Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
681/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan Kristiina K kärsiä vaativasta persoonallisuudesta? Kauhea suorittaminen ja jatkuva itsensä analysointi tuntuu olevan päällä suurimman osan ajasta. Itselläni on vähintäänkin piirteitä tuosta persoonallisuushäiriöstä, ja varsinkin nuo analysoinnit tuntuvat niin tutulta... Tosin sillä erotuksella, että Kristiinan touhu saa minutkin ahdistumaan! Toivon, että hän oppisi suhtautumaan elämään hieman rennommin.

Lumilautailija-Kristiina on minustakin ihan parasta, olkoonkin, että sisältö on ollut hyvin yksipuolista. On vain ihana katsoa, kuinka joku on niin täysillä tekemässä omaa juttuaan, kunpa itsekin voisin tuntea joskus samoin ja olla yhtä positiivinen.

Sini on myös suosikki, minulla oli hänestä aivan vääränlainen kuva, joka pohjautui lähinnä lehtikuviin. Nyt tuntuu, että meillä voisi olla paljonkin yhteistä.

Vierailija
682/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurasta en kauheasti välitä, mutta tulee väkisin mieleen, että ehkä hän aivan tietoisesti ja tarkoituksella tuo esille lapsiperheen arkea kaikessa raadollisuudessaan, koska siitä puolesta puhutaan julkisesti vieläkin liian vähän. Pitkässä parisuhteessa on aivan normaalia, että välillä saattaa haaveilla muistakin miehistä kuin siitä omasta puolisostaan, sen ei kuitenkaan tarvitse johtaa yhtään mihinkään. Mutta eihän siitäkään näköjään saa puhua. Minusta aika rohkea asenne Lauralla.

Ja muistakaamme, että Laura on toimittaja ammatiltaan. Varmasti se rusinakohtauskin oli ihan harkittu juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan ainoa ihminen joka ei tajunnut tuota suklaarusinajuttua kaksipuolisesti, vasta täältä lukiessa. :D

Vierailija
684/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt meni pisteet Lauralta täälläkin. Ihan järkyttävää kiukuttelua. Hävetti katsoa.

Hirmu paha mieli tuli itellekin Laura käytöksestä. Oma äiti sairastaa seitsemättä vuotta Alzheimeria ja maksaisin mitä vain, että vanha äiti olisi takaisin.

Komulaisen olemus ahdistaa kovasti. Toivottavasti löytää rauhan itsensä kanssa!

Kristiinan mummo on I h a n a. !

Sini on symppis - minkäköhän alan yritys hänen äidillään on?

Vierailija
685/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurasta en kauheasti välitä, mutta tulee väkisin mieleen, että ehkä hän aivan tietoisesti ja tarkoituksella tuo esille lapsiperheen arkea kaikessa raadollisuudessaan, koska siitä puolesta puhutaan julkisesti vieläkin liian vähän. Pitkässä parisuhteessa on aivan normaalia, että välillä saattaa haaveilla muistakin miehistä kuin siitä omasta puolisostaan, sen ei kuitenkaan tarvitse johtaa yhtään mihinkään. Mutta eihän siitäkään näköjään saa puhua. Minusta aika rohkea asenne Lauralla.

Ja muistakaamme, että Laura on toimittaja ammatiltaan. Varmasti se rusinakohtauskin oli ihan harkittu juttu.

En ehkä silti kailottaisi televisiossa koko kansalle, että haaveilen muistakin. Tuntuu varmasti puolisosta loukkaavalta.

Vierailija
686/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä silti kailottaisi televisiossa koko kansalle, että haaveilen muistakin. Tuntuu varmasti puolisosta loukkaavalta.

Jaa. No minä kyllä ihan hyvin voisin sanoa puolisolleni kasvotusten, että Johnny Depp on aika kuuma tapaus, jos nyt sattuisin vielä olemaan sitä mieltä. Aika ilmeistä olisi, etten kuitenkaan olisi ryhtymässä toimenpiteisiin hänen valloittamisekseen. :D ihan turha kenenkään kuvitella, etten varattunakin voisi silti kaukaa ihailla toisiakin miehiä.

Vierailija
687/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No minä kyllä ihan hyvin voisin sanoa puolisolleni kasvotusten, että Johnny Depp on aika kuuma tapaus, jos nyt sattuisin vielä olemaan sitä mieltä. Aika ilmeistä olisi, etten kuitenkaan olisi ryhtymässä toimenpiteisiin hänen valloittamisekseen. :D ihan turha kenenkään kuvitella, etten varattunakin voisi silti kaukaa ihailla toisiakin miehiä.

Lauran tapauksessa ei taida olla kyse mistään noin kaukaisten ihmisten ihailusta... tai pelkästä ihailustakaan. Toisaalta sarjan perusteella oma avioliitto sen verran kuolemassa, että itsekin samassa tilanteessa eksyisin vieraisiin sänkyihin ja mielelläni.

Vierailija
688/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran tapauksessa ei taida olla kyse mistään noin kaukaisten ihmisten ihailusta... tai pelkästä ihailustakaan. Toisaalta sarjan perusteella oma avioliitto sen verran kuolemassa, että itsekin samassa tilanteessa eksyisin vieraisiin sänkyihin ja mielelläni.

Aika jännä silti, että on lähtenyt tuossa tilanteessa kuvaamisprojektiin mukaan. Ei varmaan ihan yhdessä yössä liitto ole päässyt tuohon jamaan. Jos oma avioliitto olisi kriisissä, en haluaisi satojen tuhansien suomalaisten töllistelevän ja analysoivan sitä. Menee jo liikaa ihon alle sellainen. Lisäksi jos liittoni vetelisi viimeisiään, niin olisi siinä jotain surutyötä taustalla ihan lastenkin vuoksi, että viimeisenä varmaan tulisi mieleen lihalliset ilot liiton ulkopuolella. Mut jos ei vaan välitä, niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
689/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Laura nyt on tehnyt tai sanonut ohjelmassa sellaista, mistä kuvittelette heidän liiton vetelevän viimeisiään?

Vierailija
690/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Laura nyt on tehnyt tai sanonut ohjelmassa sellaista, mistä kuvittelette heidän liiton vetelevän viimeisiään?

Omaan korvaan ainakin särähtää se, miten rivien välistä vittuilee miehelleen. Ostanut myös asunnon tyylillä "pitäisi varmaan tekstata miehelle asiasta". Miestä ei taida kiinnostaa yhtään olla koko sarjassa, miksihän Laura edes lähti mukaan?

Vierailija
691/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan korvaan ainakin särähtää se, miten rivien välistä vittuilee miehelleen. Ostanut myös asunnon tyylillä "pitäisi varmaan tekstata miehelle asiasta". Miestä ei taida kiinnostaa yhtään olla koko sarjassa, miksihän Laura edes lähti mukaan?

Eihän se poissulje sitä, että ovat keskustelleet asiasta paljonkin. Uusimmassa Meidän perhe lehdessä on Lauran artikkeli osallistumispäätöksestä.

Vierailija
692/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Lauran puhetavasta ja -äänestä vähän mieleen Jokisen Ellu (Kumman kaa).

Vierailija
693/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikein hävetti katsoa Lauran kiukuttelua äidilleen. Kylläkin siitä syystä, että itsellänikin menee tosi helposti hermo oman äidin kyselyihin. Enkä ymmärrä miksi! Äitini on ihana höppänä mutta max 15min ja ärsytys on jo alkanut. Se on tosi ristiriitaista koska äitini on oikeasti ihana ja minua harmittaa joka kerta jälkikäteen kun olen taas hermostunut sen pölinälle.

Joku siinä vain on älyttömän raskasta vaikka ihminen ei itsessään ole paha. Mutta tosiaan, hävetti katsoa kun itsekkin käyttäydyn välillä noin.

Lumilautailija on aivan ihana! Niin herttainen ja iloinen luonne.

Vierailija
694/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se Lauran äiti on just sellainen, kun mun äiti. "Oliks sulla jotain kirjaprojektia?" = "Haluaisin nyt näin julkisesti tuoda ilmi, että tyttärelläni on jokin mahtava kirjaprojekti, ja koska se ei nyt tässä videolla luontevasti muuten tule esiin, päätän kysyä sitä makealla äänensävyllä: Hei kaikki, tyttäreni kirjoittaa kirjaa!!"

ARHGG!! YÖHHH!! No, mä yritän siltä näin aikuisena suhtautua äitini imelään käytökseen kohteliaammin, mutta musta tuntuu juuri tuolta, mitä Laura ei peitellyt.

Vierailija
695/1274 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi täällä tehdään päätelmiä Lauran avioliiton tilasta. Näyttää ja kuulostaa ihan samalta, kuin mun ja mieheni liitto, ja jos mä kuvaisin jotain videoo elämästäni, mun mies olisi juuri samanlainen.

-Mennään ostamaan olutjääkaappi. (Ihan ok)

-Ok, mitä se maksaa, onko sulla rahaa? (Tarkoitan, että olenko muistanut laittaa miehen tilille tarpeeksi rahaa, kun olen siirrellyt yhteisiä rahojamme tililtä toiselle)

-Satasen, osamaksulla osamaksulla.... (Totta vitussa meillä on 100 euroa tileillä, ja aika paljon enemmänkin, mutta puhumme aina vitsillä osamaksuista, juuri tuollaiseen totiseen sävyyn).

Ja sitäpaitsi, mäkin kävin yks päivä ostamassa itelleni auton, olin mä sitä ääneen miehen kuullen miettinyt aiemmin, mutta mitäpä se siihen olisi sanonut, joten laitoin sitten vaan viestiä töistä, että "tadaa, mulla onkin uusi auto!" Ok, auto on nyt vähän vähempiarvoisempi kuin kämppä, mutta mun mielestä on ihan ok tapa kommunikoida, että ilmoittaa kämpän ostosta. Ei kaikkea tarvitse jahkata ja vatkata.

Ja meidän liitto on ihan kiva, en koe että olisimme terapian tarpeessa. Aiomme jatkaa tällä tyylillä eteenpäinkin.

Vierailija
696/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollut mielenkiintoista kuulla millaisia haastatteluja Kristiina K. ja tiiminsä teki Lontoossa. Toinen haastattelupaikka oli hienohko hotelli, toinen jokin yksityissairaala tms, jossa piti käyttää suojavaatteita.

Kristiina on toistanut ainakin kolmesti jo tuon, että nykyään kaikilla on kiire ja kiire on sitä, sen tekee itselleen sanomalla olevansa niin kiireinen, jne.

Vierailija
697/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ostiko Laura sen kämpän kysymättä mieheltä mitään kun sanoi että täytyy varmaan laittaa miehelle viesti että ostin asunnon??

Ei tainnut yhteisiä rahoja tai vakuuksia siihen käyttää. Mutta käsitin niin, että mies oli projektista tietoinen, yhteisellä automatkallahan Laura sen tarjouksenkin laittoi välittäjälle.

Vierailija
698/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun 30v lapsi kiukuttelisi Lauran tavoin niin en todellakaan kuuntelisi sitä. Me olemme molemmat aikuisia joten odotan että käyttäytyisi ikänsä mukaisesti.

Komentaisitko sitä 30v lasta asiasta vai pistäisitkö välit kokonaan poikki. Tosi aikuista.

Vierailija
699/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että Lauran ja miehensä avioliitto vetelee viimeisiään. Miestä ei vain kiinnosta kameran kanssa heiluminen ja voi olla tosi ujokin. On aikaisemmillakin kausilla nähty vähäsanaisia kumppaneita eikä muistaakseni ole heti huudeltu, että "nynniiden liitto kualee"  :-D

Toinen ääripää sitten oli Eskon kaudella Karoliina. Näistä välillä piti miettiä, että kumpi se olikaan se pääroolissa oleva -_-

Vierailija
700/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että Sini vähättelee tutkijoita, jos seuraa vain jotain iltapäivälehtien nostamia raflaavia parisuhdetutkimustuloksia. Ehkä ajattelee, että kaikki tutkimusaiheet on sen tyyppisiä. Lääketieteen ja luonnontieteen tutkimuksista viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi