Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lapsen, mutta yksikään mies ei halua lapsia "nuorena"

Vierailija
19.04.2017 |

Olen kohta 25-vuotias ja olen aina halunnut lapset ennen kuin täytän 30. Tähän mennessä kaikki tapaamani miehet (minua vanhempia/minun ikäisiäni) ovat olleet sellaisia "jos sitä kymmenen/kahdenkymmenen vuoden päästä alkais miettimään..."

Nykyinen on samanlainen, mutta en lähde enää vaihtmaan tämän jutun takia, koska lapsia nuorena haluavat miehet ovat niin vähissä. Kai se minun on sitten taivuttava siihen ajatukseen, että saan ensimmäisen lapseni vasta 35-vuotiaana, jos olen onnekas.

Kommentit (236)

Vierailija
101/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppitunti naisille. Mies ei ole on/off. Miehen ei tarvitse sulkea toisen naisen kanssa mitään pois, koska olisi niin heikko kuin nainen. Mies ei ole heikko. Mies ei ole nainen.

Mies voi rakastaa ja panna toista naista aivan antaumuksella.

Sinkkumies

Riippuu miehestä.

Miehet eivät ole mikään homogeeninen joukko, vaan yksilöllisiä eroja on jopa heissäkin.

Toisilla ei myöskään ole tarvetta useampaan romanttiseen ja seksuaaliseen suhteeseen, vaikka teoriassa siihen kykenisivätkin (minäkin kykenisin, vaikka olen nainen - en silti koe sitä mielekkääksi).

Siis kykenet fyysisesti, mutta et henkisesti, koska olet nainen. Ymmärsitkö nyt pointtini?

Sinkkumies

Vierailija
102/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion jättää pillerit salaa pois. Ehkä mies tosiaan sitten kasvaa isäksi kun vahinko tapahtuu. :)

ap

Tosi kypsää. Mieti jälkiseuraukset mitä kointuu jos mies saisi tietää teit tahallaan, että haluat lapsen? Tollaiset pakkomielteet pitäisi unohtaa ja odottaa koska miehesi on valmis isäksi. Joudun itsekin olemaan parisuhteessa miehen kanssa, joka haluaa lapsen myöhemmin. Ymmärrän kyllä, ja siksi en sabutoi meidän parisuhdetta tolleen lapsellisesti.

Mulla riittää kärsivällisyys. Riittääkö sulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pystyy rakastamaan kahta naista. Naisille kahden miehen rakastaminen on paljon vaikeampaa..

Sinkkumies

Vierailija
104/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse seurustelin Afrikkalaisen naisen kanssa, niin sivusuhteet miehellä olivat hänelle ihan ok. (Itse en tosin Suomalaiseen tapaan niitä etsinytkään)

Sinkkumies

Tämä on erikoista, miten?

Tunnen useita suomalaisia naisia ja miehiä, joille kumppanuus on jotain muuta kuin sukupuolielinten omistajuutta ja pillukulli-keskeistä.

Itsellä sama; seksi on seksiä, rakkaus ja kumppanuus jotain muuta - eikä sitä automaattisesti jonkun randomin kanssa satunnainen paneminen hetkauta.

Ei jatkoon.

Sinkkumies

Jahas, no nuo pariskunnat ovat kuitenkin olleet 10+ vuotta yhdessä ja edelleen esim. säännöllinen ja hyvä seksielämä, että jatkoon on mennyt kuitenkin.

Toiset elää ja tekee, toiset ruikuttaa vauvapalstalla ja panee negroja..(katso huviksesi, onko niillä ihailemillasi alfoilla (maailman eliittiin kuuluvat miehet) afrikkalaisia ja aasialaisia, vai länsimaisia naisia tai pitkäsäärisiä itänaisia...)

No jaa. Esim. Erja Häkkinen oli aikamoinen rumilus. Täytyi olla hyvä luonne, kun Mika olisi saanut miten säihkeän pimukan olisi vain tahtonut. 

Olisi ihan kiva jos myöskään et päättäisi puolestani mistä minä pidän ja mistä minä en pidä kun minä teen ne päätökset aivan itse.

Sinkkumies

Mika Häkkinen alfa? Ok.:D

No, ei se mikään surkimuskaan kyllä ole, mutta en eliittiin lukisi ollenkaan.

Naurattaa, kun uhmakkaana uhoat "erilaisia" mielipiteitäsi tietämättä vastapuolesta yhtään mitään.

Joku muukin siis saattaa olettaa jotain, heh..

Vierailija
105/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pystyy rakastamaan kahta naista. Naisille kahden miehen rakastaminen on paljon vaikeampaa..

Sinkkumies

Kyllä nainenkin pystyy vallan hyvin pyörittämään kahta miestä kerralla ja rakastamaankin, mitä rakkaus nyt sitten onkaan, prinssi Charlesia siteeratakseni. Mutta jos käy niin, että nainen tulee raskaaksi siinä miehiä pyöritellessään, on hänellä vielä nykypäivänäkin vähän hankalat kortit pelattavanaan. Se luonnollisesti vähentää naisten halua ottaa tätä riskiä. Rakkaudenkin taustalla on järki.

Vierailija
106/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisella, joka haluaa lapsia on kolme vaihtoehtoa:

1) Onnistua löytämään helmi, joka haluaa lisääntyä nuorena

2) Pariutua vanhemman (40-vuotiaan) miehen kanssa, jonka biologinen kello tikittää

3) Tyytyä osaansa ja toivoa että raskautuu pitkälle yli kolmekymppisenä

Joudutte siis valitsemaan samanikäisen kumppanin tai lasten väliltä. Pinnalliset naiset valitsevat samanikäisen kumppanin.

T. Setämies

Voisiko alapeukuttaja perustella alapeukutuksen syyn?

Alapeukun syy on ihan selvä. Vaihtoehtona on löytää tuo helmi, joten pakko ei ole valita lasten tai samanikäisen kumppanin väliltä. Toki rehellisyyden nimissä ihmetyttää miesten ikuinen nuoruuden metsästys ja kyllä minä olin ihan valmis tekemään lapsia jos 26-vuotiaana vaikka taloudellisesti homma vähän arveluttikin. Hyvin on kuitenkin mennyt ja jonkun vuoden päästä lapset lähtevät kotoa ja sitten vietetään lapsetonta arkea vielä keski-ikäisenä.

M41v

25-vuotiaana ei ole enää mahdollista löytää näitä helmiä. Ne ovat parisuhteessa. AP.kin alkaa olemaan niin vanha, että saa yrittää tosissaan että oman ikäisensä miehet hänet kelpuuttavat.

25-vuotias vanha?

Ei tällä ole mitään tekemistä vanhuuden kanssa. Suurin osa ihmisistä pariutuu jossain 18-22 v. kieppeillä. Suurin osa helmistä on silloin menetetty jo.

Sinkkumies

Noin näppituntumalta sanoisin, että suurin osa tuossa iässä pariutuvista ei vielä pariudu sen lopullisen elämänkumppanin kanssa, vaan tyypillisesti tuossa iässä solmitaan se ensimmäinen avosuhde joka kuitenkin yleensä päättyy eroon ennen lapsia.

Lapsen tekoa suunnitellaan tuossa myöhemmässä iässä tutkimuksen mukaan n. 67%. Lisäksi jos suhde aloitetaan 22 vuotiaaana, niin sehän kattaa vasta vuodet siitä eteenpäin. Mihin tutkimukseen omat tilastosi perustuvat?

Sinkkumies

Luitko viestiäni lainkaan? Minähän sanoin, että näppituntumalta. Mistä siis keksit, että viittaisin johonkin tutkimukseen? Omassa tuttavapiirissäni kukaan ei ole hankkinut lapsia sen ihmisen kanssa, jonka kanssa seurusteli 20-vuotiaana, joten väite siitä että parikymppisenä pariutuneet olisivat lopullisesti pois markkinoilta lienee vähintään rajusti liioiteltu.

No joo lopullisesti, mutta onko 80 vuotias mummo enää kiihottava?

Sinkkumies

Älä viitsi tahallasi heittäytyä idiootiksi. Silloin kun puhutaan lisääntymisestä, niin luultavasti puhutaan max 40-vuotiaista, tässä tapauksessa lähinnä 25-30 vuotiaista. Minun kokemukseni mukaan tuossa iässä monet vapautuvat noista ensimmäisistä vakavista suhteistaan ja solmivat sen suhteen joka johtaa perheen perustamiseen. 30-35 jälkeen voi jo puhua harvinaisemmasta helmestä, jos etsii lapsetonta, lisääntymishaluista oman ikäistä miestä eikä halua tehdä rajuja kompromisseja ulkonäön tai sosiaalisten taitojen suhteen, mutta kyllä niitä silloinkin vapautuu kiertoon. Eivät vaan pysy kauaa vapaana joten pitää toimia nopsaan.

Vierailija
107/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kauanko olet seurustellut miehesi kanssa?

Itse naisena haluaisin ensiksi mennä naimisiin ja ostaa asunnon ennen kuin voisin edes ajatella lasten tekemistä. Henkilökohtaisesti koen oudoksi sen, että kovin monet naiset ovat valmiita tekemään lapsia seurusteltuaan jopa alle vuoden uuden kumppanin kanssa. Kolmekymppisenä kello toki alkaa tikittämään. Ymmärrän paremmin kuin hyvin sen, että miehet eivät suinpäin halua alkaa lisääntymään uuden tuttavuuden kanssa. En tietenkään paheksu muiden erilaisia valintoja, en vaan itse toimisi niin.

Minkä ihmeen takia mies tekisi sellaisia valintoja kun aikaa on koko elämä? Tämä on jotenkin naisten kummallista hapatusta rinnastaa mies naiseen, mutta kun mies ei ole nainen. Tasa-arvo on pelkkää haihattelua, joka ei tosielämässä toteudu. Kun sen hyväksyy, niin alkaa menemään itsellään huomattavasti paremmin.

Sinkkumies

Miehenkin hedelmällisyys laskee iän myötä ja myös vammaisena syntyvän lapsen riski nousee 40-45 v jälkeen. Eniten vanhempien miesten lisääntymistä rajoittanee kuitenkin lisääntymisikäisten naisten kumppanipreferenssit - he kun pyrkivät pariutumaan oman ikäluokkansa miesten kanssa.

Who cares? Yksi sopiva nainen riittää.

Sinkkumies

Niin tietysti, mutta niitä vanhemman kanssa pariutuvia naisia kun ei riitä kuin murto-osalle miehistä, niin vähän tuntuu liioitellulta kysyä miksi mies tekisi perheen perustamiseen liittyvät valinnat silloin kun perheen perustamisen onnistumisen todennäköisyys on miehelläkin kuitenkin suurin. Vähän kuin kysyisi, miksi mennä töihin kun voi odottaa lottovoittoa. Saa sitä toki omalla elämällään ottaa ihan mitä hyvänsä riskejä haluaa, mutta ei se välttämättä järkevää ole.

Who cares? Oletusasetuksesi on edelleen, että lapset ovat miehelle tärkeintä elämässä.

Sinkkumies

Vierailija
108/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat miehet eivät elä keskimääräisyydessä. Naiset elävät.

Sinkkumies

Vierailija
109/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua ja näitä miesten kommentteja kun lukee, niin tulee semmonen tunne, että mä oon löytänyt itselleni oikean timantin. Ollaan molemmat 23-vuotiaita, naimisissa ja vauva syntymässä. Mies aivan täpinöissään kaikesta ja ollut alusta asti. On vielä lisäksi "cityboy". Olen kyllä muutenkin lähipiirissä havainnut, että ne vakavissaan seurustelevat miehet haluavat myös lapsia alle 30-vuotiaina.

Perusteluja sille, miksi meillä mies on sanonut haluavansa lapsia ja olevansa valmis: haluaa edetä elämässä ja meidän suhteessa, haaveena tekemiset perheenä (perusarki, matkustelut, juhlat ja lapsen ilon näkeminen), suvun jatkaminen, biletykseen yms. kyllästyminen, parempi jaksaminen näin nuorena ja unelma tulla isäksi.

Kyllä sitä varmasti löytää yhteensopivan ihmisen, jos osaa vaan etsiä. Ei siinä, että haluaa perustaa perheen ole mitään pinnallista. Miksei voi olla rakkautta pariskunnan välillä ja samalla lapsia? Eivät ne sulje tosiaan pois ja meillä ainakin rakkaus on vain kasvanut meidän välillä raskauden myötä.

Vierailija
110/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppitunti naisille. Mies ei ole on/off. Miehen ei tarvitse sulkea toisen naisen kanssa mitään pois, koska olisi niin heikko kuin nainen. Mies ei ole heikko. Mies ei ole nainen.

Mies voi rakastaa ja panna toista naista aivan antaumuksella.

Sinkkumies

Riippuu miehestä.

Miehet eivät ole mikään homogeeninen joukko, vaan yksilöllisiä eroja on jopa heissäkin.

Toisilla ei myöskään ole tarvetta useampaan romanttiseen ja seksuaaliseen suhteeseen, vaikka teoriassa siihen kykenisivätkin (minäkin kykenisin, vaikka olen nainen - en silti koe sitä mielekkääksi).

Siis kykenet fyysisesti, mutta et henkisesti, koska olet nainen. Ymmärsitkö nyt pointtini?

Sinkkumies

Rakastan tällä hetkelläkin kahta miestä, hieman eri tavalla vain.

Yleensä rakkauteeni ei liity sitoutumishalua, vaikka välitänkin kovasti ja koen emotionaalista syvää yhteyttä seksuaalisen intohimon lisäksi.

Jos sitoudun, haluan olla vain sen yhden kanssa, koska kumppanina haluan olla jossain määrin alamainen.

Siinä on osa sitoutumisen pointtia minulle, kevyet rakkaussuhteet sitten erikseen.

PS. Oletat taas jotain omaa p*skaa, koska olet päättänyt, että kaikki naiset ovat sellaisia ja kaikki miehet tällaisia...

Vierailija
111/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

On kyllä vähän erilainen määritelmä rakkaudelle kuin minulla, jos siihen kuuluu halu satuttaa toista syvästi ja/tai valehdella toiselle systemaattisesti.

Vierailija
112/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena haluaisin ensiksi mennä naimisiin ja ostaa asunnon ennen kuin voisin edes ajatella lasten tekemistä. Henkilökohtaisesti koen oudoksi sen, että kovin monet naiset ovat valmiita tekemään lapsia seurusteltuaan jopa alle vuoden uuden kumppanin kanssa. Kolmekymppisenä kello toki alkaa tikittämään. Ymmärrän paremmin kuin hyvin sen, että miehet eivät suinpäin halua alkaa lisääntymään uuden tuttavuuden kanssa. En tietenkään paheksu muiden erilaisia valintoja, en vaan itse toimisi niin.

Minkä ihmeen takia mies tekisi sellaisia valintoja kun aikaa on koko elämä? Tämä on jotenkin naisten kummallista hapatusta rinnastaa mies naiseen, mutta kun mies ei ole nainen. Tasa-arvo on pelkkää haihattelua, joka ei tosielämässä toteudu. Kun sen hyväksyy, niin alkaa menemään itsellään huomattavasti paremmin.

Sinkkumies

Miehenkin hedelmällisyys laskee iän myötä ja myös vammaisena syntyvän lapsen riski nousee 40-45 v jälkeen. Eniten vanhempien miesten lisääntymistä rajoittanee kuitenkin lisääntymisikäisten naisten kumppanipreferenssit - he kun pyrkivät pariutumaan oman ikäluokkansa miesten kanssa.

Sinkkumies

Niin tietysti, mutta niitä vanhemman kanssa pariutuvia naisia kun ei riitä kuin murto-osalle miehistä, niin vähän tuntuu liioitellulta kysyä miksi mies tekisi perheen perustamiseen liittyvät valinnat silloin kun perheen perustamisen onnistumisen todennäköisyys on miehelläkin kuitenkin suurin. Vähän kuin kysyisi, miksi mennä töihin kun voi odottaa lottovoittoa. Saa sitä toki omalla elämällään ottaa ihan mitä hyvänsä riskejä haluaa, mutta ei se välttämättä järkevää ole.

Who cares? Oletusasetuksesi on edelleen, että lapset ovat miehelle tärkeintä elämässä.

Sinkkumies

En minä sellaista ole väittänyt. Sinä kysyit, miksi mies tekisi valinnan nuorena. Minä vastasin kysymykseen. Se, haluaako mies niitä lapsia lainkaan on tietysti tyystin eri asia. Osa haluaa, osa ei. Jos haluaa ja se on itselle tärkeä asia, niin voi olla järkevää tehdä päätökset silloin kun ne todennäköisesti on ajankohtaisimmillaan. Jos ei asialla ole väliä tai ei niitä lapsia edes halua, niin voi tietysti odottaa sitä teinimorsiota vaikka maailman tappiin. Tai voi tietysti muutenkin, mutta fiksua se ei välttämättä ole.

Vierailija
113/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Anteeksi. Nyt tulee väärää tietoa. Ovat sun mielipiteitä, mutta yhtä lailla naisetkin pystyvät samaa kuin miehet.

En yhtä draamaa miehetkin kehittää kuin naisetkin.

Vierailija
114/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse seurustelin Afrikkalaisen naisen kanssa, niin sivusuhteet miehellä olivat hänelle ihan ok. (Itse en tosin Suomalaiseen tapaan niitä etsinytkään)

Sinkkumies

Tunnen useita suomalaisia naisia ja miehiä, joille kumppanuus on jotain muuta kuin sukupuolielinten omistajuutta ja pillukulli-keskeistä.

Itsellä sama; seksi on seksiä, rakkaus ja kumppanuus jotain muuta - eikä sitä automaattisesti jonkun randomin kanssa satunnainen paneminen hetkauta.

Ei jatkoon.

Sinkkumies

Jahas, no nuo pariskunnat ovat kuitenkin olleet 10+ vuotta yhdessä ja edelleen esim. säännöllinen ja hyvä seksielämä, että jatkoon on mennyt kuitenkin.

Toiset elää ja tekee, toiset ruikuttaa vauvapalstalla ja panee negroja..(katso huviksesi, onko niillä ihailemillasi alfoilla (maailman eliittiin kuuluvat miehet) afrikkalaisia ja aasialaisia, vai länsimaisia naisia tai pitkäsäärisiä itänaisia...)

No jaa. Esim. Erja Häkkinen oli aikamoinen rumilus. Täytyi olla hyvä luonne, kun Mika olisi saanut miten säihkeän pimukan olisi vain tahtonut. 

Olisi ihan kiva jos myöskään et päättäisi puolestani mistä minä pidän ja mistä minä en pidä kun minä teen ne päätökset aivan itse.

Sinkkumies

Naurattaa, kun uhmakkaana uhoat "erilaisia" mielipiteitäsi tietämättä vastapuolesta yhtään mitään.

Esimerkki vain, että kaikki miehet joilla olisi mahdollisuuksia "parempaankin" vaimoon eivät sitä ota. Ehkäpä siihen jotain muitakin syitä?

Sinkkumies

Vierailija
115/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Anteeksi. Nyt tulee väärää tietoa. Ovat sun mielipiteitä, mutta yhtä lailla naisetkin pystyvät samaa kuin miehet.

En yhtä draamaa miehetkin kehittää kuin naisetkin.

(jahas automaattikorjaus vei viestin, vaikka)

I punch that nger and it was all over

Sinkkumies

Vierailija
116/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draama kehittyy miesten tilanteissa naisten päissä.

Sinkkumies

Vierailija
117/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Sinkkumies

En minä sellaista ole väittänyt. Sinä kysyit, miksi mies tekisi valinnan nuorena. Minä vastasin kysymykseen. Se, haluaako mies niitä lapsia lainkaan on tietysti tyystin eri asia. Osa haluaa, osa ei. Jos haluaa ja se on itselle tärkeä asia, niin voi olla järkevää tehdä päätökset silloin kun ne todennäköisesti on ajankohtaisimmillaan. Jos ei asialla ole väliä tai ei niitä lapsia edes halua, niin voi tietysti odottaa sitä teinimorsiota vaikka maailman tappiin. Tai voi tietysti muutenkin, mutta fiksua se ei välttämättä ole.

Et vastannut kysymykseen, vaan vastasit naisnäkökulmasta kysymykseen, joka ei ole miesten ongelma. Koska tasa-arvoa ei ole olemassakaan.

Sinkkumies

Vierailija
118/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ei jatkoon.

Sinkkumies

Sinkkumies

Esimerkki vain, että kaikki miehet joilla olisi mahdollisuuksia "parempaankin" vaimoon eivät sitä ota. Ehkäpä siihen jotain muitakin syitä?

Sinkkumies

Mitä muita syitä? Sähän tässä olet jo sivutolkulla implikoinut, kuinka TosiMiestä ei kiinnosta sitoutua eikä rakastu ainakaan yhteen sen enempää kuin muihinkaan..

Vierailija
119/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ei jatkoon.

Sinkkumies

Sinkkumies

Jos ei hyväksy tosiasioita. Miksi Bernie E:llä sitten on 25 vuotiaita mallinaisia? ;)

Alfta on: Lompakko, Valta, viimeisenä mutta vähäisimpänä komeus

Valta voi myös esiintyä monessa suhteessa.

Sinkkumie

Vierailija
120/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ei jatkoon.

Sinkkumies

Sinkkumies

Sinkkumies

Mitä muita syitä? Sähän tässä olet jo sivutolkulla implikoinut, kuinka TosiMiestä ei kiinnosta sitoutua eikä rakastu ainakaan yhteen sen enempää kuin muihinkaan..

Että minun pitäisi vielä ymmärtääkin sinun puolestasi? Eikö riitä kaikki jo kultalautaselta tarjottuna.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän