Haluaisin lapsen, mutta yksikään mies ei halua lapsia "nuorena"
Olen kohta 25-vuotias ja olen aina halunnut lapset ennen kuin täytän 30. Tähän mennessä kaikki tapaamani miehet (minua vanhempia/minun ikäisiäni) ovat olleet sellaisia "jos sitä kymmenen/kahdenkymmenen vuoden päästä alkais miettimään..."
Nykyinen on samanlainen, mutta en lähde enää vaihtmaan tämän jutun takia, koska lapsia nuorena haluavat miehet ovat niin vähissä. Kai se minun on sitten taivuttava siihen ajatukseen, että saan ensimmäisen lapseni vasta 35-vuotiaana, jos olen onnekas.
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Mies joka hyppii ämmien toivoiden perässä ei ole minun papereissani mies.
Sinkkumies
Ei kai se nyt ketään liikuta, mikä on sinun papereissasi mies. Meille naisille kelpaa mainiosti ne lapsia haluavat epämiehet. Sovinistiset, vanhanaikaiset ja jäykät tosimiehet saavat minun puolestani patsastella rauhassa yksinään.
Kun näitä tämänkaltaisia foorumeita ja palstoja lukee - toki asiaankuuluvalla varauksella - , ja tajuaa miten pösilöitä, itsekkäitä ja petollisia naiset tänä päivänä ovat, niin on pelkästään järkevää nuorelle miehelle olla tekemisissä naisten kanssa vain ja ainoastaan viihdearvon vuoksi.
Ihan saatanan sairasta ja uusfeminististä sakkia. Lapsen syntymän jälkeen naisen ämmääntyminen ja transformaatio keittiöhirviöksi, kodin kauhuksi ja miehen vanginvartijaksi käynnistyy saman tien ja osalla tuo kammottava ideologia muhii ja pirskahtelee jo ennen äidiksi tuloa. Kuka terve nuori mies haluaa vapaaehtoisesti alistua kaikkeen siihen paskaan mitä moderni "voimaistunut" nainen kotiin tuo? Kuka vähänkään itsesuojeluvaistoa omaava mies haluaa omaa käytöstään ja kohtaloaan jatkuvasti punnittavan naisen toimesta tämänkaltaisilla nettifoorumeilla uusfeministien, umpipölvästien, mielenterveysongelmaisten ja trollien toimiessa tuomareina ja lautamiehinä?
Fiksu on pitää kumi päällä tai vaikka hakata tattia itse kuin panna paljaalla. E-pillereiden käyttöön ei tilastollisesti kannata miehen tänä päivänä luottaa, ei siksi ettäkö pillerit olisivat epäluotettavia vaan siksi, että niitä napsivat tai napsimatta jättävät naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä tämänkaltaisia foorumeita ja palstoja lukee - toki asiaankuuluvalla varauksella - , ja tajuaa miten pösilöitä, itsekkäitä ja petollisia naiset tänä päivänä ovat, niin on pelkästään järkevää nuorelle miehelle olla tekemisissä naisten kanssa vain ja ainoastaan viihdearvon vuoksi.
Ihan saatanan sairasta ja uusfeminististä sakkia. Lapsen syntymän jälkeen naisen ämmääntyminen ja transformaatio keittiöhirviöksi, kodin kauhuksi ja miehen vanginvartijaksi käynnistyy saman tien ja osalla tuo kammottava ideologia muhii ja pirskahtelee jo ennen äidiksi tuloa. Kuka terve nuori mies haluaa vapaaehtoisesti alistua kaikkeen siihen paskaan mitä moderni "voimaistunut" nainen kotiin tuo? Kuka vähänkään itsesuojeluvaistoa omaava mies haluaa omaa käytöstään ja kohtaloaan jatkuvasti punnittavan naisen toimesta tämänkaltaisilla nettifoorumeilla uusfeministien, umpipölvästien, mielenterveysongelmaisten ja trollien toimiessa tuomareina ja lautamiehinä?
Fiksu on pitää kumi päällä tai vaikka hakata tattia itse kuin panna paljaalla. E-pillereiden käyttöön ei tilastollisesti kannata miehen tänä päivänä luottaa, ei siksi ettäkö pillerit olisivat epäluotettavia vaan siksi, että niitä napsivat tai napsimatta jättävät naiset ovat.
Sinähän helmi olet! Ovellasi varmaan jonottaa naisia saamaan jumalallista tattiasi, voi elämän kevät! Luuletko oikeasti, että sinusta ei näy ulospäin asenteesi? Älä huoli, KUKAAN ei halua lisääntyä kanssasi ja "jalostaa" geenejäsi eteenpäin.
Niin ja kas kummaa, sinäkin tällä palstalla viihdyt. Salli meille naisille tämänkin päiväinen naurumme ja päästä meidät karkuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän helmi olet! Ovellasi varmaan jonottaa naisia saamaan jumalallista tattiasi, voi elämän kevät! Luuletko oikeasti, että sinusta ei näy ulospäin asenteesi? Älä huoli, KUKAAN ei halua lisääntyä kanssasi ja "jalostaa" geenejäsi eteenpäin.
Niin ja kas kummaa, sinäkin tällä palstalla viihdyt. Salli meille naisille tämänkin päiväinen naurumme ja päästä meidät karkuun!
Voi kun tietäisit miten väärässä olet, mutta taisi napsahtaa sinulla aika pahasti kohdalleen. :D
No kylläpäs menee väärinpäin nämä nyt. :/ Itse taas niin haaveillut löytäväni kumppanikseni vanhemman miehen kuka ei enää omia lapsia halua tai sitten ne on jo tehty ja isoiksi kasvatettu.
Mutta mitä löydän: nuoria miehiä(minua 3-10v. nuorempia eli ap:n ikää) ketkä haluavat kumppanikseni ja perhekin heillä on toiveissa eikä haittaisi jos, vaikka vähän nopeuttaisin tahtia ja perhe perustettaisiin heti.
Omat lapseni olen saanut nuorena ja hyvä niin. Nyt voisi sitten nauttia muistakin elämän kivoista asioista, mutta yksin olen päätynyt olemaan kun ainakaan vielä en ole uskaltanut syttyä ajatukseen, ettäkö lähtisin uudelle kierrokselle. Taivuttelu-puheet on ollut kyllä hyviä ja olisin jopa voinut jatkaa suhdetta ilman perheenkin perustamista, mutta epäilin, että miehet olisivat katuneet asiaa myöhemmin liikaa.
Kun ap se oikea osuu kohdalle niin asiat ovat vain keskustelun päässä jos niin haluat.
Tee päätös mikä tuntuu omasta mielestä parhaimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisit miten väärässä olet, mutta taisi napsahtaa sinulla aika pahasti kohdalleen. :D
Todennäköisesti voisin olla ikäni puolesta äitisi. Ajatuksesi ovat narsistista bullshittiä. Kasva aikuiseksi, onneksi oma jälkikasvuni omaa hieman terveemmän ja naisia kunnioittavamman ajatusmaailman. Kas kummaa, heidät onkin kasvattu ajattelemaan omia vehkeitään pidemmälle.
No jos ei löydy miestä jonka kelpuutat joka haluaa tehdä lapsia niin ole yksinhuoltaja tai ole ilman lapsia.
Ei siinä sen kummempaa. Elämässä ei voi aina saada mitä haluaa. Aika itsekästä ajatella että on oikeus löytää lisääntymishaluinen nuori mies.
Käänny lestadiolaiseksi ja etsi lestadiolaisjäpikkä. Ne on niin kaheleita että lisääntyy jo nuorina.
Niin niistä helmistä, omassa kaveripiirissäni on muutama, jotka ovat jo lapset hankkineent alku 20-vuoden ikäisenä, yksi erityisen hyvä kaveripari meni naimisiin 21-vuotiaana ja 23-vuotiaana he saivat esikoisensa. Myös monella vanhalla koulukaverilla tai samanikäisellä tutulla on jo lapsi jos ei muutamakin.
Myös hyvä muistaa, että vaikka mies sanookin katsovansa vasta 10-vuoden kuluttua, usein se tarkoittaa halua kyllä hankkia lapsia jos parisuhde näyttää luotettavalta ja hyvältä. Toki ongelmahan aina on tuo epäsuora kielenkäyttö, kun niitäkin on jotka tuota tosissaan tarkoittavat.
Entä spermapankki tai adoptio? Oletko niitä ajatellut vai onko nimenomaan tarkoitus partnerin kanssa hankittu lapsi ja perhe?
Kyllähän minäkin tosiaan olisin halunnut lapsen ja valmis siihen jo 20-vuotiaasta saakka. Tiedän, että minusta olisi yhdessä elämässä tullut mitä mainoin isukki, mutta elämällä oli minulle toisenlainen suunnitelma. Ilahduttaa silti nähdä kuinka nuorilla pareilla on lapsia ja nähdä heidän ilonsa lasten kanssa, sydän sulaa.
M 24.
Odota muutama vuosi. Oma mieheni oli tuollainen "sitten joskus"-mies vielä 25-vuotiaana, kunnes sitten 28-vuotiaana tehtiin päätös ja hankittiin muksu. Tuskin olisi sinullekaan pahitteeksi odotella vielä muutama vuosi. Kyllä ennen lapsiperhearjen astumista kuvioihin on hyvä nauttia ihan vain elämästä kahdestaan ja tehdä juttuja, jotka lasten kanssa käy lähes mahdottomiksi (kuten pitkät rauhalliset aamut viikonloppuisin).
