Olisitko valmis kuolemaan sodassa Suomen puolesta?
Kommentit (300)
En. Loikkaisin länteen tai Venäjälle johonkin paikkaan, jossa Putinin hallinnon vaikutus on vähäinen.
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, koska olen isänmaallinen vihreä enkä mikään pullamössöpersu.
Mahtaa tulla pahaa jälkeä kun sinä pääset vapaaksi😃 Kommentoin ihan siltä pohjalta mitä olen vihreitä tavannut.
Jep, niin tulisi, viholliselle. Olisi mukavaa lisäksi päästä mukaan teloitusryhmään ampumaan kotimaisia maanpuolustusvelvollisuuttaan välttelevä epäisänmaallisia pullamössöjä.
T. Vihreä
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
En tietenkään. Mitä helkkarin hyötyä siitä olisi mulle?
Älä kysy mitä isämaa voi tehdä puolestasi, kysy mitä voit tehdä isänmaan puolesta.
Lähteä menemään kuin turvapaikanhakija Irakista. Sen sinä voit tehdä.
Synnyin tälle planeetalle ja prkl tämän planeetan joka kolkka on yhtä paljon minun kuin kenen tahansa muunkin.
Selvästikin hourailu on sinun tiesi. Älä kuitenkaan oikeasti lähde valloittamaan maailmaa, jotkut voivat olla eri mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Maasta viis, lasteni eteen tekisin sen minkä voin, eli pakeisin, piilottaisin, suojelisin, ehkä kuolisin sitä tehdessäni, ehkä hekin, mitä vain mutta hylkäisi en.
Hah haahh hah Luuletko että venäläiset on jotain hirviöitä :D
Ks. talvisota ja jatkosota. Kyllä ne on sotatilassa.
kato nyt vaikka tuo haastattelu, jospa mielesi muuttuisi.
Voisn sotia jos saisin hyvän palkan. Vaikka tonni päivältä puhtaana käteen ja palkanmaksu dollareina.
Tältä pohjlata voitaisiin alkaa juttelemaan.Lisäksi vaatisin siviileiltä palveluksia päivittäin siis naispuolisilta.
Miessivileiltä vaatisin kunnioitusta tai olisi kulla kallossa aika äkkiä.
Ankkoja puolustaisin vaikka henki menisi!
En ikinä. Pamauttaisin aivoni ulos.
Eihän kuoleminen mitään auta, mä tappaisin niitä vihollisia enkä kuolis.
En isänmaa-käsitteen puolesta, mutta kyllä monien niiden kotiini ja kotimaahani liittyvien asioiden puolesta.
En. Loikkaisin rajan yli ihan sama minne ja olisin vaan että "mikä soumi?"
Joskus olin, mutta en enää. Karut kokemukset suomalaisten naisten tunnekylmyydestä ja miesten väheksymisestä aiheuttivat sen, etten halua puolustaa tätä feminististä yhteiskuntaa.
En pelkää vieraan vallan sotilaita, tervetuloa vaan yrittämään...vien ainakin muutaman mukanani, mutta mihinkään organisoituun sotimiseen en suomalaisten naisten vuoksi lähde.
Sodassa en olisi etulinjassa, vaan aika hyvin suojatuissa tiloissa. Olen paljon hyödyllisempi yhteiskunnalle siten. En missään tapauksessa tapa ketään.
Sotimisessa ei mielestäni ole mitään järkeä. Sairasta turhaa viattomien ihmisten taistelemista. Maan johto on eri mieltä ja kansalaiset kärsii siitä, miksi?? Minkään asian ei mieletäni pitäisi olla niin tärkeä että ihmishenkiä täytyisi sankoin joukoin menettää.. Sodat loppu ja joku järki käteen..
No rehellisesti sanottuna en. Minusta ei ole mitään järkeä kuolla vain siksi että pösilöt johtajat kinastelevat keskenään jostakin olemattomasta.
Tositilanteessa asia menisi niin että tekisin kaikkeni että minä, mieheni ja lapseni pysyisimme hengissä. Tappaisin myös jos tarve niin vaatisi mutta en tekisi sitä isänmaan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut yhä useamman suusta, että sodan tullen lähtisivät maasta. Uskomatonta, mutta totta.
Mitä uskomatonta tuossa on. Menisitkö itse suomalaisena miehenä ottaan kuulan kalloosi kun naiset ja mamut loikoilee mukavasti kotirintamalla
Kyllä ne maahanmuuttaja-miehetkin (ja varmaan jotkut naiset) armeijan täällä Suomessa käy. Ja monesta tiedän, että puolustaisivat Suomea innokkaasti (jopa innokkaammin kuin suomalaissyntyiset). En nyt tiedä miksi oletat, että "mamut" ja naiset olisi kotirintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää
Sama. tehköön sen uudet isännät.
Uhriutuminen 5/5
Tuskimpa. Ei ole /eikä varmaan tule olemaankaan oikein mitään henkilökohtaista kuten työtä tai naista ja kulttuurimme ei ole minulle niin tärkeä. Oma henki ei minulle itsessään ole niin tärkeä mutta en tappaisi muita näiden asioiden takia.
En todellakaan. Onko Suomessa jotain pelastettavaa? Lisäksi pääni ei kestäisi rintamalle lähtöä ja ikää alkaa olla ja lapsille shokki ja olen aika pettynyt tähän maahan, että menköön, kunhan ei Putinille. T. Nainen
"Vaan vaikeampi on katsoa teitä,
takaisin tulleita nääntyneitä.
Vain puolet jäljellä puolet poissa,
te vedätte heitä nyt ahkioissa.
Ja jälkeen kaiken minkä te koitte,
yhä hymyillä te voitte."
Kuinka helvetisti luulet niitä oikein olevan? Ehkä prosentti koko väkiluvusta, lool. Ei tämä ole mikään Ruotsi.