 680€. Miten täällä enää voi tulla toimeen? Vuokraan menee tonni kuukaudessa.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on mahdollisuus että alat itse tienaamaan toimeentulosi. 

Vierailija
2/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan 18€ päivä. Mutsilla niin iso eläke, että se vähentää mun tukea. Asun siis mutsin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan rahan saat meiltä veromaksajilta joka kuukausi. Itse muuttaisin halbempaan ja tekisin töitä. Valtava tarve monenlaisille työntekijöille, esim avustajille ja palkkakin hyvä 14€/tunti. Ainakin itse ja moni kaveri saanut heti töitä kun vaan ilmoittautuu. Voit myös kevytyrittäjänä myydä avustavia töitä 30/€ tunti. Mustikoista maksetaan 50€ ämpäri jne. Voi kunnkerkeis tehdä kaikkea niin rahaa kyllä tulee. Sienistä saa tosi pienellä työllä valtavasti rahaa.

Vierailija
4/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan 1300€/kk tuloveroja, että toiset voi elää vuodesta toiseen ilmaiseksi. Miten tämä voi olla oikein?

Vierailija
5/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan 1300€/kk tuloveroja, että toiset voi elää vuodesta toiseen ilmaiseksi. Miten tämä voi olla oikein?

Aivan sairas maailma. Tämäkin ihminen työkykyinen muttei tee töitä vaikka töitä on niin paljon kuin jaksaa tehdä.

Vierailija
6/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista jos ei saa töitä

Vierailija
7/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska monet ihmiset on työkyvyttömiä ja yhä useammat ei saa töitä. Jatkossa vielä työttömien määrä lisääntyy kiitos tekoälyn. 

Vierailija
8/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavan rahan saat meiltä veromaksajilta joka kuukausi. Itse muuttaisin halbempaan ja tekisin töitä. Valtava tarve monenlaisille työntekijöille, esim avustajille ja palkkakin hyvä 14€/tunti. Ainakin itse ja moni kaveri saanut heti töitä kun vaan ilmoittautuu. Voit myös kevytyrittäjänä myydä avustavia töitä 30/€ tunti. Mustikoista maksetaan 50€ ämpäri jne. Voi kunnkerkeis tehdä kaikkea niin rahaa kyllä tulee. Sienistä saa tosi pienellä työllä valtavasti rahaa.

Ei todellakaan ole valtava tarve työntekijöille.

Vierailija
9/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista jos ei saa töitä

Tosiaan nyt saa rahaa ihan jokainen satoja , monet jopa monta tuhatta kuukaudessa poimimalla marjoja ja sieniä. Laita kuntasi faceryhmään ja 50€ ämpäri niin ostajia on kymmeniä ellei satoja. Sienistä saa vielä helpommalla rahaa.

Vierailija
10/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on aivan valtava tarve, ilmoittaudu niin saat töitä, poimi marjoja ja sieniä, niistäkin saa tuhansia kuukaudessa. Alkaa tekemään eikä vetäydy kotiin.

Vierailija
11/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Jotkut saa 500 josta maksetaan asuminen ja ei ruokaa. 

Vierailija
12/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska monet ihmiset on työkyvyttömiä ja yhä useammat ei saa töitä. Jatkossa vielä työttömien määrä lisääntyy kiitos tekoälyn. 

Silloin saa eläkettä jos työkyvytön. Muut voi tehdä töitä ja tällä hetkellä jokaisella mahdollisuus tienata tuhansia ja tuhansia kuukaudessa. Alkaa vaan tekemään eikä selittele.

Vierailija
13/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko saada asumistukea? 

Vierailija
14/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset töissä, koko elämä työtä, ei muuta elämää, ei lepoa, ei omia valintoja. Sitäkö te haluatte. 

Vierailija
15/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Jotkut saa 500 josta maksetaan asuminen ja ei ruokaa. 

Varsinkin loppukesästä ei pitäisi maksaa mutään tukia kun jokainen voi itse helposti tienata rahansa. Muutenkin ne ketkä oikeutettuja tukiin voisi asua asuntoloissa joissa tekisivät itse ruuat eläisivät siellä kunnes itse tienaa elantonsa.

Vierailija
16/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on aivan valtava tarve, ilmoittaudu niin saat töitä, poimi marjoja ja sieniä, niistäkin saa tuhansia kuukaudessa. Alkaa tekemään eikä vetäydy kotiin.

Avaatko vähän tätä. Kuinka monta ämpärillistä (10 l) mustikkaa pitää poimia kuukaudessa, jotta pääsee tuhansien eurojen ansioihin? Entä sieniä, esim kantarelleja? 

Vierailija
17/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vähän tätä. Kuinka monta ämpärillistä (10 l) mustikkaa pitää poimia kuukaudessa, jotta pääsee tuhansien eurojen ansioihin? Entä sieniä, esim kantarelleja? 

No esim itse poimin eilen neljä ampärillistä ja meni n. 4 tuntia ja sain 200€. Jos olisin 8 tuntia poiminut olisin saanut 400€ päivässä. 

Vierailija
18/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseaiheutettu ongelma. Asut liian kalliissa kämpässä.

Vierailija
19/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin saa eläkettä jos työkyvytön. Muut voi tehdä töitä ja tällä hetkellä jokaisella mahdollisuus tienata tuhansia ja tuhansia kuukaudessa. Alkaa vaan tekemään eikä selittele.

Työmarkkinatuki on 500€, takuueläke 1000€, joten ihmiset halutaan pitää mieluummin työttöminä.

Vierailija
20/106 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahat loppuvat, loppuu elämä. Eli narua kireälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme