Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudosti käyttäytyvät uudet naapurit.

Vierailija
27.03.2023 |

Eli vierus naapuriin muutti, joku nuori poika/mies.
Tai oletan hänen asuvan siinä.
Pian kuitenkin alkoi asunnossa vierailemaan jos jonkinlaista tyyppiä.
Asunto tuntuu olevan jatkuvasti täynnä porukkaa ja ovi käy yötä päivää aivan järkyttävän kovaa.
Kerran näin rapussa, että asunnossa hohkaa sellaiset oudot värikkäät valot.
Olen nyt huomannut, että nuo valot on päällä ihan yötä päivää.
Porukka puhuu todella kovaäänisesti.
Siis onko tämä normaalia tuon ikäisten elämää? Vai onko jotain vakavampaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkareita. Muuta pois jos olet vuokralla.

Vierailija
2/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin samaa kun kasvatettiin porukalla kukkaa mitä myytiin eteenpäin, tehtiin ihan kivat voitot :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti elävät tuon ikäiset opiskelevat tai ovat töissä.

Kuulostaa jonkinlaiselta päihdeongelmaisten kämpältä.

Ei kannata sekaantua asioihin jos ei halua vaikeuksia.

Vierailija
4/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisit paikalle.

Vierailija
5/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo valaistus josta puhut on " normaalia" se on se on nyt muotia ja niitä on enemmän, kuin joka toisella, mutta tuo muu ei.

Vierailija
6/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehtiin samaa kun kasvatettiin porukalla kukkaa mitä myytiin eteenpäin, tehtiin ihan kivat voitot :)

Trolli? Mikä noita vaivaa? Luulisi, että eläisivät erityisesti huomaamattomasti jos on jotain salattavaa?!

-ap

Vierailija
7/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli? Mikä noita vaivaa? Luulisi, että eläisivät erityisesti huomaamattomasti jos on jotain salattavaa?!

-ap

Mä en ole sama, mutta porukka voi olla jossain aineissa eikä edes ymmärrä olevan häiriöksi.

Olisin sinuna varovainen.

Mä oon törmänny tuollaiseen kovaääniseen naapuri elämään muun muassa ovet suljetaan ihan sairaan lujaa ja huudetaan puhuessa, nimen omaan ovat osoittautuneet huume tyypeiksi.

Varo! En voi muuta sanoa.

Vierailija
8/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mä en ole sama, mutta porukka voi olla jossain aineissa eikä edes ymmärrä olevan häiriöksi.

Mä oon törmänny tuollaiseen kovaääniseen naapuri elämään muun muassa ovet suljetaan ihan sairaan lujaa ja huudetaan puhuessa, nimen omaan ovat osoittautuneet huume tyypeiksi.

Höpö höpö. Ei mikään kama aiheuta tuollaista. Ainoastaan piittaamattomuus ympäristöön ja terrorisointi halu.

Vierailija
9/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli tällainen alakertaan. Samantien kun muutti, niin väkeä alkasi lappaamaan, kaikki päivät ja yöt koluutetaan. Poliiseja soitettu useat kerrat rauhoittamaan tilannetta. Vuosi piti kuunnella, että saatiin asukas häädettyä pois. 

Vierailija
10/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Höpö höpö. Ei mikään kama aiheuta tuollaista. Ainoastaan piittaamattomuus ympäristöön ja terrorisointi halu.

Ainakin piristeet voi aiheuttaa. Myös tuo ympäri vuorokautinen jatkuva ravaaminen viittaa niihin.

Vierailija
11/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ainakin piristeet voi aiheuttaa. Myös tuo ympäri vuorokautinen jatkuva ravaaminen viittaa niihin.

Mikään ei aiheuta tuollaista, kuin välinpitämättömyys. Ei mikään aine saa sinua huutamaan ja kolisee tahtomatta jos yrittää olla niin tekemättä. Eli täysin terrorisointia.

Kannattaa varoa ties, vaikka olisi osa jotain jengiä.

Vierailija
12/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Onneksi asun rivarissa ja kivat naapurit.

Varmaa ihan karsea tilanne ja mä pelkäisin tuollaisia.

Oisin kokoajan varmaan varuillani, kun liikkuvat rapussa.

Eihän noille voi mitään, mutta jos kovasti häiriötä aiheuttavat niin kyllä taloyhtiö niihin puuttuu.

Vierailija
13/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuokra vai omistustalo?

Jos jälkimmäinen ja nuo ovat vuokralla yksityisellä niin aivan varmasti ennen pitkään talon vakiväestö hermostuu tuollaiseen.

Vuokrataloissa taas meno on lujaa.

Vierailija
14/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Onneksi asun rivarissa ja kivat naapurit.

Varmaa ihan karsea tilanne ja mä pelkäisin tuollaisia.

Oisin kokoajan varmaan varuillani, kun liikkuvat rapussa.

Eihän noille voi mitään, mutta jos kovasti häiriötä aiheuttavat niin kyllä taloyhtiö niihin puuttuu.

Mä mietin ihan samaa. Kyttäisin varmaan kokoajan, että menevät varmasti kämppään sisälle tai ulos. Pelkäisin sitä, että jonain kertava reitti poikkeaakin oveni taakse.

:0

Vierailija
15/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai ole itä-helsingissä?

Vierailija
16/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

ei vihreät halua salata huumeita. vihreät haluavat huumeet laillisiksi.

Vierailija
17/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No narkeissa nyt on paljon monen sortin persoonallisuushäiriöisiä, kamankäyttö päälle niin totta helvetissä ovat aivan helvetin epäsosiaalista porukkaa.

Vierailija
18/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jälkimmäinen ja nuo ovat vuokralla yksityisellä niin aivan varmasti ennen pitkään talon vakiväestö hermostuu tuollaiseen.

Vähän ohis mutta itse asunut aina taloissa joissa on suht 50/50 molempia.

Vierailija
19/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta luuletko, että ne tykkäävät tuollaisista.

Oma osake jonka eteen on tehty työtä.

Sitten naapuriin muuttaa huonostikäyttäytyviä narkkareita.

Ei varmasti pidetä tuollaisista.

Kaupungin vuokrataloon nuo vielä soveltuu.

Vierailija
20/22 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta luuletko, että ne tykkäävät tuollaisista.

Oma osake jonka eteen on tehty työtä.

Sitten naapuriin muuttaa huonostikäyttäytyviä narkkareita.

Ei varmasti pidetä tuollaisista.

Kaupungin vuokrataloon nuo vielä soveltuu.

No ei taatusti. On myös taloja jossa ihmisiä karsastetaan pelkästään siksi, että ovat vuokralla. Erityisesti vuokralla ollessa olisi hyvä muistaa oma paikka.