Olisitko otettu jos joku sanoisi sinun olevan IKÄISEKSESI hyvän/nuoren näköinen?
Kommentit (21)
No ei minua kiinnosta a) mitä ihmiset ajattelee mun iästäni/arvioi iäkseni tai b) mitä mieltä joku sattuu olemaan mun ulkonäöstöni, joten kiittäisin varmaan kohteliaasti kommentista ja sen jälkeen unohtaisin asian.
Minusta on ihan kuva kuulla tuollainen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan kuva kuulla tuollainen kommentti.
Kuva = kiva
Vierailija kirjoitti:
No olen aika usein kuullut tuon, mutta ei se nyt mitenkään erityisesti elämääni vaikuta.
Siis anteeksi, luin aloituksen huonosti. Olen kuullut usein, että olen nuoremman näköinen, mutta hyvväköiseksi harvemmin kehutaan.
On monesti kuultu tuo. Ei naurata.
Usein kuullut ja vieläkin erityisesti ulkomailla ikäiseni (64v) naiset kommentoivat nuoren näköiseksi.
Tiedän että ihoni on sileä ja hymyilevänä ehkä vaikuttaa nuoremmalta
Eilen olin nuorempi kuin tänään, mitä sitten!
Näytän nuoremmalta kuin olen ja onhan se kiva kuulla säilyneensä hyvin tässä 47-vuoden iässä.
Ollessani 17 lapsenkasvoisuus harmitti ja nyt omaa teinitytärtäni harmittaa näyttää ikäänsä nuoremmalta.
Suunnilleen tiedän, minkä näköinen olen. On seikkoja, jotka voivat vanhentaa yleisvaikutelmaa ja toisaalta seikkoja, jotka voivat herättää mielikuvan ikäistäni nuoremmasta ihmisestä. Katsojan mielessä tapahtuu tulkintoja. Minulle tosiasiat kuten ikävuosieni määrä kelpaavat sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Näytän nuoremmalta kuin olen ja onhan se kiva kuulla säilyneensä hyvin tässä 47-vuoden iässä.
Ollessani 17 lapsenkasvoisuus harmitti ja nyt omaa teinitytärtäni harmittaa näyttää ikäänsä nuoremmalta.
Hauska miten mulle tulee minua nuoremmat selittämään että kun nämä vaihdevuodet jo vaivaavat, ihan nelikymppiset nuoret.
En, kun kuulen jatkuvasti noita kommentteja.
Riippuu siitä, minkä ikäiseksi toinen minut olettaa. Jos hän olettaa, että olen 70-vuotias ja näytän vajaa kuusikympiseltä (mikä on todellinen ikäni), niin ei se imartele.
Saastainen 60 vanhus ei KOSKAAN näytä hyvältä!
Tuollainen kommentti kertoo aika paljon lausujansa asenteesta ikääntymistä kohtaan.
En, koska se olisi vale. Ja vaikka ei olisi vale niin en halua keski-ikäisenä näyttää lapselta.
No olen aika usein kuullut tuon, mutta ei se nyt mitenkään erityisesti elämääni vaikuta.