Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
21/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kävin treffeillä n160cm pitkän naisen kanssa. Nainen katsoi minua ylöspäin ja ihmetteli "sä oikeasti oot 180cm pitkä". Kyllä olen, ja se lukee mun deittiprofiilissa. Ilmeisesti miehet valehtelevat pituutensa järjestelmällisesti, kun oikeasti yli 180cm pitkä mies on kummastuksen aihe?

Vierailija
22/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi olevansa hieman alle 180 cm pitkä, treffeillä totesin, että mahtoi olla hädintuskin 170 cm. Treffien jälkeen laittoi viestiä, että olisin söötimpi ainakin kymmenen senttiä lyhyempänä.

Terv. Nainen 177 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään pitkäksi, tummaksi ja komeaksikin kehuttu mies oli kaikkea muuta. Pituutta ehkä 172cm, hiukset harvat ja vaaleat, sitä silmät karsasti niin ettei tiennyt kumpaan katsoa ja karmeat keltaiset hampaat. Miksi näistä pitää valehdella kun totuus tulee kuitenkin ilmi. Viimeinen niitti oli kun kehuskeli kuinka rikas on.

Vierailija
24/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli tinderissä vain kasvokuvia ja profiilin perusteella liikunnallinen. Treffeille saapuikin reilusti ylipainoinen nainen. En enää luota pelkkiin kasvokuviin!

Vierailija
25/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään, koska oltiin hengailtu kamissa yli vuosi päivittäin. En lähtisi treffeille ihmisen kanssa, jonka kanssa olen vaihtanut pari sanaa vain tekstin välityksellä. Ikinä ei tiedä kenet tapaa.

Vierailija
26/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mitään, koska oltiin hengailtu kamissa yli vuosi päivittäin. En lähtisi treffeille ihmisen kanssa, jonka kanssa olen vaihtanut pari sanaa vain tekstin välityksellä. Ikinä ei tiedä kenet tapaa.

Mitä tarkoittaa kami?

Ymmärrän, että ihmiset haluavat tavata toisiaan. En ymmärrä, miten joku uskaltaa mennä vieraan ihmisen kotiin kylään. Mielestäni tuntemattomia ihmisiä tavataan vain julkisilla paikoilla. 

Vierailija
27/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kami?

Ymmärrän, että ihmiset haluavat tavata toisiaan. En ymmärrä, miten joku uskaltaa mennä vieraan ihmisen kotiin kylään. Mielestäni tuntemattomia ihmisiä tavataan vain julkisilla paikoilla. 

Webcamissa.

Vierailija
28/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli todella pönäkkä

Vierailija
29/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netissä ulkomaalaistaustaisen naisen jonka kanssa vaihdoimme viestejä ja sain häneltä varsin seksikkäitäkin kuvia. Jatkuvasti hän kertoi olevansa hyvinkin tositarkoituksella liikenteessä. Sitten kun tapasin hänet livenä, niin yllätyin kyllä että lähettämistään kuvista huolimatta hän oli pukeutunut hiukset peittävään huiviin. Tapaamisella kävi myös hyvin äkkiä selville se ettei häntä kiinnosta kuin ihan pelkkä seksisuhde. Erittäin mukava nainen silti.:)

Vierailija
30/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jotain 20 vuotta sitten kun netti oli aika uusi juttu eikä siellä paljon kuvia lähetetty tapasin miehen jonka kanssa olin kirjoitellut koska hän sattui olemaan Helsingissä käymässä. Kovin suuria odotuksia minulla ei ollut, joten yllätti kyllä että hän oli todella komea ja miellyttäväkäytöksinen. Tunsin itseni melko rumaksi ja mitättömäksi hänen seurassaan. Olisi ehkä suhdekin hänen kanssaan kiinnostanut mutta yli 200km välimatka tappoi ne haaveet.

Vierailija
31/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi netissä jotenkin ujolta tuntunut mies oli hyvinkin sanavalmis livenä. Ihan mukava yllätys koska ajattelin että minun pitää jatkuvasti johtaa keskustelua.

Vierailija
32/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yhtään niin komea kuin valokuvissa. Tuijotin sitä ihan epäuskoisena että kuka tuo on. Oli myös aika epäsiisti. Housuissa oli tahroja. Tuli luokseni yöksi kahta kättä heiluttaen. Ei ollut mukana paljon mitään, kaiken vähän oli tunkenut taskuihinsa. Mikäkö tässä häiritsi? No kun ei ollut edes hammasharjaa vaivautunut ottamaan mukaan. Hengitys haisi ja hampaista näki että ei yleensäkään niitä hoida. Jostain syystä silti tapasin tätä sikaa vielä pari kertaa tämän jälkeen. Paljastui ihan pelimieheksi vaikka puhui että haluaa vakavaan suhteeseen. Sanat ja teot ei vastannut koskaan toisiaan. Täysi katastrofi koko kuvio. :D Luojan kiitos lopetin sen.

Vierailija
33/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut yhtään niin komea kuin valokuvissa. Tuijotin sitä ihan epäuskoisena että kuka tuo on. Oli myös aika epäsiisti. Housuissa oli tahroja. Tuli luokseni yöksi kahta kättä heiluttaen. Ei ollut mukana paljon mitään, kaiken vähän oli tunkenut taskuihinsa. Mikäkö tässä häiritsi? No kun ei ollut edes hammasharjaa vaivautunut ottamaan mukaan. Hengitys haisi ja hampaista näki että ei yleensäkään niitä hoida. Jostain syystä silti tapasin tätä sikaa vielä pari kertaa tämän jälkeen. Paljastui ihan pelimieheksi vaikka puhui että haluaa vakavaan suhteeseen. Sanat ja teot ei vastannut koskaan toisiaan. Täysi katastrofi koko kuvio. :D Luojan kiitos lopetin sen.

Mahdoit olla puutteessa?

Vierailija
34/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli profiilissaan kuvia, jotka oli otettu n. 5 - 10 vuotta sitten, ja painoakin oli kertynyt n. 15kg kuvien ottamisen jälkeen. Nämä huomiot tein treffeillä.

Vierailija
35/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdoit olla puutteessa?

Ehkä sitäkin. Mutta olin ihastunut siihen ja jotenkin sitä kaikkea katsoi silloin vähän sormien läpi. Kun juttu on ollut ohi, niin kaikki patoutumat on alkanut purkaantua ja tuntuu jälkeenpäin niin typerältä että tuhlasin aikaani siihen.

Vierailija
36/330 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
37/330 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli melkein päätä lyhyempi kuin minä, r ja s vika... Työtön oli myös mutta sen tiesinkin.

Vierailija
38/330 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komealta ja miehekkäältä vaikuttanut mies oli livenä lippalakkipäinen jonne, jonka ensitreffi-idea oli (paljastui vasta kun tapasimme) käydä ostamassa pussikaljat lähimmästä Siwasta ja juoda ne kadulla. Ei tavattu enää.

Vierailija
39/330 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ennen nykyisiä nettideittipalstoja, en edes muista missä virtuaalipaikassa tyypin tapasin. Emme vaihtaneet kuvia ennen treffejä, mutta hän kuvaili itseään mm. tummanvihreät silmät, pitkät tummat hiukset ja niin poispäin, saaden itsensä kuulostamaan joltain Johnny Deppiltä. Olikin todellisuudessa sellainen kalmankalpea mies jolla oli niin tummat silmät että ne näyttivät todella pistäviltä siinä valkoisessa naamassa. Ei ollut muutenkaan kivan näköinen.

Vierailija
40/330 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli kaikissa kuvissa pipo päässä, näytti sporttiselta. Oikeasti hän peitteli pälvikaljuaan ja muutenkin kaikki viehättävät kuvat olivat todella vanhoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän