Nainen uskallatko sanoa ääneen totuuden "en ymmärrä talousasioista enkä verojutuista mitään ja teen päätökset ihanv vain tunteella ja siksi äänestin Vihreitä"
Ei ole mitään pahaa sanoa reilusti totuus jos ei tule seurattua asioita.
Kommentit (123)
Vihreä maahanmuuttopolitiikka on sellainen loputon Moolokin kita, että sitä ei pysty minkäänlaisella talousosaamisella ja -politiikalla paikkaamaan.
Eli Vihreiden numeroa en koskaan tule äänestyslippuun kirjoittamaan.
Jahas tällainen fakta tällä kertaa. Faktamies vauhdissa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko ap sanoa ääneen, että vihreitä äänesti niin miehet kuin naiset.
Minä voin sanoa että minä en pitänyt siitä että vihreillä meni näin hyvin. Ja en pysty ymmärtämään vihreiden äänestäjiä, en naisia enkä miehiä.
On itsestään selvää, ettei yksikään mies äänestänyt vihreitä.
Äänestäneissä oli ehkä neitejä joilla on pippeli, muttei ainoatakaan miestä.
jatketaan nyt tähän vielä, että
Minä ainakin uskallan sanoa, että olen mies, koulutukseltani FM, pankki- ja vakuutusalalta vajaan 20 vuoden työkokemus, tienaan ihan kivasti. Seuraan asioita, uutisia ja taloutta. Ymmärrän sijoittamisen ja verotuksen päälle oikein hyvin. Lisäksi politiikka kiinnostaa ja äänestän Vihreitä - enkä häpäe myöntään näistä.
Kunnioitan myös vaimoani ja naisia yleensäkin ja pidän huolta perheestäni ja lapsistani. Hartiat ja hauiksen ympärysmitta on oikein riittävät ainakin suurimmalle osalla mikkihiiristä jotka suuta soittavat.
Mies
Kuvitelmat meillä monilla omasta itsestämme ovat hyvinkin vääriä.
http://jarmolauros.puheenvuoro.uusisuomi.fi/235519-vihreat-populistit
"Vihreät ovat viisaita. Ovat aluksi mukana leikkaamassa opinnoista. Kun suuremmat opintojaan pitkittävät ryhmät alkavat valittaa, otetaan päärooli taistelussa opintotukien, koulutusmäärärahojen puolesta."
Vierailija kirjoitti:
Olen KTM, äänestin vihreitä.
Vihreiden äänestäjät ovat muuten korkeimmin koulutettuja ja koulutus korreloi vahvasti talousosaamisen kanssa.
Olet ilmeisesti markkinoinnin tai vastaavan höpöhöpöaineen puolelta valmistunut.
Korkeakoulutushan ei sinällään anna valmiuksia ymmärtää kansantalouden lainalaisuuksia, mikä on surku.
Jopa hämmästyttävän monelta kansanedustajaltamme, puoluekantaan katsomatta, uupuu jo perusymmärryskin ko. aihepiiristä. Ongelmaa korostavat ideologiset harhat, mm. yksityistämisen autuus ja rahat taikaseinästä -kaliberin hörhöt toisella laidalla.
Sukupuolikysymyshän tämä ei ole, eikä alan koulutus ole edellytys ymmärrykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen KTM, äänestin vihreitä.
Vihreiden äänestäjät ovat muuten korkeimmin koulutettuja ja koulutus korreloi vahvasti talousosaamisen kanssa.
Vihreissä on myös ylivoimaisesti eniten yrittäjiä/yrittäjätaustaisia muihin puolueisiin nähden. Kokoomus mukaan luettuna.
Valetta.
KOTIMAA
Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaissa suurin yrittäjien osuus
SIINA EKBERG
30.3.2017 klo 15:48
Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaista 29 prosenttia on yrittäjiä.
Kuntavaaleissa on ehdolla tänä vuonna ennätysmäärä yrittäjäehdokkaita, Suomen Yrittäjät tiedottaa.
Huhtikuisissa kuntavaaleissa on ehdolla 5947 yrittäjäehdokasta. Yrittäjäehdokkaiden määrä kasvoi edellisiin vuoden 2012 kuntavaaleihin verrattuna noin 500 ehdokkaalla.
– Yrittäjyys on kunnan tärkein voimavara. Yrittäjäehdokkaiden suuri määrä osoittaa kunnan merkityksen yrityksille ja yritysten merkityksen kunnille, Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen sanoo.
– Yritysten tuoma elinvoima ratkaisee kunnan tulevaisuuden. Jos ei ole yrityksiä, ei ole työpaikkoja, verotuloja eikä edellytyksiä palvella kuntalaisia, hän jatkaa.
Suurin osa, 33 prosenttia, yrittäjäehdokkaista on keskustan listoilla. Toiseksi suurin osuus yrittäjäehdokkaista on kokoomuksen ehdokkaissa, 29 prosenttia.
Puolueen ehdokasmäärään suhteutettuna suurin yrittäjien osuus on kokoomuksella, 29 prosenttia. Vihreiden ja vasemmistoliiton ehdokkaissa on suhteessa puolueen ehdokasmäärään pienin yrittäjäehdokkaiden osuus, kummallakin 5 prosenttia.
Tossahan on kyse kuntavaaliEHDOKKAISTA. Ei kaikista Kokoomuksen jäsenistä eikä varsinkaan kokoomuksen äänestäjistä.
Täällä VTM, pääaine kansantaloustiede, äänestin vihreitä. Kun raha ei ole ainoa tärkeä asia maailmassa.
En äänestäny vihreitä, punaisia, sinisiä, keltaisia, pinkkejä, mustia, harmaita, turkooseja, violetteja, en mitään 😂😂
Koska ei vois vähempää kiinnostaa. Sama meno jatkuu, äänesti sitten ketä tahansa 😒
Mies, uskallatko sanoa ääneen: "minua pelottaa, että naiset ja vihreät ovat pääsemässä johtaviin asemiin, koska pian nähdään kuinka paljon pätevämpiä he ovat hoitamaan asioita kuin miehet ja keskustaoikeisto, ja pian paljastuu se karu totuus, että miehet ja keskustaoikeisto eivät todellisuudessa ymmärrä mistään mitään"?
Olen mies mutta päätin silti vastata kysymykseen. Ei ole ollenkaan kysymys siitä kuinka ymmärrän kyseiset asiat. Ne voidaan ymmärtää niin eri tavoin. Äänestin kuten myös vaimoni vihreitä siksi, että pidän heidän politiikan suuntaa oikeana. Ja uskon, että tulevaisuudessa tämä suuntaus jatkuu ja saamme yhä lisää kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies, uskallatko sanoa ääneen: "minua pelottaa, että naiset ja vihreät ovat pääsemässä johtaviin asemiin, koska pian nähdään kuinka paljon pätevämpiä he ovat hoitamaan asioita kuin miehet ja keskustaoikeisto, ja pian paljastuu se karu totuus, että miehet ja keskustaoikeisto eivät todellisuudessa ymmärrä mistään mitään"?
Niin no osaavathan he itselleen ja suvulle kahmia etuja.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viikon parhaista nauruista !
Ja kyllä, minua pelottaa jos naiset pääsevät päättäviin tehtäviin tuhoamaan kaiken, tästähän meillä on käytännön elämässä aivan riittävästi jo tietoa ja kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin sanoa että minä en pitänyt siitä että vihreillä meni näin hyvin. Ja en pysty ymmärtämään vihreiden äänestäjiä, en naisia enkä miehiä.
Minä ainakin uskallan sanoa, että olen mies, koulutukseltani FM, pankki- ja vakuutusalalta vajaan 20 vuoden työkokemus, tienaan ihan kivasti. Seuraan asioita, uutisia ja taloutta. Ymmärrän sijoittamisen ja verotuksen päälle oikein hyvin. Lisäksi politiikka kiinnostaa ja äänestän Vihreitä - enkä häpäe myöntään näistä.
Kunnioitan myös vaimoani ja naisia yleensäkin ja pidän huolta perheestäni ja lapsistani. Hartiat ja hauiksen ympärysmitta on oikein riittävät ainakin suurimmalle osalla mikkihiiristä jotka suuta soittavat.
Mies
kuvitelma (fiktio) on aika helppo todeta vääräksi jos empiria osoittaa muuta. Kirjoituksessani ei ollut kuin yksi kohta jota en viitsi empiirisesti todistaa (koskee hartioita ja hauiksia), mutta jostakin syystä kukaan mukaan ei ole halunnut tulla tätä testaamaan. Unohtui laittaa aika minulla on ihan monipuolinen kamppailulajitausta.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
kuvitelma (fiktio) on aika helppo todeta vääräksi jos empiria osoittaa muuta. Kirjoituksessani ei ollut kuin yksi kohta jota en viitsi empiirisesti todistaa (koskee hartioita ja hauiksia), mutta jostakin syystä kukaan mukaan ei ole halunnut tulla tätä testaamaan. Unohtui laittaa aika minulla on ihan monipuolinen kamppailulajitausta.
Mies
No ehkäpä sinun kamppailulajien harrastuksesi sitten kompensoivat puuttuvat realiteetit.
Hyvä ainakin itse uskoa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Mies
No ehkäpä sinun kamppailulajien harrastuksesi sitten kompensoivat puuttuvat realiteetit.
Hyvä ainakin itse uskoa siihen.
"puuttuvista realiteeteista" ei aiemmin olekaan ollut juttua, joten voit varmaan avata mitä ne ovat ja miten ne liittyvät siihen että siihen että olen koulutettu, ymmärrän taloutta tai että arvostan naisia? Muitakin esimerkkejä ketjussa toki löytyy, mutta yhtymäkohtaa "puuttuviin realiteetteihin" en kyllä nyt valitettavasti huomaa.
Olen koulutukseltani sekä tradenomi että oikeustieteen maisteri. Työskentelen isossa, kansainvälisessä yrityksessä lakimiehenä. Äänestin vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä VTM, pääaine kansantaloustiede, äänestin vihreitä. Kun raha ei ole ainoa tärkeä asia maailmassa.
Piti vielä lisätä, että mieheni, myös VTM (ekon) äänesti vihreitä myös. Ollut 20v investointipankkiirina, luulisi jotain rahasta ymmärtävän?
Eihän toi olisi kohdallani totuus, miksi mä tuollaista sanoisin?
Valetta.
KOTIMAA
Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaissa suurin yrittäjien osuus
SIINA EKBERG
30.3.2017 klo 15:48
Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaista 29 prosenttia on yrittäjiä.
Kuntavaaleissa on ehdolla tänä vuonna ennätysmäärä yrittäjäehdokkaita, Suomen Yrittäjät tiedottaa.
Huhtikuisissa kuntavaaleissa on ehdolla 5947 yrittäjäehdokasta. Yrittäjäehdokkaiden määrä kasvoi edellisiin vuoden 2012 kuntavaaleihin verrattuna noin 500 ehdokkaalla.
– Yrittäjyys on kunnan tärkein voimavara. Yrittäjäehdokkaiden suuri määrä osoittaa kunnan merkityksen yrityksille ja yritysten merkityksen kunnille, Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen sanoo.
– Yritysten tuoma elinvoima ratkaisee kunnan tulevaisuuden. Jos ei ole yrityksiä, ei ole työpaikkoja, verotuloja eikä edellytyksiä palvella kuntalaisia, hän jatkaa.
Suurin osa, 33 prosenttia, yrittäjäehdokkaista on keskustan listoilla. Toiseksi suurin osuus yrittäjäehdokkaista on kokoomuksen ehdokkaissa, 29 prosenttia.
Puolueen ehdokasmäärään suhteutettuna suurin yrittäjien osuus on kokoomuksella, 29 prosenttia. Vihreiden ja vasemmistoliiton ehdokkaissa on suhteessa puolueen ehdokasmäärään pienin yrittäjäehdokkaiden osuus, kummallakin 5 prosenttia.