Oletko koskaan tavannut murhaajaa, toisen ihmisen tappanutta?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden aikainen tuttu tuli käymään -kutsumatta- ja heitti tyhmää vitsiä tekemisestään. Muistutin muutamasta jutusta joita hän ei myöntänyt. Ei siis ole koskaan ollut ihan ok.
Siihen aikaan korkeintaan 4-vuotias lapseni alkoi täysin tapojensa vastaisesti lyödä miestä nyrkillä kämmeneen ja hokea "mää tapan sut", mikä huvitti tyyppiä. Lapsi ei siis tiennyt asiasta mitään eikä kuullut keskustelua ennen kuin käveli viereisestä huoneesta.
Myöhemmin jätkä yritti saada lisää seuraa ja ehdotti kirjeenvaihtoa. Evvk. Nyt hän on jättänyt jossain vaiheessa perustamansa perheen ja leuhkii eräällä palstalla teollaan, jonka alunperin vieritti toisen syyksi.
Sinun ongelmiasi näyttävät olevan:
1. Väkivaltainen lapsi. Miten olet kasvattanut?
2. Erinomaisen sekava kirjallinen ulosanti. Lintsasitko koulusta äikän tunnit?
Olin yläasteella erään henkilön kanssa, joka syyllistyi myöhemmin murhaan. Oli jo yläasteella arvaamaton ja väkivaltainen
Työkaverina oli vuoden verran mies joka myöhemmin tappoi naisystävänsä ja joutui linnaan.
Ikinä en olisi uskonut tyypistä tällaista, sellainen lempeänoloinen mies josta ei työkuvioissa pahaa sanottavaa.
Ketju ei vielä tuntiakaan ollut palstala ja tässä on jo kaksi up-viestiä, joissa ei ole mitään muuta. Mistä tässä on kysymys?
Joo.. "seurustelen" tappajan kanssa. Lainausmerkeissä siksi koska hän ei usko kun sanon etten tahdo enää.
Puukotti päähän eksäänsä (mt-ongelma + väärä lääkitys) riidan päätteeksi. Nyt uhkaillut kännipäissään tappaa läheiseni, ja minuakin uhannut (ei suoraan, mutta tyyliin "jos et tee kuten sanon niin näätpä sitten..")
Jotenkin täytyisi hienovaraisesti ja turvallisesti päästä eroon.
Toista en tunne niin hyvin, lähinnä tuttu mutta ysärillä kaverinsa kanssa kuulemma pilleripäissään tappoivat kaverinsa. Törkeä ja naisia halventava jätkä muutenkin, ei kiinnosta olla tekemisissä.
Ukkini, maailman lempein ja mukavin mies, oli sodan aikana menestynyt hävittäjälentäjä ja tappanut kymmeniä ihmisiä. Tuo ristiriita hämmästytti ja kummastutti jo lapsena, ja jätti lähtemättömän kiinnostuksen sekä historiaan että ihmismielen koukeroihin. Kuten myös syvän arvostuksen kaikkia veteraaneja kohtaan. Eivät he olleet mitään tappokoneita, vaan ihan tavallisia ihmisiä, jotka pakkotilanteessa joutuivat tekemään hirveitä asioita.
Tunnen. Olin juhlissa missä yhden tuttu kertoi bileiden järjestäjän tappaneen 3 ihmistä. Kaverin kanssa kysyttiin asiasta ja myönsi tekonsa ja istuneensakin niistä jo. Kaveri lähti ja porukkaa muutenkin, omistaja sitten rupesikin kuristamaan yhtä kaveriaan hänen laitettuaan musiikin liian hiljaiselle ja alkoi myös lähentelemään minua. Onneksi yksi tuttu tuli juuri asuntoon ja lähdin hänen matkaansa. Voin sanoa että jäi hieman mietityttäämään kun olin alakäinenkin vielä silloin. Lopetti siis kaverinsa kuristamisen ennen kuin lähdin kuitenkin.
Olen vaihdellut erään harrastuksen tiimoilta sähköposteja erään avuliaan miehen kanssa josta myöhemmin tuli murhaaja. Henkilökohtaisesti en tavannut.
Lapsena oli kaverini luona ja siellä oli meidän seurana kaverini sukulaismies, joka oli tappanut jonkun ja istunut vankilassa. Laittoi meille leipiä, ruisleipää ja sinappia päälle. Synkän oloinen ukko.
Yksi on eksäni, sai 9vuotta, toinen yrittänyt tappaa minut ja yksi kuuluu perheeseen ja yksi kaverin veli ja pari perhetuttua, olen onneksi katkaissut välini kaikkiin näihin ja muutenkaan en ole yhteydessä enää kenenkään ketä liittyy mitenkään näihin tyyppeihin
Olen. Siitä asiasta ei sen koommin puhuttu, mutta olin vähän valppaampana kännätessäni sen jälkeen, jos hän oli paikalla.
Ei tiedä tavanneeni, mutta iso-isoisäni oli murhaaja. Karkasi ulkomaille, joten ei mitään tietoa oliko enää elossa kun synnyin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden aikainen tuttu tuli käymään -kutsumatta- ja heitti tyhmää vitsiä tekemisestään. Muistutin muutamasta jutusta joita hän ei myöntänyt. Ei siis ole koskaan ollut ihan ok.
Siihen aikaan korkeintaan 4-vuotias lapseni alkoi täysin tapojensa vastaisesti lyödä miestä nyrkillä kämmeneen ja hokea "mää tapan sut", mikä huvitti tyyppiä. Lapsi ei siis tiennyt asiasta mitään eikä kuullut keskustelua ennen kuin käveli viereisestä huoneesta.
Myöhemmin jätkä yritti saada lisää seuraa ja ehdotti kirjeenvaihtoa. Evvk. Nyt hän on jättänyt jossain vaiheessa perustamansa perheen ja leuhkii eräällä palstalla teollaan, jonka alunperin vieritti toisen syyksi.
Eli siis lapsesi on joku manaaja vai, joka on uudestisyntynyt, mutta tietää miehen teoista entisen elämänsä kautta? Onkohan tässä nyt ongelmia tuolla miehellä vai sinulla?
Yksi tutun tuttu tappoi isänsä, sillä oli blogi netissä missä tilitti sitä enemmänkin. Muutaman kerran olen tavannut hänet. Ja yksi luennoitsija oli tappanut ja istunut tuomionkin, siihen törmäsin vahingossa kun googlasin hänen yhteystietojaan.
Olen tavannut ihmisen, joka on tappanut kolme ihmistä. Tajusin sen vasta jälkikäteen. Puistatti
En ole tavannut tietääkseni. Jos tietäisin jonkun murhaajan, en todellakaan häntä tapaisi vaikka olisi jollakin tapaa tuttu (sukulainen tms). Jokainen tekee omat valintansa ja minun valintani on pysytellä erossa tuollaisista sontaläjistä.
En murhaajia, mutta tappajia olen tavannut ainakin kolme. Kaikki tapaukset sellaisia, että kännissä on kunnolla napsahtanut ja tapettu kuulunut lähipiiriin. En minä koskaan ole näitä ihmisiä osannut pelätä, kun en niin läheisissä väleissä heidän kanssaan ole ollut.
Pari olen tuntenut, tekojen/yritysten jälkeen ei olla oltu tekemisissä. Yksi oli tavallinen kiltti tyttö, joka tappoi parisuhdeväkivallan päätteeksi, sai tuomion. Toinen yritti tappaa sukulaisensa, ei onnistunut. Tältä tyypiltä tuollainen ei ollut ihan odottamatonta, hänellä oli aika synkät jutut ja oli kuulemma aiemmin kännissä heilutellut puukkoa.