Nainen uskallatko sanoa ääneen totuuden "en ymmärrä talousasioista enkä verojutuista mitään ja teen päätökset ihanv vain tunteella ja siksi äänestin Vihreitä"
Ei ole mitään pahaa sanoa reilusti totuus jos ei tule seurattua asioita.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Noh, tunnettua kuitenkin on että miehillä on selkeästi enemmän talousongelmia ja maksuhäiriömerkintöjä kuin naisilla. Eiköhän sekin kerro jotain talousosaamisesta...
Naisilla on sellainen kätevä juttu, millä voivat helposti rahoittaa talouttaan.
Moni kokoomuksen miesäänestäjä voisi myös sanoa noin. Itse asiassa todella moni äänestäjä. Ei kysy sukupuolta eikä äänestettyä puoluetta.
Voitko ap sanoa ääneen, että vihreitä äänesti niin miehet kuin naiset.
Minä voin sanoa että minä en pitänyt siitä että vihreillä meni näin hyvin. Ja en pysty ymmärtämään vihreiden äänestäjiä, en naisia enkä miehiä.
Älä nyt hulluja kuvittele AP !
Naisethan on monta kertaa miehiä viisaampia ja pari kertaa jopa Einsteiniakin älykkäämpiä.
Taloudessa ja verojutuissa naiset sitten vasta miehiä ylivertaisempia ovatkin ja vihreät on sitä paitsi se älykkyyden mittari, joka niitä äänestää niin silloin sitä kuuluukin todella korkea älyisten pieneen piiriin.
Ei tuota sinun aloitustasi nyt AP voi ymmärtää edes parhaalla tahdollakaan, kuinka edes kehtasit laittaa tuollaisen aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet siis sitä mieltä etteivät naiset ymmärrä talousasioista? Olet myös sitä mieltä että naiset eivät ymmärrä veroista mitään? Ilmeisesti sä olet kasvanut jossain maalla missä näin oli etkä tajua että käsityksesi naisista on kapeahko?
Ilmeisesti oma käsityksesi maaseudun ihmisistä on kapeahko, jos olet sitä mieltä, että jonkun oletus naisten ymmärtämättömyydestä johtuu siitä, että hän on kasvanut jossain maalla.
AP, uskallatko sanoa ääneen totuuden? Olet itse yläasteella.
Äänestin Kokoomusta miehen ehdotuksesta. Itse en politiikasta niin ymmärrä ja välitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen KTM, äänestin vihreitä.
Vihreiden äänestäjät ovat muuten korkeimmin koulutettuja ja koulutus korreloi vahvasti talousosaamisen kanssa.
Vihreissä on myös ylivoimaisesti eniten yrittäjiä/yrittäjätaustaisia muihin puolueisiin nähden. Kokoomus mukaan luettuna.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin uskallan sanoa, että olen mies, koulutukseltani FM, pankki- ja vakuutusalalta vajaan 20 vuoden työkokemus, tienaan ihan kivasti. Seuraan asioita, uutisia ja taloutta. Ymmärrän sijoittamisen ja verotuksen päälle oikein hyvin. Lisäksi politiikka kiinnostaa ja äänestän Vihreitä - enkä häpäe myöntään näistä.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Minä voin sanoa että minä en pitänyt siitä että vihreillä meni näin hyvin. Ja en pysty ymmärtämään vihreiden äänestäjiä, en naisia enkä miehiä.
On itsestään selvää, ettei yksikään mies äänestänyt vihreitä.
Äänestäneissä oli ehkä neitejä joilla on pippeli, muttei ainoatakaan miestä.
Muuten joo voisin sanoa, mutta äänestin persuja.
Vierailija kirjoitti:
Noh, tunnettua kuitenkin on että miehillä on selkeästi enemmän talousongelmia ja maksuhäiriömerkintöjä kuin naisilla. Eiköhän sekin kerro jotain talousosaamisesta...
Se kertoo vaan siitä, että naiset ovat yleisesti tunnollisempia. Siksi myös naiset, jotka eivät seuraa asioita, äänestävät vihreitä, koska se tuntuu ympäristöystävälliseltä ja vastuulliselta valinnalta.
Minä en ymmärrä talousasioista mitää (osakkeita ostan ja myyn ja niistä ymmärrän. Veroista en tajua mitään. Päätöset teen tunteella. Äänestän aina kokoomusta.
Äänestin vihreitä, koska luonnonvaroista ja ihmisten hyvinvoinnista piittamattoman jatkuvaan kasvuun perustuvan markkinatalouden rinnalle on löydettävä vaihtoehtoinen talousmalli, ylipäätään pitäisi laajentaa talouskäsitystä.
Voinhan mä sanoa hammaskeijuakin oikeaksi, mutta ei se siitä totuutta tee.
En ole äänestänyt koskaan vihreitä enkä aio koskaan äänestääkään. Ne nyt ei vaan aja tämmösen tavallisen tyhmemmänpuoleisen suomalaisen naiseläjän asioita millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee aivan yhtä lailla miehiin. Suurella osalla ei hajuakaan taloudesta, yhteiskunnan toimintaperiaatteista, teollisuudesta tai vaikka energiantuotannosta.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin vihreitä, koska luonnonvaroista ja ihmisten hyvinvoinnista piittamattoman jatkuvaan kasvuun perustuvan markkinatalouden rinnalle on löydettävä vaihtoehtoinen talousmalli, ylipäätään pitäisi laajentaa talouskäsitystä.
Korjaan; ei rinnalle vaan tilalle.
- 39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On itsestään selvää, ettei yksikään mies äänestänyt vihreitä.
Äänestäneissä oli ehkä neitejä joilla on pippeli, muttei ainoatakaan miestä.
jatketaan nyt tähän vielä, että
Minä ainakin uskallan sanoa, että olen mies, koulutukseltani FM, pankki- ja vakuutusalalta vajaan 20 vuoden työkokemus, tienaan ihan kivasti. Seuraan asioita, uutisia ja taloutta. Ymmärrän sijoittamisen ja verotuksen päälle oikein hyvin. Lisäksi politiikka kiinnostaa ja äänestän Vihreitä - enkä häpäe myöntään näistä.
Kunnioitan myös vaimoani ja naisia yleensäkin ja pidän huolta perheestäni ja lapsistani. Hartiat ja hauiksen ympärysmitta on oikein riittävät ainakin suurimmalle osalla mikkihiiristä jotka suuta soittavat.
Mies
Tutkimusten mukaan perussuomalaisten talousosaaminen on umpisurkeaa. Vihreät ovat talousosaamisessa kärkipäässä.