Vierailija kirjoitti:
Jos et sinä tykkää naisista niin toki saat rauhassa olla sellaista etsimättä tai pitäytyä kevytsuhteissa. Ei se ole muilta pois. Sellaista aikaa tuskin on näkyvissä, että kaikki miehet inhoaisivat naisia. Keskimäärin ongelma on pikemminkin se, että liian moni nainen valitsee olla yksin, jolloin ilman kumppania jääneet miehet katkeroituvat ja alkavat suoltaa kaiken maailman red pill -jankkauksia nettipalstoille kun ei muutakaan elämää ole. Siis pohjimmiltaan se, että miehet tarvitsevat keskimäärin naista enemmän kuin naiset miestä. Näin on ollut kautta historian aina. Naisten näennäinen riippuvuus miehistä on luotu keinotekoisilla naista alistavilla käytännöillä ja kulttuureilla, joiden tarkoituksena on vain ja ainoastaan peittää se kiusallinen fakta, että jos naisilla on täysi itsemääräämisoikeus jää liian moni mies yksin. Ei se millään muka-voimaannuttavalla MGTOW-lässytyksellä ja tyhjänuhoamisella miksikään muutu.
Minä halusin nuorena isäksi ja 25 vuotiaana esikoisen sainkin vaimon kanssa. Sama vaimo vielä nyt 11 vuotta myöhemmin ja neljäs lapsi tulossa. Paras juttu elämässä oli esikoisen syntymä ja nuorena isäksi tulo. Lapsikin on suorastaan ylpeä kun isä on luokan lasten iseistä nuorin.
Lähes järjestäin kaveripiirin miehistä tuli isejä 5 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tässä pelottaa eniten miehillä se hyppy tuntemattomaan. Tule "vahingossa" raskaaksi niin alkaa hommat sujumaan :)
Meillä kävi juuri näin, paitsi en asiaa itsekään suunnitellut, tosin tiedostimme miehen kanssa molemmat mitä voi käydä kun harrastetaan seksiä ilman ehkäisyä :). Itse olin raskaaksi tullessani 23 v ja silloinen avomieheni, nykyinen aviomieheni 26 v. Ilman tätä iloista yllätystä en usko että mieheni olisi uskaltanut ottaa tätä 'askelta' - tosin suurin osa miehen kavereista sai sitten muutaman vuoden sisällä esikoiset, joten ehkä hänkin olisi sitten uskaltanut. Toisen lapsen hankkiminen olikin sitten ihan piece of cake muutaman vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusi sivua ihmettelyä, miksi on niin vaikeaa löytää lapsia haluava mies, mutta EI YHTÄÄN VIESTIÄ, jossa selitettäisiin, miksi mies ylipäätään haluaisi lapsia.
1) Koska oma lapsi on oikeasti maailman ihanin! Sitä ei voi uskoa, kun katsoo muiden (rumia) lapsia.
2) Oma lapsi on suvun jatke ja se on hieno fiilis. Tajuaa elämän merkityksen.
3) On hieno tunne olla oman lapsen kanssa, kun olet isä. Voit opettaa, kasvattaa ja antaa turvaa. Olla oikeasti tärkeä.
4) Lapsen kanssa saa elää omaa lapsuuttaan. Voi palata Star Warseihin ja Legoihin. Se on ihan jees.
Minä vähän vastustan sitä ajattelua, että miehille lapsi on elämän merkityksen tajuamista ja legoleikkejä, koska siitä vähän kuin suorana seurauksena naisille lapsi on vaipanvaihtoa, kokkausta ja siivoamista. Kyllä niiden realiteettien pitäisi olla selvillä kaikille, jotka leikkiin lähtevät.
N40.
Ot lego-leikeistä. Olen 40 + velapariskunnan nainen ja meillä on lego-huone. Jos olisi lapsia, tuskinpa katsoisin hyvällä miehen harrastukseensa käyttämää aikaa ja rahaa. Palstalta olen ymmärtänyt, että intensiivinen peliharrastuskaan ei ole sopiva pikkulapsen äidille tai isälle.
Suuret ikäluokat kusi meidän talouden. Ei mitään järkeä tehdä enää lapsia tässä maailmassa, kun talous on aivan kuralla. Omat vanhemmat työväenluokkaa. Opiskelleet vain peruskoulun. Omistavat kaksikerroksisen talon ja kaksi autoa. Velat maksettu. En tule koskaan olemaan yhtä hyvässä asemassa kuin he. Olen vain vajonnut yhteiskuntaluokassa alemmas vaikka olen heitä sivistyneempi ja opiskellut. Miksi toisin lapsia maailmaan, kun heillä menisi todennäköisesti entistä huonommin kuin minulla.
Nauran suurille ikäluokille, kun ovat nyt paniikissa, kun tulevaisuudessa ei riitä pyllynpyyhkijöitä tai eläkkeen maksajia heille. Hyvä vain, olette sen ansainneet ahneudestanne.
M26.
Älä nyt, tää on just koominen ketju. Harmi vaan kun Sinkkumies katosi juuri kun kaivoin popparit esiin.