Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
61/330 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahin tapaus oli mies, joka vaikutti etukäteen ihannemieheltäni. Treffeillä kaikki paljastui valheeksi."

Minun tapauksessani valheet eivät edes paljastuneet treffeillä, vaan suhteessa. Edellinen exä meni ihan transsiin ulkonäöstäni ja myötäili minua kaikessa missä ikinä keksi myötäillä. No siinä kiinnostuneena sitä hölmösti uskoi, että ollaan vaan harvinaisen samanmielisiä ihmisiä. Eron jälkeen tuli kyllä naurettua niille valheille, kuinka älyttömiä juttuja vailla pienintäkään totuuspohjaa. Yksi näistä älyttömistä valheista oli, että tyyppiä naurattaa väsyneenä kaikki, oli paikka mikä tahansa. Todellisuus: ei siitä vätyksestä mitään naurua koskaan irronnut, hyvä jos hymyäkään. Koko ihminen on kyllä muutenkin kiero, petollinen ja järjettömän TYHMÄ.

Vierailija
62/330 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kirjoitti profiilissaan olevansa hyvännäköinen ja mukava ihminen.

En ikimaailmassa edes kirjoittaisi miehelle, joka on pokkaa kehua itseään em. tavalla! Nuo on kummatkin asioita, jotka vain vastapuoli voi määrittää.

Oon aina ihmetellyt miehiä, jotka laittavat profiiliinsa kuvia ja sanovat olevansa komeita. Komeus on todellakin katsojan silmissä ja niistä kuvista on monesti voinut suoraan todeta, ettei omakehu edes pidä paikkaansa!

Itseään ei kerta kaikkiaan kehuta hyvännäköiseksi. Piste. Ulkonäköä voi toki kuvailla muilla tavoin ja sanoa vaikka, että itsetunto on kohdillaan XD

Vähän sama juttu, kun tämä tinderissä tapaamani nuori mies kuvaili itseään profiilissaan "herrasmieheksi jolla on hyvät käytöstavat." No pian kyllä huomasi että nimenomaan ihan perus käytöstavoissa on puutetta. Tästä lähtien varmaan varon just tuollaisia sanoja käyttäviä. :D Kyllä se herrasmiesmäisyys tulee sitten esille sanomattakin.

T. 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/330 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä ollut huonoa tuuria. Itse menin elämäni ensimmäisille sokkotreffeille kymmenen vuotta sitten. Mies oli täydellinen. Olemme naimisissa edelleen. Valisin hänet nettipalvelusta pelkän kuvan ja moton perusteella. Myöhemmin kuulin, että kirjautumalla palveluun olisin saanut hänestä lisätietoja. En nähnyt kirjautumista tarpeelliseksi. Halusin vain seuraa. Hänellä ei ollut minusta kuvaakaan. Vain tieto, että olin ope. Näillä tiedoilla sitten tavattiin. Ihastuttiin heti.

Vierailija
64/330 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yritti heti iholle todella junttimaisesti puristamalla pepusta (??!) eikä meinannut lähteä kun sanoinkin, että mulla on aikainen herätys, joudun valitettavasti mennä nyt nukkumaan. Suuttui kun tilasin hänelle taksin ja lähti ovet paukkuen mitään sanomatta, ei siis edes sanonut heippa. Huh huh...

Vierailija
65/330 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on kadonnut tapa, jossa pari tapaa toisensa kaupassa, baarissa, lenkkipolulla jne. ja toinen pyytää toisen numeron ja siitä alkaa tapailu?

Te lataatte ihan hirveästi odotuksia netissä tavattuun ihmiseen ja kun hän ei vastaa mielikuvia, petytte.

Eikö kannattaisi mennä oikeasti ulos ja tavata erilaisia ihmisiä?

No ei se "tapa" ole mihinkään kadonnut. Ne ei vain kirjoita tähän ketjuun, koska kysyttiin treffikumppanista, jonka tapaa ensimmäistä kertaa luonnossa, treffeillä.

Vierailija
66/330 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyseessä mies tai nainen niin ei ole reilua laittaa profiiliin vanhaa kuvaa jos on merkittävästi lihonnut. Jokaisella varmaan kokemusta kun tinderin kuvat ei vastaa todellisuutta. Yli vuoden vanhat kuvat on jo päiväysvanhoja!

Vierailija
67/330 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin joskus jollakin treffisivustolla yhteyttä ottaneen miehen kanssa ja kaikki tunti natsaavan. Ajattelin, että onpas elämäniloinen ja rento tyyppi. Sovittiin treffit pubiin, jossa mies siemaisi sitten olusen jos toisenkin. Itkunsekaisella äänellä märehti koko tapaamisen ajan edellistä naista, jota oli tapaillut ja joka olikin sitten kylmästi lemapnnut hänet. Sain tietää (haluamattani) kaiken tuosta naisesta. Ja loputtomasti miehen itsesääliä, kuinka menee huonosti eikä ikinä enää voi tuntea samoin ketään kohtaan. Yritin tehdä lähtöä kohteliaasti moneen otteeseen, kunnes totesin että eiköhän tämä ollut nyt tässä. Oli täysin eri ihminen (masentunut, katkera) kuin kirjoittelun perusteella vaikutti.

Vierailija
68/330 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli lyhyt. Kertoi etukäteen olevansa 165cm. Hädin ja tuskin oli 160cm.

No eikös se ollut mukava yllätys?:)

Just joo...

69/330 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiilikuvassa ponnaritukkainen, hiuksistaan omin sanoin huolta pitävä mies olikin päälaelta kalju. Blaah.

Etkö yhtään ihmetellyt, jos mies kirjoittaa sinulle: pidän huolta hiuksistani? Minä pitäisin tuota omituisena jo naisenkin kirjoittamana.

= huolissaan kaljuuntimisesta

Vierailija
70/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi yritti heti iholle todella junttimaisesti puristamalla pepusta (??!) eikä meinannut lähteä kun sanoinkin, että mulla on aikainen herätys, joudun valitettavasti mennä nyt nukkumaan. Suuttui kun tilasin hänelle taksin ja lähti ovet paukkuen mitään sanomatta, ei siis edes sanonut heippa. Huh huh...

suoraan kotiin jota et tuntenut.mies luuli sua helpoksi ja ei ihme

Vierailija
71/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujuttu, mutta miehen selkä oli niin täynnä erivärisiä luomia, että näytti joltain intialaisesta ihotaudilta. Muutenkin mies oli jotenkin ihan outo, puhui sönkkäämällä, järkyttävä ienhymy, vaatteet jostain kaatikselta jne.

Ja silti hankkiuduit miehen kanssa tilanteeseen, jossa hän oli ilman paitaa?!

Vierailija
72/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo tavannut muutaman miehen, jotka molemmat näytti kuvassa patemmilta, kuin luonnossa. Ihan mukavia miehiä kyllä, ei vaan mitään kipinää eikä paljonkaan yhteistä. Olivat vielä ihan tavallisen näköisiä kuvissakin.

Tämä eri kuitenkaan minua yllättänyt.

Yllätyin kun yksi komea mies oli katsonut profiiliani ja halusi tavata. Hänet nähdessä yllätyin vielä enemmän, kun hän oli luonnossa komeampi kuin kuvassa, ja kohtelias, ja fiksu, ja herkkä. Ihan täydellinen. Kaikkein eniten yllätyin, kun hänen mielestä minä olin täydellinen myös, hän oli ihan silmin nähden ihastunut.

Yhdessä edelleen.

Vierailija
73/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"edestäpäin nähtynä hänellä oli kapeimmat koskaan näkemäni kasvot. Siis hän olisi varmaan voinut tunkea päänsä postiluukusta"

Ihana mielikuva :D <3 olet hassu.

Vierailija
74/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli kuulolaite.

Ihan nuori tavis, töissäkäyvä,

mutta se kuurous oli hurja juttu minulle...

Ehkä yli 65-v. voi jättää kuurouden mainitsematta, nuorempi ei.

??? Nykyiset kuulolaitteet on huomaamattomampia kuin silmälasit. Huomasin uuden työkaverin kuulokojeen vasta pitkän ajan jälkeen. Se "maastoutui" niin hyvin sinne korvan taakse ja hiusten sekaan.

Noin ylipäätään, mikä kuulolaitteessa oikein on ongelma kumppanille?

Vierailija
75/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kaksi Tindernaista ja molempien kohdalla olen yllättynyt pääosin positiivisesti. Toinen oli kauniimpi ja puheliaampi kuin odotin. Toinen taas oli vähän rumempi kuin odotin, mutta hän oli siitä huolimatta todella kaunis. Positiivinen yllätys oli se, että hän vaikutti keskusteluissa tyhmältä, mutta livenä olikin ihan normaali. Tämä saattaa johtua myös siitä, että olen itse parempi kirjoittaja kuin puhuja. 

Vierailija
76/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan meistä ei ole täydellinen. Mutta se sielunkumppanuus ensimmäisestä lauseesta lähtien. Yhteinen sävel löytyi heti ja rakkautta on kestänyt kauan.

Vierailija
77/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus jotain 20 vuotta sitten kun netti oli aika uusi juttu eikä siellä paljon kuvia lähetetty tapasin miehen jonka kanssa olin kirjoitellut koska hän sattui olemaan Helsingissä käymässä. Kovin suuria odotuksia minulla ei ollut, joten yllätti kyllä että hän oli todella komea ja miellyttäväkäytöksinen. Tunsin itseni melko rumaksi ja mitättömäksi hänen seurassaan. Olisi ehkä suhdekin hänen kanssaan kiinnostanut mutta yli 200km välimatka tappoi ne haaveet.

Tutustuin netissä mieheen ja meillä oli 600 km välimatka. Nyt ollaan naimissa ja välimatka tällä hetkellä noin 3 metriä.

Ja se yllätys: mies oli livenä ihanampi kuin netissä olisin voiut kuvitellakaan ;)

78/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelin yhden naikkosen kanssa pari viikkoa. Kuvissa nainen oli pullea muttei mikään lihava tai läski. Kuvissa silmät oli paljon isommat. Ja yhden kokovartalokuvan näin mutta sekin oli vuosia vanha. Treffeillä tämä naikkonen oli ainakin 20kg suurempi kuin kuvissa ja samanlaiset tihru silmät kuin Saara Aallolla. Lisäksi naisella oli ärsyttävä nasaaliääni. Mitään kunnon keskustelua tän naisen kanssa ei saanut aikaiseksi kun hän ei osannut aloittaa keskustelua eikä myöskään ollut mitään omia mielipiteitä. 

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
79/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme tapaavamme luonnossa ja eikä mitä, tämäpä tuli luontoretkelle sellaiset vetimet päällä kuin olisi menossa stadiin kahville. Ei menty patikoimaan, eikä mihinkään muuallekaan enää. Vähä- älysten kanssa ei kannata vääntää sen pitempään.

Vierailija
80/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovimme tapaavamme luonnossa ja eikä mitä, tämäpä tuli luontoretkelle sellaiset vetimet päällä kuin olisi menossa stadiin kahville. Ei menty patikoimaan, eikä mihinkään muuallekaan enää. Vähä- älysten kanssa ei kannata vääntää sen pitempään.

Se voi olla vähän hankala valita vaatteita tuollaiselle retkelle, kun ei ihan niitä kaameimpia metsävaatteita haluaisi laittaa, kun kuitenkin haluaisi näyttää toisen silmissä kivalta... Mikä olisi mielestäsi hyvä kompromissivaatetus tuollaiseen? Käykö esim. farkut, kumpparit, siisti gore/ulkoilutakki? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi