Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lapsen, mutta yksikään mies ei halua lapsia "nuorena"

Vierailija
19.04.2017 |

Olen kohta 25-vuotias ja olen aina halunnut lapset ennen kuin täytän 30. Tähän mennessä kaikki tapaamani miehet (minua vanhempia/minun ikäisiäni) ovat olleet sellaisia "jos sitä kymmenen/kahdenkymmenen vuoden päästä alkais miettimään..."

Nykyinen on samanlainen, mutta en lähde enää vaihtmaan tämän jutun takia, koska lapsia nuorena haluavat miehet ovat niin vähissä. Kai se minun on sitten taivuttava siihen ajatukseen, että saan ensimmäisen lapseni vasta 35-vuotiaana, jos olen onnekas.

Kommentit (236)

Vierailija
141/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tapa on oppia ajattelemaan laajemmin. Jos vastaat kysymyksiin vain naisten etujen mukaisesti tulet ikuisesti häviämäään. Eivät ne kosketa meitä miehiä..

Sinkkumies

:DDDDDDDDD Olet sä kyllä luttana.

Häviö - Vinkuminen - Haukkuminen - Alistaminen

Naisten keinot. Eivät pure oikeisiin miehiin. Horo-olet.

Sinkkumies

Vierailija
142/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kauanko olet seurustellut miehesi kanssa?

Itse naisena haluaisin ensiksi mennä naimisiin ja ostaa asunnon ennen kuin voisin edes ajatella lasten tekemistä. Henkilökohtaisesti koen oudoksi sen, että kovin monet naiset ovat valmiita tekemään lapsia seurusteltuaan jopa alle vuoden uuden kumppanin kanssa. Kolmekymppisenä kello toki alkaa tikittämään. Ymmärrän paremmin kuin hyvin sen, että miehet eivät suinpäin halua alkaa lisääntymään uuden tuttavuuden kanssa. En tietenkään paheksu muiden erilaisia valintoja, en vaan itse toimisi niin.

Minkä ihmeen takia mies tekisi sellaisia valintoja kun aikaa on koko elämä? Tämä on jotenkin naisten kummallista hapatusta rinnastaa mies naiseen, mutta kun mies ei ole nainen. Tasa-arvo on pelkkää haihattelua, joka ei tosielämässä toteudu. Kun sen hyväksyy, niin alkaa menemään itsellään huomattavasti paremmin.

Sinkkumies

Miehenkin hedelmällisyys laskee iän myötä ja myös vammaisena syntyvän lapsen riski nousee 40-45 v jälkeen. Eniten vanhempien miesten lisääntymistä rajoittanee kuitenkin lisääntymisikäisten naisten kumppanipreferenssit - he kun pyrkivät pariutumaan oman ikäluokkansa miesten kanssa.

Who cares? Yksi sopiva nainen riittää.

Sinkkumies

Niin tietysti, mutta niitä vanhemman kanssa pariutuvia naisia kun ei riitä kuin murto-osalle miehistä, niin vähän tuntuu liioitellulta kysyä miksi mies tekisi perheen perustamiseen liittyvät valinnat silloin kun perheen perustamisen onnistumisen todennäköisyys on miehelläkin kuitenkin suurin. Vähän kuin kysyisi, miksi mennä töihin kun voi odottaa lottovoittoa. Saa sitä toki omalla elämällään ottaa ihan mitä hyvänsä riskejä haluaa, mutta ei se välttämättä järkevää ole.

Helvetin hyvin sanottu, hyvä nainen! :)

Suomi24 on esim täynnä 40- 55 miehiä, joiden kohdalla lukee "ei lapsia ja ehkä joskus". Just joo! Voivat olla toki ja ovatkin alemman tason tai alemman keskitason miehiä, mutta joukossa toki niitäkin, jotka vain parhaat vuotensa eläneet miten eläneet ajatellen, että kyllä joskus tulee joku hemaiseva 25-30 v nainen, joka synnyttelee hänelle lapsia. 

Totta tosiaan. Sama olis odotella lottovoittoa! Tulihan se reilu 80 miljoonaakin jollekin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävisitte ja nyt aloitetaan v-tuilu. Takaisin tulee 130%. Sen lupaan.

Sinkkumies

Vierailija
144/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on aikaa tehdä päätös vaikka 59 vuotiaana.

harmittaako?

Sinkkumies

Jokainen meistä pelaa korttinsa omalla tavallaan. Mutta sika harva meistä varmaan kadehtii ketään, joka miettii 59-vuotiaana, että olisiko nyt hyvä hetki lapselle. Itse olen 40 ja raskaana, ja minusta on ihan mukava ajatella, että kuopuskin on täysi-ikäinen täyttäessäni 59.

Outoa että olet noin vanhana raskaana ja silti sätit toisia kaltaisiasi. Todella outoa.

Sinkkumies

Onhan tuossa vaivaiset 19 vuotta eroa, mutta mitäs pienistä...

En tiedä, poistattiko sinkkumies innostuksissaan ensimmäisen viestini. Mutta edelleen: jos olen vanha kuin metusalem jo nyt, en oikein mitenkään keksi, mitä kadehdittavaa olisi siinä, jos alkaisin miettiä lastentekoa vasta kuopukseni ollessa täysi-ikäinen. Just because I can... T. 40 ja raskaana.

Vierailija
145/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tuo toinen ihminen toimia välineenä, että saan mitä tahdon.

Vastaus on hyvin yksinkertainen ja yksiselitteinen: Ei voi.

Sinkkumies

Yleensä se menee niin, että molemmat toimii jossain määrin "välineenä" toiselle täyttääkseen tämän tahdon.

Win-win situation, parisuhteetkin on jossain määrin kaupankäyntiä.

Vierailija
146/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harmittaako?

Sinkkumies

Jokainen meistä pelaa korttinsa omalla tavallaan. Mutta sika harva meistä varmaan kadehtii ketään, joka miettii 59-vuotiaana, että olisiko nyt hyvä hetki lapselle. Itse olen 40 ja raskaana, ja minusta on ihan mukava ajatella, että kuopuskin on täysi-ikäinen täyttäessäni 59.

Outoa että olet noin vanhana raskaana ja silti sätit toisia kaltaisiasi. Todella outoa.

Sinkkumies

Mies ei ole nainen. Siinä on 100% eroa. Ei 19%.

Sinkkumies

Vierailija
147/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tapa on oppia ajattelemaan laajemmin. Jos vastaat kysymyksiin vain naisten etujen mukaisesti tulet ikuisesti häviämäään. Eivät ne kosketa meitä miehiä..

Sinkkumies

Sinkkumies

Mä sanoin ton kyllä tosissani, alkoi naurattaan ja tuli sellainen, et tekis mieli puristella sua poskista.

Kumman vihainen olet!

Vierailija
148/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harmittaako?

Sinkkumies

Sinkkumies

Ikävä juttu.

Vierailija
149/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Mä sanoin ton kyllä tosissani, alkoi naurattaan ja tuli sellainen, et tekis mieli puristella sua poskista.

Kumman vihainen olet!

Sä vaan et ymmärrä mua. Mua ei sun puristelut kiinnosta ollenkaan. Aihe ei kosketa, en ole vihainen. Keskustelen aina faktoista intensiivisesti.

Sinkkumies

Vierailija
150/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harmittaako?

Sinkkumies

Sinkkumies

Sinkkumies

Ja siksi meidän naisten pitäisi kadehtia miestä, joka päättää 59-vuotiaana alkaa pikkulasten isäksi. Koska 59-vuotiaana on niin huippua valvoa öitä? Vai miksi?

Vierailija
151/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasten hankkiminen tuo miehen elämään mitään sellaista hyvää, jota vailla hän olisi.

Vierailija
152/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tuo toinen ihminen toimia välineenä, että saan mitä tahdon.

Vastaus on hyvin yksinkertainen ja yksiselitteinen: Ei voi.

Sinkkumies

Yleensä se menee niin, että molemmat toimii jossain määrin "välineenä" toiselle täyttääkseen tämän tahdon.

Win-win situation, parisuhteetkin on jossain määrin kaupankäyntiä.

Jos toisen tahto on toisen tahdosta pois ei se tule koskaan toimimaan.

Vierailija
153/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lasten hankkiminen tuo miehen elämään mitään sellaista hyvää, jota vailla hän olisi.

Tämä. Se ei tuo mitään mitä ei voisi olla ilmankin.

Sinkkumies

Vierailija
154/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten on väärä järjestys jos naisella on vauvakuume ENNEN KUIN on edes miestä. Silloin tulee rumaa jälkeä kun tehdään lapsi ekan kanssa joka vain suostuu.

Sen nähnyt. Etenkin ikäluokassa 35+ jolloin biologinen kello jo tikittää.

Vierailija
155/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harmittaako?

Sinkkumies

Sinkkumies

Sinkkumies

Ja siksi meidän naisten pitäisi kadehtia miestä, joka päättää 59-vuotiaana alkaa pikkulasten isäksi. Koska 59-vuotiaana on niin huippua valvoa öitä? Vai miksi?

Ota pää pois perseestä aluksi.

Sinkkumies

Vierailija
156/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Kumman vihainen olet!

Sä vaan et ymmärrä mua. Mua ei sun puristelut kiinnosta ollenkaan. Aihe ei kosketa, en ole vihainen. Keskustelen aina faktoista intensiivisesti.

Sinkkumies

En ymmärrä en, eikä ole tarvettakaan ymmärtää.

Jännä saada kurkkausta tavallaan toiseen todellisuuteen!

En tunne ketään, joka esim. puhuisi noin rumia ja joka olisi 30+ sinkkumies.

Vierailija
157/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ketä "meitä miehiä"? Luuletko tosissasi puhuvasi kaikkien miesten puolesta? Mitenkäs ne kaikki miehet, jotka oikeasti haluavat lapsia ja vieläpä oman ikäisen naisen kanssa, puhutko heidänkin puolestaan? Vai menikö se niin, että sinä puhut niiden puolesta jotka ovat kanssasi samaa mieltä, ja muut eivät itse keksimäsi määritelmän mukaan ole miehiä?

Vierailija
158/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harmittaako?

Sinkkumies

Sinkkumies

En tiedä, poistattiko sinkkumies innostuksissaan ensimmäisen viestini. Mutta edelleen: jos olen vanha kuin metusalem jo nyt, en oikein mitenkään keksi, mitä kadehdittavaa olisi siinä, jos alkaisin miettiä lastentekoa vasta kuopukseni ollessa täysi-ikäinen. Just because I can... T. 40 ja raskaana.

Mitä sä horiset, että mä poistattelen linkkejä kun mun tieteelliset faktatkin poistetaan palstalta?

Sinkkumies

Vierailija
159/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan ihan linkkejä. Eilen poistettiin tomaattini kuva. Voi jeesus sentään, että minähän niitä poistelen..

Sinkkumies

Vierailija
160/236 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Kumman vihainen olet!

Sinkkumies

En ymmärrä en, eikä ole tarvettakaan ymmärtää.

Jännä saada kurkkausta tavallaan toiseen todellisuuteen!

En tunne ketään, joka esim. puhuisi noin rumia ja joka olisi 30+ sinkkumies.

Näin sivusta huomautan, että noilla asioilla saattaa olla jotain tekemistä keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan