Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?
Hän siis kertoisi työskentelevänsä, mutta ei suostuisi treffien aikana valottamaan työnkuvaansa edes hitustakaan. Eikä perustelisi yhtään että miksi ei voi kertoa asiaa.
Olisi muista asioista kuitenkin avoin ja puhelias.
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä miehiä sitten kiinnosta, mitä ne naiset työkseen tekevät?
Ihan sama, vaikka myisi itseään, niinkö?
Jos osaa tehdä siten, ettei tartuta itseensä tauteja.
Kaikki työssäkäynti on toki itsensä myymistä, ts. huoraamista, joten sun hurskasteleva asenne lähinnä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja asenne kaikkia naisia kohtaan on se, että he ovat "kullankaivajahoroja", niin onko se ihme, ettei kumppania oikein tahdo löytyä?
Ei kaikki ole, mutta ylivoimainen enemmistö kyllä on. Puhutaan yli 99% osuudesta.
Jännä juttu, kun omasta ystäväpiiristäni voisin havannoida, että ennemminkin 1% naisista on rahanahneita horoja. Suurin osa on pariutunut ihan normaalien ihmisten kanssa, toiset yrittäjähenkisiä, toiset perusduunareita, pari opiskelijaa, monet edenneet urallaan pohjasta ylöspäin eli työnteolla, ei koulutuksella... Ja muutama työtönkin löytyy, tosin näissä suhteissa ei voida hyvin, kun miehet ovat tosiaan laiskoja pummeja, jotka eivät edes tiskiharjaan viitsi kotonaan koskea.
Suurin osa naisista ei kaipaa toimetonta laiskaa paskaa sohvan nurkalle kittaamaan kaljaa ja pelaamaan pleikkaria. Eikä kaipaa myöskään mitään miljonääriä ja elättäjää. Suurin osa naisista kaipaa tasavertoista kumppania, jonka kanssa jakaa arki, ilot, surut ja elämän. Rahalla asian kanssa ei ole mitään tekemistä, paitsi että se helpottaa laskujen ja vuokran maksamista.
Noista jokainen jokainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja tienaamista tai ainakin työnhakua, että alkavat tienaamaan. Täyttävät kaikki rahan rahanahneen horon kriteerit.
Täyttää yhteiskuntakelpoisuuden ja ei-syrjäytyneisyyden kriteerit. Voi itku, kun näin kohtuuttomat on kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja asenne kaikkia naisia kohtaan on se, että he ovat "kullankaivajahoroja", niin onko se ihme, ettei kumppania oikein tahdo löytyä?
Ei kaikki ole, mutta ylivoimainen enemmistö kyllä on. Puhutaan yli 99% osuudesta.
Jännä juttu, kun omasta ystäväpiiristäni voisin havannoida, että ennemminkin 1% naisista on rahanahneita horoja. Suurin osa on pariutunut ihan normaalien ihmisten kanssa, toiset yrittäjähenkisiä, toiset perusduunareita, pari opiskelijaa, monet edenneet urallaan pohjasta ylöspäin eli työnteolla, ei koulutuksella... Ja muutama työtönkin löytyy, tosin näissä suhteissa ei voida hyvin, kun miehet ovat tosiaan laiskoja pummeja, jotka eivät edes tiskiharjaan viitsi kotonaan koskea.
Suurin osa naisista ei kaipaa toimetonta laiskaa paskaa sohvan nurkalle kittaamaan kaljaa ja pelaamaan pleikkaria. Eikä kaipaa myöskään mitään miljonääriä ja elättäjää. Suurin osa naisista kaipaa tasavertoista kumppania, jonka kanssa jakaa arki, ilot, surut ja elämän. Rahalla asian kanssa ei ole mitään tekemistä, paitsi että se helpottaa laskujen ja vuokran maksamista.
Noista jokainen jokainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja tienaamista tai ainakin työnhakua, että alkavat tienaamaan. Täyttävät kaikki rahan rahanahneen horon kriteerit.
Ei. Vaativat toimeliaisuutta. Ja kuinka tyhmiä te miehet olette? Minä ainakin teen töitä, koska haluan tehdä ja on kiva saada rahaa vähän taskun pohjalle. Kaikkiko miehet tekevät töitä vain siksi, että NAINEN vaatii? Ei siksi, että haluaa itse tehdä töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei kaipaa toimetonta laiskaa paskaa sohvan nurkalle kittaamaan kaljaa ja pelaamaan pleikkaria. Eikä kaipaa myöskään mitään miljonääriä ja elättäjää. Suurin osa naisista kaipaa tasavertoista kumppania, jonka kanssa jakaa arki, ilot, surut ja elämän. Rahalla asian kanssa ei ole mitään tekemistä, paitsi että se helpottaa laskujen ja vuokran maksamista.Noista jokainen jokainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja tienaamista tai ainakin työnhakua, että alkavat tienaamaan. Täyttävät kaikki rahan rahanahneen horon kriteerit.
Täyttää yhteiskuntakelpoisuuden ja ei-syrjäytyneisyyden kriteerit. Voi itku, kun näin kohtuuttomat on kriteerit.
Tai siis oikeasti niin, että rahaa pitää tienata tarpeeksi. Voi sitä toki jollain yhteiskuntakelpoisuudella selitellä, jos haluaa piilottaa oman maksullisuuden ja rahanahneuden tekosyiden taakse.
Minäkin vaadin, että mies osaa itse syödä ja pyyhkiä takapuolensa. Enkös olekin kohtuuton. Ja puheen tuottaminenkin olisi ihan kiva. Ja lukutaito. Kovaksi on kuulkaas kilpailu mennyt, ei ihan joka jätkä pärjääkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihan älykkäät naiset vastaavat huorittelijoille?
Kaikki palkkatyö on huoraamista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vaadin, että mies osaa itse syödä ja pyyhkiä takapuolensa. Enkös olekin kohtuuton. Ja puheen tuottaminenkin olisi ihan kiva. Ja lukutaito. Kovaksi on kuulkaas kilpailu mennyt, ei ihan joka jätkä pärjääkään.
Mihin unohtui ne tärkeimmät eli tulotaso ja varallisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista jokainen jokainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja tienaamista tai ainakin työnhakua, että alkavat tienaamaan. Täyttävät kaikki rahan rahanahneen horon kriteerit.Täyttää yhteiskuntakelpoisuuden ja ei-syrjäytyneisyyden kriteerit. Voi itku, kun näin kohtuuttomat on kriteerit.
Tai siis oikeasti niin, että rahaa pitää tienata tarpeeksi. Voi sitä toki jollain yhteiskuntakelpoisuudella selitellä, jos haluaa piilottaa oman maksullisuuden ja rahanahneuden tekosyiden taakse.
Huomaatko, että muutit omaa kommenttiasi. Sanoit siinä itse, että vaatimuksena on vähintään työnhaku ja nyt puhutkin jo tarpeeksi tienaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Alan kyllä epäilemään omaa älykkyyttäni. Miksi vastaan näille työttömille luusereille, ei heillä ole antaa EDES rahaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, kun omasta ystäväpiiristäni voisin havannoida, että ennemminkin 1% naisista on rahanahneita horoja. Suurin osa on pariutunut ihan normaalien ihmisten kanssa, toiset yrittäjähenkisiä, toiset perusduunareita, pari opiskelijaa, monet edenneet urallaan pohjasta ylöspäin eli työnteolla, ei koulutuksella... Ja muutama työtönkin löytyy, tosin näissä suhteissa ei voida hyvin, kun miehet ovat tosiaan laiskoja pummeja, jotka eivät edes tiskiharjaan viitsi kotonaan koskea.Suurin osa naisista ei kaipaa toimetonta laiskaa paskaa sohvan nurkalle kittaamaan kaljaa ja pelaamaan pleikkaria. Eikä kaipaa myöskään mitään miljonääriä ja elättäjää. Suurin osa naisista kaipaa tasavertoista kumppania, jonka kanssa jakaa arki, ilot, surut ja elämän. Rahalla asian kanssa ei ole mitään tekemistä, paitsi että se helpottaa laskujen ja vuokran maksamista.
Huomaatko, että muutit omaa kommenttiasi. Sanoit siinä itse, että vaatimuksena on vähintään työnhaku ja nyt puhutkin jo tarpeeksi tienaamisesta.
No jos pelkkä työssäkäynti riittää, silloin kriteeri toki täyttyy myös vapaaehtoistyöllä. Palkkatyö ei siis kuulu vaatimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei unohtunut minnekään. En ole yhdeltäkään mieheltä kysellyt tuloja ja varallisuutta enkä niiden perusteella antanut pakkeja. Saamattomuuden, holtittomuuden ja kakaramaisuuden perusteella kyllä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman maksullisuuden myöntäminen on hyvin monille naisille liian kova paikka, siksi.
Olen kerran käynyt kanssasi pitkän keskustelun, jonka lopputulemana et pystynyt osoittamaan minun hyötyväni miehestäni taloudellisesti mitenkään. En todellakaan aio käydä samaa keskustelua joka ikinen kerta kun alat länkyttää täällä naisten maksullisuudesta. Ikävää, että noin moni nainen jaksaa vääntää kanssasi, vaikka ignooraat täydellisesti saamasi vastaukset ja toistat samat länkytykset muutaman päivän välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, kun omasta ystäväpiiristäni voisin havannoida, että ennemminkin 1% naisista on rahanahneita horoja. Suurin osa on pariutunut ihan normaalien ihmisten kanssa, toiset yrittäjähenkisiä, toiset perusduunareita, pari opiskelijaa, monet edenneet urallaan pohjasta ylöspäin eli työnteolla, ei koulutuksella... Ja muutama työtönkin löytyy, tosin näissä suhteissa ei voida hyvin, kun miehet ovat tosiaan laiskoja pummeja, jotka eivät edes tiskiharjaan viitsi kotonaan koskea.Suurin osa naisista ei kaipaa toimetonta laiskaa paskaa sohvan nurkalle kittaamaan kaljaa ja pelaamaan pleikkaria. Eikä kaipaa myöskään mitään miljonääriä ja elättäjää. Suurin osa naisista kaipaa tasavertoista kumppania, jonka kanssa jakaa arki, ilot, surut ja elämän. Rahalla asian kanssa ei ole mitään tekemistä, paitsi että se helpottaa laskujen ja vuokran maksamista.
Tai siis oikeasti niin, että rahaa pitää tienata tarpeeksi. Voi sitä toki jollain yhteiskuntakelpoisuudella selitellä, jos haluaa piilottaa oman maksullisuuden ja rahanahneuden tekosyiden taakse.Huomaatko, että muutit omaa kommenttiasi. Sanoit siinä itse, että vaatimuksena on vähintään työnhaku ja nyt puhutkin jo tarpeeksi tienaamisesta.
No jos pelkkä työssäkäynti riittää, silloin kriteeri toki täyttyy myös vapaaehtoistyöllä. Palkkatyö ei siis kuulu vaatimuksiin.
Kyllä, juuri näin. Hyvä kun käsitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Ja sitten itket tällä palstalla, kun olet sinkkumies eikä naiset arvosta sua vaikka olet täydellinen?
Me miehetkin osataan tuo peli ja moni meistä ei halua tietynlaisia naisia. Joidenkin naisten tapa rakastua ja kiinnostua vain miehen ulkopuolisista asioista eikä itse miehestä ei sytytä minua, en ole mikään naisen trophy ja näyttelyesine muille ihmisille.
ihmissuhteet eivät ole peli.
Kyllä on ja pelin henki on naisen ostaminen. Jos miestä ei kiinnosta mennä töihin ja tienata tarpeeksi, ei peliä voi edes pelata, koska silloin rahaa naisen ostamiseen ei ole tarpeeksi.
Emme elä 1800-luvulla, nykyään naisilla on omat rahat, joten emme ole ostettavissa.
Ja sehän juuri onkin se ongelma miehille, joiden oma viehätysvoima ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei unohtunut minnekään. En ole yhdeltäkään mieheltä kysellyt tuloja ja varallisuutta enkä niiden perusteella antanut pakkeja. Saamattomuuden, holtittomuuden ja kakaramaisuuden perusteella kyllä olen.
Ja näihin perusteiksi kelpaa se, ettei mene töihin tienaamaan rahaa ja siten paranna naisen taloudellista asemaa. Ahneet rahaan liittyvät vaatimukset piilotetaan vaan näppärästi tekosyiden taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mun mielestä harmi miten naiset arvostaa miehen statuksen mukaan eikä voi edes tutustua jos ei ole tarpeeksi korkea status.
Multa on monta kertaa jäänyt treffeillä käymättä vaikka nainen vaikuttaa jo myönteiseltä treffeille lähdön suhteen mutta kysyykin vielä, että "mikä muuten olet ammatiltasi" ja kun vastaan rehellisesti niin nainen ei enää vastaa.
Joskus nainen lähettää nettideitellä heti ekassa viestissä kysymyksen "mikä olet koulutukseltasi ja oletko ollut kauan työelämässä" ja kun tuohon vastaa niin nainen ei enää vastaa..
Olen aika varma että jos olisin noille naisille vastannnut olevani esim lääkäri tai joku muu maisteri niin olisin päässyt treffeille.
Mikä sun ammatti sitten on, jos se aiheuttaa naisissa joukkopaon? Rupes ihan oikeesti kiinnostamaan kun en kovin montaa sellaista ammattia keksi. Itselläni tuon reaktion aiheuttaisi turkistarhaaja, mutta silloinkin selittäisin miehelle että kyse on ideologisesta syystä, enkä ainoastaan mykistyisi.
Lukio+ammattikoulu käytynä eli lähihoitaja. Tämä ammatti ei siis kelvannut edes laitoshuoltaja-naiselle, hän jätti treffit väliin kun kuuli asian.
Täh?!? Mitä vikaa on lähihoitajassa? Ihan normaali ammatti. Kyllä minulle kelpaisi Kähäri mies. Olisi itseasiassa kiva kun voisi jutella tyljutuista ja toinen ymmärtäisi mitä puhun (oon labrahoitsu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Ja sitten itket tällä palstalla, kun olet sinkkumies eikä naiset arvosta sua vaikka olet täydellinen?
Me miehetkin osataan tuo peli ja moni meistä ei halua tietynlaisia naisia. Joidenkin naisten tapa rakastua ja kiinnostua vain miehen ulkopuolisista asioista eikä itse miehestä ei sytytä minua, en ole mikään naisen trophy ja näyttelyesine muille ihmisille.
ihmissuhteet eivät ole peli.
Kyllä on ja pelin henki on naisen ostaminen. Jos miestä ei kiinnosta mennä töihin ja tienata tarpeeksi, ei peliä voi edes pelata, koska silloin rahaa naisen ostamiseen ei ole tarpeeksi.
Emme elä 1800-luvulla, nykyään naisilla on omat rahat, joten emme ole ostettavissa.
Ja sehän juuri onkin se ongelma miehille, joiden oma viehätysvoima ei riitä.
Ihmeesti työssäkäynti ja rahan tienaaminen tai ainakin sen tavoittelu on silti ylivoimaisesti tärkein kriteeri lähes kaikille naisille. Kyllä naisista lähes kaikki ovat edelleen kauppatavaraa, vaikka nykyään ovat jo niin ahneita, että menevät itsekin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman maksullisuuden myöntäminen on hyvin monille naisille liian kova paikka, siksi.
Olen kerran käynyt kanssasi pitkän keskustelun, jonka lopputulemana et pystynyt osoittamaan minun hyötyväni miehestäni taloudellisesti mitenkään. En todellakaan aio käydä samaa keskustelua joka ikinen kerta kun alat länkyttää täällä naisten maksullisuudesta. Ikävää, että noin moni nainen jaksaa vääntää kanssasi, vaikka ignooraat täydellisesti saamasi vastaukset ja toistat samat länkytykset muutaman päivän välein.
Näiden kanssa keskusteleminen on toisaalta todella viihdyttävää, mutta jossain vaiheessa tulee turhautuminen, kun samaa asiaa saa selittää uudelleen ja uudelleen perustellen monesta näkökulmasta, mutta mikään ei mene perille. Nämä miehet ovat päättäneet, että naiset ovat lompakkoloisia ja horoja, eikä sitä mikään faktapohjainen perustelu pysty muuttamaan. Hirveän ristiriitaiset ajatukset kyllä nousee tällaisesta, kun on vaikea uskoa, että kukaan jaksaisi huvikseen trollaillakaan näin sinnikkäästi. Nämä ihmiset siis ihan oikeasti tuntuvat uskovan tämän oman kieroutuneen näkökantansa.
Miten niin? Miksi toisen pitäisi mennä töihin, jos se ei kannata, eikä halua säännöllistä työtä tehdä? Miksi pakottaisin tekemään jotain sellaista, jonka seurauksena molempien elämänlaatu laskisi? Todennäköisesti mieheni menisi palkkatöihin, jos siitä jäisi käteen koko palkka verojen jälkeen. Näin ei tule koskaan tapahtumaan, joten turhaa kuluttaa aikaa siellä työmaalla.