Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
1/330 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kautta kävin useilla treffeillä, joista ei mitään suurempaa kehkeytynyt. 

Pahin tapaus oli mies, joka vaikutti etukäteen ihannemieheltäni. Treffeillä kaikki paljastui valheeksi. Minä esimerkiksi rakastan lukemista ja mieskin oli vakuuttanut olevansa kova lukemaan, treffeillä kertoi että oli lukenut kirjoja viimeksi lukiossa, äidinkielen kurssin pakottamana. Ei kuulosta kovin vapaaehtoiselta tai intohimoiselta harrastukselta.

Vastaavia juttuja paljastui hänestä paljon. Enkä nyt tarkoita että minulle olisi ongelma, jos mies ei olisi tismalleen tietynlainen. Ongelma oli se, että mies oli valehdellut kaiken minua miellyttääkseen ja päästäkseen treffeille. En halua valehtelijaa eikä se miehen todellinen persoona olisi muutenkaan kiinnostanut. Mies tuhlasi molempien aikaa. 

Lisäksi hänellä oli huonot käytöstavat, kävimme ravintolassa syömässä ja sain koko ajan hävetä hänen puolestaan. Kyseli minulta kaikkia annoksensa osia "mikä tää on" ja vastauksen kuultuaan siirsi pinoon lautasen reunalle. Piti haarukkaa ihmeellisellä nyrkkiotteella eikä koskenut veitseen koko aikana, mieluummin sahasi lihapalaa haarukan syrjällä. Maistoi ruokaa vain muutaman haarukallisen verran ja jätti loput syömättä, lisäksi hoputti minua kun hänestä oli tylsää katsoa syömistäni. 

Vierailija
2/330 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä kahden Suomi24:ssä miehen kanssa. Molemmat kuulostivat ilmoitustensa perusteella lähes täydellisiltä minulle, kiinnostuneita samanlaisista asioista ja elämäntyylistä. 

Luonnossa sitten selvisi kaikenlaisia itseäni ärsyttäviä piirteitä. Esimerkiksi toisella miehellä oli niin paha änkytys koko kolmituntisten treffien ajan, että minun oli lähes mahdoton saada selvää. Mies itse ei ollut ilmeisesti itse tietoinen änkytyksestään, koska ihmetteli töykeään sävyyn onko minulla kuulossa vikaa, kun pyysin toistamaan. Ymmärrän että änkytys voi johtua jännityksestä tms, mutta miehen yleisen olemuksen vuoksi toisia treffejä ei koskaan tullut vaikka hän olisi toivonut. Luonnossa hänen käytöksensä ja maneerinsa olivat liikaa. 

Jälkimmäinen mies suuteli minua 15 minuuttia tapaamisemme alusta. Yritti myös treffien jälkeen tulla hieromaan minua, tai todennäköisesti "hieromaan". Liian nopeaa minulle! Bonuksena ulkonäkö oli täysin eri kuin kuvissa, olikohan edes sama mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/330 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolatreffeillä mies puhui niin kovaan ääneen, että jouduin jatkuvasti pyytämään häntä olemaan hiljempaa. Puhui siis huutovoimakkuudella ja näin kuinka naapuripöydissä istuvia harmitti. Olisi tehnyt mieli sanoa, etten minäkään tästä nauti!

Lautasia pois ottaessaan tarjoilija kysyi maistuiko ruoka ja mies valitti pitkän listan. Osa asioista oli sellaisia että johtuivat täysin miehen omasta mokasta. Kannattaako tilata ruoka jossa on x kastike, jos ei kyseisestä kastikkeesta ole koskaan pitänyt? Toki voi ajatella antavansa mahdollisuuden sille kastikkeelle, mutta turha itkeä jos oma makuaisti ei ole vieläkään muuttunut. 

Vierailija
4/330 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä miehestä paljastui paljon uusia puolia. Esimerkiksi että oli pari lasta, jotka asuivat ex-vaimon luona. Miehellä oli ikää 23 vuotta, aika ehtiväinen siis. Mies valitti kun oli saanut töissä yhden kerran negatiivista palautetta parin vuoden aikana. Oli miettinyt siitä asti pitäisikö vaihtaa työtä, alkoi kuormittaa häntä liikaa henkisesti. Aikamoinen kastemato mieheksi, itse saan päihde- ja mielenterveystyössä kuulla ja nähdä kaikenlaista joka ikinen päivä. 

Vierailija
5/330 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen pituus pari kertaa tullut yllätyksenä. Ei sillä, että miehen lyhyys haittaisi, mutta hämmensi siinä mielessä että siitä oli väärää tietoa. Olen 170 cm pitkä ja kaduin korkokenkiä...tiedätte mitä tarkoitan

Vierailija
6/330 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, kuinka hyvin hän tunnisti linnut ja sienet.

Vierailija
7/330 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle merkonomille en ollut tarpeeksi "tumma".

Toisen kanssa sitten lyötiin hynttyyt yhteen. 

Vierailija
8/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen pituus pari kertaa tullut yllätyksenä. Ei sillä, että miehen lyhyys haittaisi, mutta hämmensi siinä mielessä että siitä oli väärää tietoa. Olen 170 cm pitkä ja kaduin korkokenkiä...tiedätte mitä tarkoitan

Minä olen vain 160 cm pitkä ja silti kahdesti ollut miestä pidempi kengät jalassa. Jälkikäteen paljastui että toinen näistä miehistä oli itse asiassa varattu, mutta tykkäsi silti esittää sinkkua ja treffailla deittipalstan kautta. Onneksi mitään ei ollut meidän välillä tapahtunut.

Vierailija
9/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilikuvassa ponnaritukkainen, hiuksistaan omin sanoin huolta pitävä mies olikin päälaelta kalju. Blaah.

Vierailija
10/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin treffeille ja mies oli minua lyhyempi. Ei sisänsä ole mitään turn of mutta en tiedä miksi ei ollut tullut puheeksi, oltiin kuitenkin viestitelty jne jo useamman viikon ennen treffejä.

N34/163cm

Vierailija
11/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiilikuvassa ponnaritukkainen, hiuksistaan omin sanoin huolta pitävä mies olikin päälaelta kalju. Blaah.

Etkö yhtään ihmetellyt, jos mies kirjoittaa sinulle: pidän huolta hiuksistani? Minä pitäisin tuota omituisena jo naisenkin kirjoittamana.

Vierailija
12/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pidempi kuin olin ajatellut. Lyhytkasvuinen mies kyseessä, joten pituus ei tosiaan haitannut minua kun oli kertonut asiasta etukäteen. Yllätyin vain hieman.

Vierailija
13/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä ei ollut mitään yllättävää, ihan tavallinen nainen, mutta halusi ensi(sokko)treffeillä kertoa miten isänsä kuolema oli häneen vaikuttanut shokeeraavasti ja kuinka hän oli sen seurauksena etsinyt itseään lesbosuhteilla. En tiedä vaikutinko luotettavaltak kuuntelijalta, mutta liikaa tietoa ensitapaamiseen.

Toinen nainen näytti kännykältä itsestään alastonkuvaa.

Vierailija
14/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta!

Vierailija
15/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on kadonnut tapa, jossa pari tapaa toisensa kaupassa, baarissa, lenkkipolulla jne. ja toinen pyytää toisen numeron ja siitä alkaa tapailu?

Te lataatte ihan hirveästi odotuksia netissä tavattuun ihmiseen ja kun hän ei vastaa mielikuvia, petytte.

Eikö kannattaisi mennä oikeasti ulos ja tavata erilaisia ihmisiä?

Vierailija
16/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki minut alaovelta. Asuintaloni alakerrassa on vierekkäin pari thaihierontapaikkaa ja mies kuvitteli, että minulla olisi jotain tekemistä näiden kanssa. Ihan tosissaan intti ja esitti kysymyksiä, vaikka yritin sanoa että minä vain asun samassa talossa enkä tiedä hierontapaikoista mitään. Mies tuomitsi minua hierontapaikkojen takia, mutta toisaalta itse ilmaisi kiinnostuksensa kokeilla niitä :) 

.

Ja tuo mitä aiemmin sanottiin pituudesta, tosi tyhmää että etukäteen valehdellaan pituus. Aivan kuin treffeillä ei selviäisi totuus?! Kuvittelevatko miehet että nainen on siinä vaiheessa niin ihastunut että antaa asian olla, vai häh. Kyllä minulle päällimmäinen mielikuva on, että mies on nolo valehtelija ja mitähän muuta mies mahtaa valehdella. Tulee pitkä miinus miehen käytöksen takia, ei lyhyytensä takia.

Vierailija
17/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli täys Sheldon. Netissä se osaa jutella normaalisti.

Toinen, nykyinen mies, paljastui mua 33cm pidemmäksi. :D

Vierailija
18/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on kadonnut tapa, jossa pari tapaa toisensa kaupassa, baarissa, lenkkipolulla jne. ja toinen pyytää toisen numeron ja siitä alkaa tapailu?

Te lataatte ihan hirveästi odotuksia netissä tavattuun ihmiseen ja kun hän ei vastaa mielikuvia, petytte.

Eipä siellä kaupassa tai lenkkipolulla mitenkään kauheasti toisiin tutustuta. Baarissa oletus on, että etsitään seksiseuraa yhdeksi yöksi. Eikä kaikilla ole mitään työpaikkaa jossa pyörisi kivoja sinkkuja iskettävänä tai laajaa kaveripiiriä jonka kautta tutustua.

Seuranhakupalveluissa on ne hyvät puolet, että niitä on käyttämässä paljon muitakin sinkkuja, ihmisiä tavoittaa helpommin ja ujoille ihmisille voi olla helpompaa tutustua netissä. Jne jne. 

.

Ja kyllä luonnossakin tavattuihin ihmisiin voi pettyä. Eivätkä kaikki seuranhakupalveluiden käyttäjät ole pettymyksiä!

Vierailija
19/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö yhtään ihmetellyt, jos mies kirjoittaa sinulle: pidän huolta hiuksistani? Minä pitäisin tuota omituisena jo naisenkin kirjoittamana.

Juttu meni niin, että hiukset olivat hänen ulkonäössään "se" juttu ja kehuin niitä hänelle, johon mies sitten vastasi antaen ymmärtää, että ovat hyvässä kunnossa. No ne jäljellä olevat olivatkin, joo.

Vanha profiilikuva näytti tosi kivalta, mutta tuoreemmassa oli lippis päässä. Sen kun ois tiennyt, mitä siellä alla on... Tai siis ei ollut.

Vierailija
20/330 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole koskaan ollutkaan tällaista tapaa. Tämä on amerikkalaisista leffoista tuttua sanahelinää "We should meet sometime and grab a drink together!" mutta sitä jotakin päivää ei yleensä tulekaan ja molemmat sen tietävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan