Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen uskallatko sanoa ääneen totuuden "en ymmärrä talousasioista enkä verojutuista mitään ja teen päätökset ihanv vain tunteella ja siksi äänestin Vihreitä"

Vierailija
11.04.2017 |

Ei ole mitään pahaa sanoa reilusti totuus jos ei tule seurattua asioita.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan oikeistolainen koskaan puhu talouskasvun ympäristövaikutuksista? Maailman rahakeskeisellä nykymenolla me ollaan matkalla tulevaisuuteen, jossa loppuu ruoka, puhdas vesi, puhdas ilma ja liikkeelle lähtee miljoonia ympäristöpakolaisia.

Mä ymmärrän talousasioita aivan riittävän hyvin tajutakseni, että jatkuva talouskasvun tavoittelu kuluttaa luonnonvarat loppuun. Metsiä kadetaan nopeammin kuin ne ehtivät kasvaa takaisin, kaloja kalastetaan niin tehokkasti, eteivät kannat ehdi enää toipua ja kalat ovat loppumassa. Jokainen vuosi on rikkoo uudestaan ja uudestaan lämpöennätysksiä. Tuholaiset ja taudit leiväät, koska pieneliöt ehtivät sopeutua muuttuvaan imastoon isompia nopeammin

Jos yhtenä vaihtoehtona on velan kasvattaminen, verojen korottaminen tai jopa pankkijärjestelmän romahtaminen ja toisena ekosysteemien romahtaminen ja ilmastonmuutos, niin valitsen ensimmäisen milloin tahansa. 

Itsekin olen noista asioista erittäin huolissani ja nytpä kysyn, että miten Vihreät aikoo nuo asiat ratkaista?

Oletko kokeillut Googlea? Sen avulla löytyy varmasti vastauksia kysymyksiisi.

Vihreiden sivuilla löytyi ainakin eduskuntavaalien jälkeen heidän varjobudjettinsa ja vaihtoehtonsa pdf-muodossa. En tiedä onko siellä vielä.

Vierailija
122/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen biologi ja tiedän millaiset reunaehdot luonto asettaa ihmistoiminnalle. Siksi äänestän Vihreitä. 

Tiedätkö sä biologina millaiset terveysvaikutukset pienhiukkasilla on ihmisten terveyteen? Eikö 5,5 miljoonan ihmisen ennenaikainen kuolema vuosittain kosketa sua laisinkaan? Miksi ihmeessä äänestät vihreitä, jotka kannattavat tappavaa energiapolitiikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi