Oletko koskaan tavannut murhaajaa, toisen ihmisen tappanutta?
Kommentit (166)
Ihan siinä meni kuin muutkin, jotka työni vuoksi kohtaan.
isoisä varmaan oli tappanu, mut ei siitä puhuttu.
yksi kaveri kertoi tappaneensa susikoiransa muutamia vuosia aiemmin ennenkuin tutustuttiin (kurkku auki). myöhemmin, n. vuoden päästä samainen kaveri hirtti itsensä.
tosi tarina. (monesti trollaan, nyt en).
Lähes päivittäin koska läheiseni on aikoinaan henkirikokseen syyllistynyt. Millainen tapaaminen oli? Ihme kysymys. 😂 Ihan tavallista kanssa käymistä kanssa, olisko tuonu mulle tosta ohi mennessään pyytämäni maidon kun loppui kokatessa kesken.
Lapsena eräs vanha Mies jolla oli entisajan miestappo humalapäissään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/alavuden-henkirikosta-tutkitaan-mur…
Oon hoitanu yhtä noista kolmesta, ku se oli lapsi
Rinnakkaisluokalla sekä yläasteella että lukiossa ja samassa englannin- ja psykologianryhmässä oli myöhempi raiskaajatappaja. Yksi juopporemmissä miehen tappanut oli ala-asteella samalla luokalla. Yksi nuorena tuntemani tyyppi istuu elinkautista. Ainakin nämä ja oma rikollinen tieni on käsittänyt pari ylinopeussakkoa.
Monia, koska olen ollut töissä korkeimman turvallisuusluokituksen vankilassa. Arkisia tapaamisia olivat työn ja vankien opintojen merkeissä.
Minäkin olen tavannut useamman murhaajan. Kuului työhön.
Joo, mm sen, joka tappoi nukkuvan vaimonsa 2014 Vantaalla. Pelottava ihminen. Muutaman kerran viettänyt iltaa samassa seurueessa. Olin hyvin ahdistunut seurassaan.
En tiedä oliko sentään mur-haaja, mutta tap paja ainakin. Asuttiin samalla pihalla Helsingin Tapaninkylässä. Kertoi istuneensa 10 vuotta, mutta eipä siitä sen enempää juteltu.
Olen. Työkaverini. Välttelen tietoisesti. Arvomaailmamme eivät kohtaa millään tapaa enkä halua olla sellaisen henkilön kanssa missään tekemisissä. Etova tapaus.
Olen. Asuimme lapsina aika lähekkäin ja pyöräilimme kylillä, meitä oli muuttama, mitään pahaa ei kukaan tehnyt. Sitten aikuisena yhdestä tuli rikollinen ja murhaaja. Meni kymmeniä vuosia, kun ko tyyppi joutui tulemaan sairaalaan kokeisiin, oli jo lusinut ainakin kerran. Sen jälkeen uusinut rikoksia ja tappanutkin. Kun näin nimen otin nimikilpeni heti pois ja toivoin, ettei hän tunnista minua. Ei tunnistanut ja huokaisin helpotuksesta. En tiedä onko tyyppi hengissä. Ei olisi uskonut nuorena, että ko pojasta kehittyisi paha rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Työkaverini. Välttelen tietoisesti. Arvomaailmamme eivät kohtaa millään tapaa enkä halua olla sellaisen henkilön kanssa missään tekemisissä. Etova tapaus.
Minulla on myös työkaveri, joka on syyllistynyt väkivaltarikoksiin nuorena. Ei sentään ole tiettävästi ketään tappanut, mutta silti minua jotenkin kuvottaa se tausta. Vaikka hän onkin ihan asiallinen töissä. Mutta en vaan jotenkin halua olla hänen kanssaan tekemisissä enemmän kuin on pakko.
Entinen työkaveri raksan kesätöistä. Oli tappanut sattumalta tavanneensa känniläisen vanhemman miehen ja työntänyt viemärikaivoon. Itse oli teon aikana alaikäinen ja tavatessa jo tuomionsa kärsinyt. Liki luku- ja kirjoitustaidoton rehvakka kaveri, joka tykkäsi tapella ja kännätä.
Olen työni puolesta tavannut useita. Mitä sitten?
Olin nuorempana asiakaspalvelussa töissä ja asiakkaanani oli nuori mies, joka oli jotenkin pelottava ja outo. Muutama kuukausi tästä luin Alibista, että oli tappanut isänsä naisystävän.
Isäni aikanaan sodassa. Henkensä takia joutui ymmärtääkseni tappamaan myös siviilin. Itse olen autolla tappanut hirven, poron ja miehen. Yksissä juhlissa 6-kymppinen mies kuoli minun ja veljeni käsittelyssä, sydäriin ilmeisesti. Oli päästään niin sekaisin, että jouduimme muita suojellaksemme häntä rauhoittamaan ja siinä meni kuolemaan. Bileet loppui ikävästi.
-.- ???