Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen uskallatko sanoa ääneen totuuden "en ymmärrä talousasioista enkä verojutuista mitään ja teen päätökset ihanv vain tunteella ja siksi äänestin Vihreitä"

Vierailija
11.04.2017 |

Ei ole mitään pahaa sanoa reilusti totuus jos ei tule seurattua asioita.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, uskallatko sanoa ääneen totuuden: "Olen ihan helvetin yksinkertainen ja ikävystyttävä trolli Vauva-palstalla." 

Vierailija
2/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntemani nainen voisi tämän sanoa ja puhuisi totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Kokoomusta ja olen aina ollut kiinnostunut talouspolitiikasta, ihan pikkutytöstä lähtien. :)

Vierailija
4/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien tarvitse olla talousneroja. Siksi on Vihreät.

Vierailija
5/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos edes äänesti. Äänestysluku on niin matala että ihan hävettää. Netissä valitetaan, mutta asioihin ei haluta vaikuttaa edes niin pienellä teolla kun äänestää. Tai sitten laitetaan ääni kirkkoveneelle tai Aku ankalle. Ei ihme että asiat meillä kusee.

Vierailija
6/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vihreitä. Mulla on valtiotieteellinen korkeakoulututkinto ja kompetenssia poliittisiin kysymyksiin sekä työn että harrastuksen vuoksi.

Ap, ennakkoluulosi on väärä.

Vierailija
7/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää, että en ole ollenkaan kiinnostunut valtiontaloudesta tai politiikasta, mutta en äänestänyt vihreitä, koska mieheni sanoo että ne ovat kokoomuksen puisto-osasto. t. keski-ikäinen nainen, epämääräisesti vasemmistolainen

Vierailija
8/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mitenkään sukupuolesta riippuva asia, vaan voi olla totta sekä miehen että naisen kohdalla. Mies ei vaan koskaan tuota ääneen kehtaisi myöntää, toisin kuin naiselta tuollaista oikein odotetaan. Ehkä tässä(kin) kohtaa on sitä epätasa-arvoa.

Vierailija
9/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen KTM, äänestin vihreitä.

Vihreiden äänestäjät ovat muuten korkeimmin koulutettuja ja koulutus korreloi vahvasti talousosaamisen kanssa.

Vierailija
10/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vihreitä. Koulutukseni on VTM, pääaineena kansantaloustiede. Pitkänä sivuaineena poliittinen historia.

Mutta mitään en tietenkään ymmärrä, olenhan sentään nainen.

Vierailija
11/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tunnettua kuitenkin on että miehillä on selkeästi enemmän talousongelmia ja maksuhäiriömerkintöjä kuin naisilla. Eiköhän sekin kerro jotain talousosaamisesta...

Vierailija
12/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä ymmärrän, ihan työnikin puolesta. En ikinä osaa päättää, äänestäisinkö Kokoomusta vai Vasemmistoliittoa. Molemmissa on hyvää ja huonoa.

Vierailija
13/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä YTM, pääaineena sosiologia, työssä yksityisellä sektorilla, aiemmin yrittäjänä, Vihreä.

Vierailija
14/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koulutusta, mutta en silti halua tappaa miljoonia ihmisiä vuosittain pienhiukkasiin ja sotkea ilmakehää typen ja rikin oksideilla, joten en todellakaan aio äänestää vihreitä.

Vierailija
15/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mielestäni ole mitenkään noloa, jos ei politiikasta tai veroasioista ymmärrä. Mutta tuo on typerää, että tehdään oletuksia. "Olet nainen joten et ymmärrä veroasioita". Tai "olet mies joten et pysty olemaan pettämättä".

Vierailija
16/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan toki. En tiedä paljoakaan verosuunnittelusta mutta perusasiat kyllä. Samoin talousasiat eivät ole olleet koskaan kiinnostuksenkohteitani ja siksi siinälin tieto jää perusteisiin.

Mutta se ei tarkoita ettenkö tietäisi vastapainona hyvin paljon niistä syistä jotka ovat syynä miksi äänestin vihreitä.

Tunne ja fakta sekoittuvat päätöksenteossani ihan harmonisesti ja osaan tarvittaessa perustella päätöksiäni.

Minusta on outoa miksi pelkästään tietoon enemmän päätöksiään pohjaavat ihmiset usein dissaavat tunteita, ikään kuin se olisi vain jotain täysin merkityksetöntä eikä esimerkiksi evoluution meille myös jalostama ominaisuus jolla on oma tärkeä syynsä.

Vierailija
17/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet siis sitä mieltä etteivät naiset ymmärrä talousasioista? Olet myös sitä mieltä että naiset eivät ymmärrä veroista mitään? Ilmeisesti sä olet kasvanut jossain maalla missä näin oli etkä  tajua että käsityksesi naisista on kapeahko?

Sukuni on vaikuttanut politiikassa vuosikausia ja itse olen rahoitusalalla. Pidän sinua ennakkoluuloinesi malliesimerkkinä tyhmästä ihmisestä.

N, sijoitussalkku 250th, ei äänestänyt vihreitä eikä käytä julkista liikennettä

Vierailija
18/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen kauppiksessa, olen yrittäjä ja taustalla luonnontieteellinen tutkinto. Olen tutustunut kaikkien puolueiden viimeisen 2 vuoden aikana tekemiin budjettiesityksiin, ja vihreiden varjobudjetti on parhain.

Lisäksi pisteet siitä, että vihreät käyttää sanaa "vaihtoehto". Muiden puolueiden edustajat puhuu pakosta. Jos poliittiset päätökset olisivat pakkoja, niin miksi me maksaisimme 200 tolvanalle niiden tekemisestä, kun samaa virkaa voisi hoitaa kumileimaisin? Politiikka on nimenomaan valintoja.

Yritä vähän enemmän ap, ja tutustu sinäkin taloustieteisiin perstunteiden sijaan.

Vierailija
19/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo tänhetken hallituskaan siellä muuta ole saanut aikaiseksi, kuin tuloeroa rikkaiden ja köyhien välillä.

Vierailija
20/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen vihrein alue oli Otaniemi. Paikka, jossa Suomen parhaat diplomi-insinöörit ja nykyään myös kauppislaiset asuu. Pelkästään fukseissa on enemmän älyä kuin kymmenessä maaseudun rasvaroopessa, jotka täällä vihreille höhöttelee. Useat on jo tuossa iässä yrittjiä ja maksaa näiden rasvaroopejen linnatuomiot ja sikiämisen.

0/5 ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi