Iholla 2017
Kommentit (1274)
Mulla on tapana laittaa äänettömälle ja tehdä muita juttuja, kun lumilautailija tulee kuvaan. Todella pitkästyttävää seurattavaa.
Nyt Kristiina kävi hengittelees hautausmaalla. Syvällistä kelaa.
Ärsyttää kun Erika koko ajan kattoo kameran näytöstä miten sen etutukka on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi ah niin ihana ja ah niin tuttu pianobiisi oli taustalla kun Kristiina K käveli haustausmaalla? Jäi häiritseen!
Tää!
Se on Beethovenin Sonata No. 14 Moonlight :)
Siinä soi Beethovenin Moonlight Sonata
AhahAHhaa. Erika vanhalle koiralle. "Onks susta tullu vähän niinku Danny" , kun jalat ei meinaa pysyy perässä ja haukku vähän kaatuilee. Repesin ääneen.
Todella aikuismaista näyttää lapsilleen keskaria ja muutenkin tämän toimittaja-Lauran käytös on ihan lapsen tasolla.Mankuu joka asiasta,lapset tekevät mitä sattuu ja mies vaikuttaa täysin alistuneelta.
Itse hän ei näe mitään vikaa itsessään.Järkyttävä keskenkasvuinen (henkisesti) minä-minä-tyyppi.Olisi todella rasittavaa,jos olisi vaikka sukulainen.Kristiina Joo samaa sarjaa..
Toivottavasti Erikan perhe on jo päästänyt koiran kärsimyksestä. Kyllä siinä vaiheessa pitää osata luopua koirasta jos sen takapää pettää ja kaatuilee lenkillä ojaan. 😡
tyrmistynytmamma kirjoitti:
Todella aikuismaista näyttää lapsilleen keskaria ja muutenkin tämän toimittaja-Lauran käytös on ihan lapsen tasolla.Mankuu joka asiasta,lapset tekevät mitä sattuu ja mies vaikuttaa täysin alistuneelta.
Itse hän ei näe mitään vikaa itsessään.Järkyttävä keskenkasvuinen (henkisesti) minä-minä-tyyppi.Olisi todella rasittavaa,jos olisi vaikka sukulainen.Kristiina Joo samaa sarjaa..
Koska ihminen on sitten tällainen aikuinen? Vai koskeeko määritelmä vain sellaisia mammoja, joiden koko elämä on vakavan PERHEENÄIDIN roolin näytteleminen Niskavuoren tapaan?
Kyllä meitä äitejä on erilaisia, samoin kuin koulussa oli erilaisia tyttöjä luokalla. Osa keskittyi täyttämään asetetut vaatimukset ja toinen osa keskittyi elämään näköistään elämää. Lienee turha sanoa kumpi sinä olit ja kumpi Laura on.
Vierailija kirjoitti:
Koska ihminen on sitten tällainen aikuinen? Vai koskeeko määritelmä vain sellaisia mammoja, joiden koko elämä on vakavan PERHEENÄIDIN roolin näytteleminen Niskavuoren tapaan?
Kyllä meitä äitejä on erilaisia, samoin kuin koulussa oli erilaisia tyttöjä luokalla. Osa keskittyi täyttämään asetetut vaatimukset ja toinen osa keskittyi elämään näköistään elämää. Lienee turha sanoa kumpi sinä olit ja kumpi Laura on.
Vaikka keskittyy uraan ja omaan elämään, ei lapsia tarvitse kasvattaa miten sattuu. Tai käyttäytyä itse kun lapsi. "Näköistään elämää" on huomattavasti helpompi elää, kun ottaa muitakin huomioon. Ihan vinkkinä vaan.
Oikeastiko näytti keskaria lapsilleen? Kuka äiti niin tekee, ehkä teinille voisin huumorilla näyttää, mut pienemmillä lapsilla koittaisin ennemminkin pitää tuollaisen tavan pois käytöstä. Vai onko se sitten boheemia, kun päiväkodista ja koulusta tulee yhteydenottoja että keskaria on taas näytelty.
Muakin suretti se Erikan perheen koiravanhus. Mäkin veisin rakkaan perheenjäsenen lopetettavaksi, jos motoriikka pettää noin pahasti lenkillä. Ajattelisin sillä olevan kipujakin. Ei reagoinut juuri mitenkään Erikan lässytykseenkään siinä maatessaan lattialla.
Aikaisemmilla kausilla näillä tyypeillä on ollut joku juttu meneillään, esim. herätysliikkeestä eroaminen (sanni), lapsettomuus (yrjänä), taloprojekti (maria) jne. Tän kauden hahmot vaan elää (tylsää) elämäänsä, jota ei kyllä jaksais katsoa. Luulis että semijulkkisstatus toisi jotain mielenkiintoa, mutta ei. Itseasiassa nää pikkujulkkikset elää jotenkin vaatimattomampaa elämää ku suurin osa näistä taviksista, joita on aiemmilla kausilla nähty. Ollaan fiiliksissä jostain vuokramurjusta, kuljetaan bussilla, ommellaan omat keikkavaatteet tai ostetaan ne kympillä Thaimaan basaareista, eletään sotkun keskellä tai keittiö-makuuhuone-yhdistelmissä, you named it.
Mua harmittaa kun tää lumilautailija vaikuttaa sympaattiselta, mutta ei kuvaa oikein mitään muuta kuin tota laskemista. Onko jotain jäänyt pois vai onko se elämä sitten pelkästään tota?
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmilla kausilla näillä tyypeillä on ollut joku juttu meneillään, esim. herätysliikkeestä eroaminen (sanni), lapsettomuus (yrjänä), taloprojekti (maria) jne. Tän kauden hahmot vaan elää (tylsää) elämäänsä, jota ei kyllä jaksais katsoa. Luulis että semijulkkisstatus toisi jotain mielenkiintoa, mutta ei. Itseasiassa nää pikkujulkkikset elää jotenkin vaatimattomampaa elämää ku suurin osa näistä taviksista, joita on aiemmilla kausilla nähty. Ollaan fiiliksissä jostain vuokramurjusta, kuljetaan bussilla, ommellaan omat keikkavaatteet tai ostetaan ne kympillä Thaimaan basaareista, eletään sotkun keskellä tai keittiö-makuuhuone-yhdistelmissä, you named it.
Johtuu varmaan pitkälti siitä, että ohjelmassa mukana olon motiivi ja tavoitteet ovat erilaiset, kuin ns. taviksilla. Mutta kieltämättä kovin tylsäksihän se ohjelman tekee. En usko, että heidän elämänsä sen tylsempää tai vaatimattomampaa on, kuin muillakaan ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka keskittyy uraan ja omaan elämään, ei lapsia tarvitse kasvattaa miten sattuu. Tai käyttäytyä itse kun lapsi. "Näköistään elämää" on huomattavasti helpompi elää, kun ottaa muitakin huomioon. Ihan vinkkinä vaan.
Eikä tarvitse haukkua ihmisiä anonyyminä netissä, vaikka oikeassa elämässä ottaisi muut ihmiset huomioon. Vaikka voihan se raskasta olla, kunnollisen aikuisen ihmisen rooli ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa kun tää lumilautailija vaikuttaa sympaattiselta, mutta ei kuvaa oikein mitään muuta kuin tota laskemista. Onko jotain jäänyt pois vai onko se elämä sitten pelkästään tota?
Todnäk joo. Urheilijoiden elämä tuntuu olevan oikeesti tosi tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitse haukkua ihmisiä anonyyminä netissä, vaikka oikeassa elämässä ottaisi muut ihmiset huomioon. Vaikka voihan se raskasta olla, kunnollisen aikuisen ihmisen rooli ajoittain.
Kuka tässä nyt on ketään haukkunut?
Tottakai aikuisen rooli on raskas, mutta paineita voi purkaa muutenkin kuin kiukuttelemalla kuin lapsi. Ihmeellistä ajattelua, että lapsellinen käytös olisi jotenkin normaalia silloin, jos itseä sattuu vituttamaan. Ihan kuin omasta käytöksestään ei tällöin osaisi ottaa vastuuta.
Mikä toi ah niin ihana ja ah niin tuttu pianobiisi oli taustalla kun Kristiina K käveli haustausmaalla? Jäi häiritseen!