Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtömät joutuu vedelle je leivälle.

Vierailija
17.12.2025 |

Hallitus leikkaa 300 euroa tuista ja tilinne tutkitaan joten varmaan löytyy säästöjä. Sitten kela perii ne takas ja tulee oikeuskäsittely ja siitä tulee teille kuluja. Eli rahaa ja veteen ja leipään jonka joudutte itse tekemään jauhoista ja hiivasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän tekeminen ei paljoa maksa. Miksi on leipäjonoja kun leipää saa parilla eurolla tehtyä koko päiväksi.

Vierailija
2/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työtön osaa leipää tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ollut koko elämänsä. Koska se kidutus loppuu?

Vierailija
4/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivän tekeminen ei paljoa maksa. Miksi on leipäjonoja kun leipää saa parilla eurolla tehtyä koko päiväksi.

Leipäjonosta saa viikon leivät täysin ilmaiseksi

Vierailija
5/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule muru, mä olen jo lähtenyt muualle Suomesta. Täällä eläminen on halvempaa, joten ei hätää, tuet riittää kyllä. Ja hei, ei tartte edes töitä tehdä! 

Jaxuhalei 🥰

Vierailija
6/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet työttömien olevan köyhiä?

Vierailija
7/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Siitä on suunta ylöspäin.  Olin minäkin aikanaan väkivaltaisen miehen kanssa,  kun ei asuntoa mistään saanut vajaakuntoisena. 

Vierailija
8/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipäjonosta saa viikon leivät täysin ilmaiseksi

Hallitus kieltä leipäjonot.

Vierailija
9/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rikollisuus lähtee kasvuun.

Sitähän suomi oikein toivoo, että nuoret ja koulutetut alkavat joukolla rikollisiksi. Hyvää yötä.

Vierailija
11/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh ja sen kun kertoo 30, niin leipään kk 60 euroa muhhaa melkoista tuhlaamista, jonosta saa ne leivät ilmaiseksi.

Vierailija
12/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei haluta pitää yllä työkykyisiä työttömiä edes Venäjän hyökkäyksen pelossa?

Sama se minulle. 

Olen sukuni viimeinen.

Jos Urpon "jallitus" on sitä mieltä, etten alani ammattilaisena ole edes ruokkimisen arvoinen, niin imeskelköön soraa.  100 000 - 160 000 euroa kai kouluttamiseeni meni, ihan vatun meidän/teidän verovaroja. Kaatakaa katuojaan nyt. Ttuako mua enää kiinnosta. Jallitus teki jo valintansa.  Urpo ja Pureehenkensäedestä Riikka saa mitä tilaa!

Vierailija
13/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei haluta pitää yllä työkykyisiä työttömiä edes Venäjän hyökkäyksen pelossa?

Sama se minulle. 

Olen sukuni viimeinen.

Jos Urpon "jallitus" on sitä mieltä, etten alani ammattilaisena ole edes ruokkimisen arvoinen, niin imeskelköön soraa.  100 000 - 160 000 euroa kai kouluttamiseeni meni, ihan vatun meidän/teidän verovaroja. Kaatakaa katuojaan nyt. Ttuako mua enää kiinnosta. Jallitus teki jo valintansa.  Urpo ja Pureehenkensäedestä Riikka saa mitä tilaa!

Sinä kuolet nälkään.

Vierailija
14/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä repäisit tuon 300 euroa?

Vierailija
15/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä leipää. Olen pitkään sekoittanut veteen sopivan määrän jauhoja kalorinkulutusen verran ja juonut sekä lusikoinut liman alas. Tosi hyvä 30 min ennen lenkkeilyä esimerkiksi. Sokeria voi laittaa sekaan raakana. Mitään leipiä ei kannata tehdä. Menee vain aikaa hukkaan.

Vierailija
16/16 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama se minulle. 

Olen sukuni viimeinen.

Sinä kuolet nälkään.

Aha! Niin?  Luuletko kertoneesi uutisen minulle?

Miksi haluatte Suomessa syntyneen ihmisen kuolevan kadulle?

Kaksi ammattitutkintoa, itse maksettuja jatko-opintoja.