Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?
Hän siis kertoisi työskentelevänsä, mutta ei suostuisi treffien aikana valottamaan työnkuvaansa edes hitustakaan. Eikä perustelisi yhtään että miksi ei voi kertoa asiaa.
Olisi muista asioista kuitenkin avoin ja puhelias.
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vaadin, että mies osaa itse syödä ja pyyhkiä takapuolensa. Enkös olekin kohtuuton. Ja puheen tuottaminenkin olisi ihan kiva. Ja lukutaito. Kovaksi on kuulkaas kilpailu mennyt, ei ihan joka jätkä pärjääkään.
Mihin unohtui ne tärkeimmät eli tulotaso ja varallisuus?
Ei unohtunut minnekään. En ole yhdeltäkään mieheltä kysellyt tuloja ja varallisuutta enkä niiden perusteella antanut pakkeja. Saamattomuuden, holtittomuuden ja kakaramaisuuden perusteella kyllä olen.
Ja näihin perusteiksi kelpaa se, ettei mene töihin tienaamaan rahaa ja siten paranna naisen taloudellista asemaa. Ahneet rahaan liittyvät vaatimukset piilotetaan vaan näppärästi tekosyiden taakse.Olet jälleen väärässä, mutta turhaan minä näitä sinulle selitän, kun et usko kuitenkaan. Sinun mielestäsi ei nämä mainitsemani ominaisuudet eivät millään tavalla tee miestä epämiellyttäväksi, jos ne eivät liity rahaan. Sinusta varmaan on ihan hyvä, jos puoliso on saamaton, holtiton ja kakaramainen.
Älä nyt kiertele ja kaartele, selittele mistään saamattomuudesta ja kakaramaisuudesta, vaan kerro suoraan vaaditko mieheltä palkkatyötä tai ainakin sen hakemista.
Kyllä vaadin ainakin hakemista, ellei ole hyvää syytä hakemattomuuteen. Miksi en vaatisi, kun yhteiskuntakin sitä vaatii? Elämäntapatyötöntä en kumppanikseni halua, koska en vain tajua sellaista elämänkatsomusta.
Minä olen ollut elämässäni kaksi kertaa avoliitossa ja molemmissa tapauksissa minä olen ollut paremmin toimeentuleva. Sano nyt, missä kohtaa minä olin noissa suhteissa loinen ja rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mun mielestä harmi miten naiset arvostaa miehen statuksen mukaan eikä voi edes tutustua jos ei ole tarpeeksi korkea status.
Multa on monta kertaa jäänyt treffeillä käymättä vaikka nainen vaikuttaa jo myönteiseltä treffeille lähdön suhteen mutta kysyykin vielä, että "mikä muuten olet ammatiltasi" ja kun vastaan rehellisesti niin nainen ei enää vastaa.
Joskus nainen lähettää nettideitellä heti ekassa viestissä kysymyksen "mikä olet koulutukseltasi ja oletko ollut kauan työelämässä" ja kun tuohon vastaa niin nainen ei enää vastaa..
Olen aika varma että jos olisin noille naisille vastannnut olevani esim lääkäri tai joku muu maisteri niin olisin päässyt treffeille.
Mikä sun ammatti sitten on, jos se aiheuttaa naisissa joukkopaon? Rupes ihan oikeesti kiinnostamaan kun en kovin montaa sellaista ammattia keksi. Itselläni tuon reaktion aiheuttaisi turkistarhaaja, mutta silloinkin selittäisin miehelle että kyse on ideologisesta syystä, enkä ainoastaan mykistyisi.
Lukio+ammattikoulu käytynä eli lähihoitaja. Tämä ammatti ei siis kelvannut edes laitoshuoltaja-naiselle, hän jätti treffit väliin kun kuuli asian.
Täh?!? Mitä vikaa on lähihoitajassa? Ihan normaali ammatti. Kyllä minulle kelpaisi Kähäri mies. Olisi itseasiassa kiva kun voisi jutella tyljutuista ja toinen ymmärtäisi mitä puhun (oon labrahoitsu).
En tiedä mitä vikaa siinä on mutta kyllä monesti siellä treffeilläkin kun mainitsen tuon kasvokkain niin tuntuu siltä että nainen pitää sitä negatiivisena asiana. Viimeksi treffeillä nainen jopa kysyi että "ai et ole lääkäri?"..
Mulle naisen ammatilla ei ole juuri mitään merkitystä.
Onnistuisiko sinulla paremmin, jos etsisit itse myös hoivapuolelta? Minulle kelpaisit kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mun mielestä harmi miten naiset arvostaa miehen statuksen mukaan eikä voi edes tutustua jos ei ole tarpeeksi korkea status.
Multa on monta kertaa jäänyt treffeillä käymättä vaikka nainen vaikuttaa jo myönteiseltä treffeille lähdön suhteen mutta kysyykin vielä, että "mikä muuten olet ammatiltasi" ja kun vastaan rehellisesti niin nainen ei enää vastaa.
Joskus nainen lähettää nettideitellä heti ekassa viestissä kysymyksen "mikä olet koulutukseltasi ja oletko ollut kauan työelämässä" ja kun tuohon vastaa niin nainen ei enää vastaa..
Olen aika varma että jos olisin noille naisille vastannnut olevani esim lääkäri tai joku muu maisteri niin olisin päässyt treffeille.
Mikä sun ammatti sitten on, jos se aiheuttaa naisissa joukkopaon? Rupes ihan oikeesti kiinnostamaan kun en kovin montaa sellaista ammattia keksi. Itselläni tuon reaktion aiheuttaisi turkistarhaaja, mutta silloinkin selittäisin miehelle että kyse on ideologisesta syystä, enkä ainoastaan mykistyisi.Lukio+ammattikoulu käytynä eli lähihoitaja. Tämä ammatti ei siis kelvannut edes laitoshuoltaja-naiselle, hän jätti treffit väliin kun kuuli asian.
Täh?!? Mitä vikaa on lähihoitajassa? Ihan normaali ammatti. Kyllä minulle kelpaisi Kähäri mies. Olisi itseasiassa kiva kun voisi jutella tyljutuista ja toinen ymmärtäisi mitä puhun (oon labrahoitsu).En tiedä mitä vikaa siinä on mutta kyllä monesti siellä treffeilläkin kun mainitsen tuon kasvokkain niin tuntuu siltä että nainen pitää sitä negatiivisena asiana. Viimeksi treffeillä nainen jopa kysyi että "ai et ole lääkäri?"..
Mulle naisen ammatilla ei ole juuri mitään merkitystä.
No tuossahan on ilmiselvästi kyse siitä, että nämä naiset ovat saaneet käsityksen, että olet lääkäri, joten yllättyvät, kun mielikuva ei vastannutkaan todellisuutta. Onko sinulla joku lääkärintakki tinderkuvassa tai jotain? Eli lähihoitajuus sinänsä ei ole ongelma, mutta se, että jostain on syntynyt väärä vaikutelma alun perin. Se riittää joskus tappamaan kiinnostuksen, vaikka todellisuus ei olisikaan ollenkaan huono.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapatyötöntä en kumppanikseni halua, koska elämäntapatyötön tienaa aivan liian vähän.
Siis näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä iso ongelma kuin minkä vaan normaalin asian pimittäminen.
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Et siis ymmärrä, että ammatti kertoo ihmisestä muutakin kuin (mahdollisesti) taloustilanteen?
Kerroppa sitten mitä Johtaja kertoo?
Johtajalla on alaisia. Hänet on siis organisaatiossaan arvioitu kykeneväksi johtamaan ihmisiä, organisoimaan asioita ja tehtäviä sekä kantamaan vastuuta. Luultavasti hän on saanut myös jonkinlaisia tuloksia aikaiseksi, koska hänet on nostettu johtajaksi. Johtajana työskentelevä on siis varmasti kohtuullisen aikaansaava tyyppi.
Sitten jos treffikumppani kertoo vielä vähän tarkemmin, että hän on johtaja esimerkiksi kansalaisjärjestössä Kodittomien kissojen auttajat, niin tiedän lisäksi että hän on hyvin todennäköisesti eläinrakas, haluaa auttaa heikompia ja on luultavasti hyväsydäminen ihminen. Jos treffikumppani olisi johtaja Kodittomien kissojen auttajissa, niin se lisäisi ehdottomasti kiinnostustani.
Blää blää blää
Sinkkumies
"Sinkkumiehen" kommenteista ei ole kyllä vaikea päätellä miksi on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Ja sitten itket tällä palstalla, kun olet sinkkumies eikä naiset arvosta sua vaikka olet täydellinen?
Me miehetkin osataan tuo peli ja moni meistä ei halua tietynlaisia naisia. Joidenkin naisten tapa rakastua ja kiinnostua vain miehen ulkopuolisista asioista eikä itse miehestä ei sytytä minua, en ole mikään naisen trophy ja näyttelyesine muille ihmisille.
ihmissuhteet eivät ole peli.
Kyllä on ja pelin henki on naisen ostaminen. Jos miestä ei kiinnosta mennä töihin ja tienata tarpeeksi, ei peliä voi edes pelata, koska silloin rahaa naisen ostamiseen ei ole tarpeeksi.
Emme elä 1800-luvulla, nykyään naisilla on omat rahat, joten emme ole ostettavissa.
Ja sehän juuri onkin se ongelma miehille, joiden oma viehätysvoima ei riitä.
Ihmeesti työssäkäynti ja rahan tienaaminen tai ainakin sen tavoittelu on silti ylivoimaisesti tärkein kriteeri lähes kaikille naisille. Kyllä naisista lähes kaikki ovat edelleen kauppatavaraa, vaikka nykyään ovat jo niin ahneita, että menevät itsekin töihin.
Ymmärrätkö sä, että ei ne ainakaan loisen yhteiskunnalta kuppaamat rahat mistään taikaseinästä tule? Sä saat rahaa tasan niin kauan kun muut, myös ne halveksii naiset tekevät työtä ja pyörittävät yhteiskuntaa. Eli sinä olet loinen joka loisii kaikkien naisten kukkarolle. Miksi et koskaan vastaa tähän mitään? Toistetaan yhdessä, olet yhteiskuntaa kuppaava loinen. Mieti tuota hetki jos aivotoiminta sitten riittää siihen. LOINEN.
Taas hypätään oivallisesti tekosyiden(=yhteiskunta) taakse kun ei kehdata suoraan myöntää, että kyse on vain omista ahneista rahaan liittyvistä vaatimuksista. Ole ahne edes rehellisesti äläkä selittele.
Hei loinen, onko kiva kirjoitella tänne laitteella, jonka joku nainen on kustantanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ammatti sitten on, jos se aiheuttaa naisissa joukkopaon? Rupes ihan oikeesti kiinnostamaan kun en kovin montaa sellaista ammattia keksi. Itselläni tuon reaktion aiheuttaisi turkistarhaaja, mutta silloinkin selittäisin miehelle että kyse on ideologisesta syystä, enkä ainoastaan mykistyisi.
Lukio+ammattikoulu käytynä eli lähihoitaja. Tämä ammatti ei siis kelvannut edes laitoshuoltaja-naiselle, hän jätti treffit väliin kun kuuli asian.
Lähtisin kanssasi treffeille alta aikayksikön. Erittäin positiivisena pidän ammatinvalintaasi.
Kiva kuulla. Saako kysyä että minkä ikäinen nainen on tuota mieltä ja mikä on oma ammattisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutamia naisia niin kovasti vihaavia miehiä, etten voi ymmärtää miksi he silti haluavat naisen. Esimerkkinä tuo naisia horoiksi kutsuva. Jos minä vihaan jotain, en halua sitä lähellekään itseäni.
Ei ole kyse sukupuolesta. Työssäkäyntiin eli rahaan liittyvät vaatimukset tekevät ihmisestä ahneen rahan perässä juoksijan sukupuolesta riippumatta.
Ei sinun ole pakko käydä töissä. Kenenkään naisen ei ole pakko olla sinun kanssasi. Vapaa maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Ja sitten itket tällä palstalla, kun olet sinkkumies eikä naiset arvosta sua vaikka olet täydellinen?
Me miehetkin osataan tuo peli ja moni meistä ei halua tietynlaisia naisia. Joidenkin naisten tapa rakastua ja kiinnostua vain miehen ulkopuolisista asioista eikä itse miehestä ei sytytä minua, en ole mikään naisen trophy ja näyttelyesine muille ihmisille.
Kyllä on ja pelin henki on naisen ostaminen. Jos miestä ei kiinnosta mennä töihin ja tienata tarpeeksi, ei peliä voi edes pelata, koska silloin rahaa naisen ostamiseen ei ole tarpeeksi.
Emme elä 1800-luvulla, nykyään naisilla on omat rahat, joten emme ole ostettavissa.
Ihmeesti työssäkäynti ja rahan tienaaminen tai ainakin sen tavoittelu on silti ylivoimaisesti tärkein kriteeri lähes kaikille naisille. Kyllä naisista lähes kaikki ovat edelleen kauppatavaraa, vaikka nykyään ovat jo niin ahneita, että menevät itsekin töihin.
Ymmärrätkö sä, että ei ne ainakaan loisen yhteiskunnalta kuppaamat rahat mistään taikaseinästä tule? Sä saat rahaa tasan niin kauan kun muut, myös ne halveksii naiset tekevät työtä ja pyörittävät yhteiskuntaa. Eli sinä olet loinen joka loisii kaikkien naisten kukkarolle. Miksi et koskaan vastaa tähän mitään? Toistetaan yhdessä, olet yhteiskuntaa kuppaava loinen. Mieti tuota hetki jos aivotoiminta sitten riittää siihen. LOINEN.
Taas hypätään oivallisesti tekosyiden(=yhteiskunta) taakse kun ei kehdata suoraan myöntää, että kyse on vain omista ahneista rahaan liittyvistä vaatimuksista. Ole ahne edes rehellisesti äläkä selittele.
Miksi sä oot niin ahne, että otat rahaa vastaan sossusta? Oot yllättävän ahne. Jos sä et olis ahne, sä et ottaisi pennin jeniäkään rahaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapatyötöntä en kumppanikseni halua, koska elämäntapatyötön tienaa aivan liian vähän.
Siis maailmankuvani on täysin kieroutunut, enkä voi siksi asiaa ymmärtää, vaikka selittäisitte saman asian 351 kertaa.
Siis näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että jos olisin noille naisille vastannnut olevani esim lääkäri tai joku muu maisteri niin olisin päässyt treffeille.Mikä sun ammatti sitten on, jos se aiheuttaa naisissa joukkopaon? Rupes ihan oikeesti kiinnostamaan kun en kovin montaa sellaista ammattia keksi. Itselläni tuon reaktion aiheuttaisi turkistarhaaja, mutta silloinkin selittäisin miehelle että kyse on ideologisesta syystä, enkä ainoastaan mykistyisi.
Täh?!? Mitä vikaa on lähihoitajassa? Ihan normaali ammatti. Kyllä minulle kelpaisi Kähäri mies. Olisi itseasiassa kiva kun voisi jutella tyljutuista ja toinen ymmärtäisi mitä puhun (oon labrahoitsu).
En tiedä mitä vikaa siinä on mutta kyllä monesti siellä treffeilläkin kun mainitsen tuon kasvokkain niin tuntuu siltä että nainen pitää sitä negatiivisena asiana. Viimeksi treffeillä nainen jopa kysyi että "ai et ole lääkäri?"..
Mulle naisen ammatilla ei ole juuri mitään merkitystä.No tuossahan on ilmiselvästi kyse siitä, että nämä naiset ovat saaneet käsityksen, että olet lääkäri, joten yllättyvät, kun mielikuva ei vastannutkaan todellisuutta. Onko sinulla joku lääkärintakki tinderkuvassa tai jotain? Eli lähihoitajuus sinänsä ei ole ongelma, mutta se, että jostain on syntynyt väärä vaikutelma alun perin. Se riittää joskus tappamaan kiinnostuksen, vaikka todellisuus ei olisikaan ollenkaan huono.
Ei, en todellakaan pidä lääkärintakkia tinderkuvassa enkä väitä olevani millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä iso ongelma kuin minkä vaan normaalin asian pimittäminen.
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Et siis ymmärrä, että ammatti kertoo ihmisestä muutakin kuin (mahdollisesti) taloustilanteen?
Kerroppa sitten mitä Johtaja kertoo?
Johtajalla on alaisia. Hänet on siis organisaatiossaan arvioitu kykeneväksi johtamaan ihmisiä, organisoimaan asioita ja tehtäviä sekä kantamaan vastuuta. Luultavasti hän on saanut myös jonkinlaisia tuloksia aikaiseksi, koska hänet on nostettu johtajaksi. Johtajana työskentelevä on siis varmasti kohtuullisen aikaansaava tyyppi.
Sitten jos treffikumppani kertoo vielä vähän tarkemmin, että hän on johtaja esimerkiksi kansalaisjärjestössä Kodittomien kissojen auttajat, niin tiedän lisäksi että hän on hyvin todennäköisesti eläinrakas, haluaa auttaa heikompia ja on luultavasti hyväsydäminen ihminen. Jos treffikumppani olisi johtaja Kodittomien kissojen auttajissa, niin se lisäisi ehdottomasti kiinnostustani.
Blää blää blää
Sinkkumies
"Sinkkumiehen" kommenteista ei ole kyllä vaikea päätellä miksi on sinkku.
Ei niin. Syy selvisi jo ensimmäisellä sivulla: ei halua maksaa naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutamia naisia niin kovasti vihaavia miehiä, etten voi ymmärtää miksi he silti haluavat naisen. Esimerkkinä tuo naisia horoiksi kutsuva. Jos minä vihaan jotain, en halua sitä lähellekään itseäni.
Ei ole kyse sukupuolesta. Työssäkäyntiin eli rahaan liittyvät vaatimukset tekevät ihmisestä ahneen rahan perässä juoksijan sukupuolesta riippumatta.
Ei sinun ole pakko käydä töissä. Kenenkään naisen ei ole pakko olla sinun kanssasi. Vapaa maa.
Miten tämä kommentti liittyy validiin argumenttiin, jonka esitin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että jos olisin noille naisille vastannnut olevani esim lääkäri tai joku muu maisteri niin olisin päässyt treffeille.Mikä sun ammatti sitten on, jos se aiheuttaa naisissa joukkopaon? Rupes ihan oikeesti kiinnostamaan kun en kovin montaa sellaista ammattia keksi. Itselläni tuon reaktion aiheuttaisi turkistarhaaja, mutta silloinkin selittäisin miehelle että kyse on ideologisesta syystä, enkä ainoastaan mykistyisi.
Lukio+ammattikoulu käytynä eli lähihoitaja. Tämä ammatti ei siis kelvannut edes laitoshuoltaja-naiselle, hän jätti treffit väliin kun kuuli asian.Täh?!? Mitä vikaa on lähihoitajassa? Ihan normaali ammatti. Kyllä minulle kelpaisi Kähäri mies. Olisi itseasiassa kiva kun voisi jutella tyljutuista ja toinen ymmärtäisi mitä puhun (oon labrahoitsu).
Mulle naisen ammatilla ei ole juuri mitään merkitystä.No tuossahan on ilmiselvästi kyse siitä, että nämä naiset ovat saaneet käsityksen, että olet lääkäri, joten yllättyvät, kun mielikuva ei vastannutkaan todellisuutta. Onko sinulla joku lääkärintakki tinderkuvassa tai jotain? Eli lähihoitajuus sinänsä ei ole ongelma, mutta se, että jostain on syntynyt väärä vaikutelma alun perin. Se riittää joskus tappamaan kiinnostuksen, vaikka todellisuus ei olisikaan ollenkaan huono.
Ei, en todellakaan pidä lääkärintakkia tinderkuvassa enkä väitä olevani millään tavalla.
Okei. Tuli vain mieleen tuosta kommentista, jonka kerroit. Ihmisillä on ihmeellisiä käsityksiä. Olen kauppatieteen kandi ja maisterivaihe on kesken. Yksi ihminen luuli, että olen lääkäri, koska olen kandi. Yksi ihminen luuli, että minusta tulee opettaja, koska minusta tulee maisteri. Yksi ihminen luuli, että olen professori, kun opiskelen yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei loinen, onko kiva kirjoitella tänne laitteella, jonka joku nainen on kustantanut?
Siis sellaiselta koneelta, joka sullekin on kustannettu käyttämällä kolmannen maailman orjatyövoimaa hyväksi? Tuolla argumentilla olet vain tekopyhä paska.
Jännä juttu, että ketjun alussa puhuttiin hyvin toimeentulevista miehistä, jotka eivät halua paljastaa varallisuuttaan onnenonkijoille, mutta jälleen päästiin siihen, että täällä jankkaavatkin ne varattomat elämäntapatyöttömät, jotka yrittävät vedota johonkin vapaaehtoistyöhön (jota tuskin koskaan ovat edes tehneet).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sellaiselta koneelta, joka sullekin on kustannettu käyttämällä kolmannen maailman orjatyövoimaa hyväksi? Tuolla argumentilla olet vain tekopyhä paska.[/quote
Loinen alkoi kiroilemaan, taitaa kiukuttaa. Eli kolmas maailma on syy sun loisimiseen? Sulla koottaisiin kivat ajat kolmannessa maailmassa kun kukaan ei antaiskaan enää rahaa. Lauletaan yhdessä "lapamato huoleton, kiitää halki suoliston.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sä, että ei ne ainakaan loisen yhteiskunnalta kuppaamat rahat mistään taikaseinästä tule? Sä saat rahaa tasan niin kauan kun muut, myös ne halveksii naiset tekevät työtä ja pyörittävät yhteiskuntaa. Eli sinä olet loinen joka loisii kaikkien naisten kukkarolle. Miksi et koskaan vastaa tähän mitään? Toistetaan yhdessä, olet yhteiskuntaa kuppaava loinen. Mieti tuota hetki jos aivotoiminta sitten riittää siihen. LOINEN.Taas hypätään oivallisesti tekosyiden(=yhteiskunta) taakse kun ei kehdata suoraan myöntää, että kyse on vain omista ahneista rahaan liittyvistä vaatimuksista. Ole ahne edes rehellisesti äläkä selittele.
Hei loinen, onko kiva kirjoitella tänne laitteella, jonka joku nainen on kustantanut?Siis sellaiselta koneelta, joka sullekin on kustannettu käyttämällä kolmannen maailman orjatyövoimaa hyväksi? Tuolla argumentilla olet vain tekopyhä paska.
Mutta vain toinen teistä kävi töissä saadakseen sen. Vai onko sinun koneesi nyt jotenkin eettisemmin tuotettu kuin tämän toisen vastaajan? :D
Ehdottomasti se olisi ongelma ja vieläpä iso sellainen. Tulee mieleen, että mies on sekaantunut rikollisiin puuhiin eikä siksi puhu "työstään". Lopettaisin deittailun.
Olet sairas reppana.
FYI: Mieheni ei käy töissä eikä hae töitä. Hae sinä itsellesi ammattiapua. Enempää en sinuun aikaani uhraa ja toivon, että viimeistään nämä kommenttisi kertovat muillekin, kuinka turhaa kanssasi on keskustella.