Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentopelko ja huomenna pitäisi lentää, en tiedä pystynkö

Vierailija
03.04.2017 |

Ärsyttää ja vituttaa suunnattomasti.

Edes pakkaamisesta ei meinaa tulla mitään kun ahdistaa niin paljon. En tiedä miten tätä oloa pukisi edes sanoiksi. Tekisi mieli vaan jäädä kotiin huomenna. Olen jo muutaman päivän odottanut tätä paniikkia ja nyt se iski. Toivon ettei naapurit kuule itkua. Välillä oon käynyt vessassa täristen kyökkimässä.

Ja kyllä, olen ollut lentokoneessa viimeksi marraskuussa ja silloin meinasin pyörtyä koneen käytävälle ja lentoemot pyysi jos kävisin vähän ohjaamossa keskustelemassa lentäjän kanssa.

MITÄ MÄ TEEN?!?!?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole hakenut rauhoittavaa lääkettä?

Vierailija
2/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ja vituttaa suunnattomasti.

Edes pakkaamisesta ei meinaa tulla mitään kun ahdistaa niin paljon. En tiedä miten tätä oloa pukisi edes sanoiksi. Tekisi mieli vaan jäädä kotiin huomenna. Olen jo muutaman päivän odottanut tätä paniikkia ja nyt se iski. Toivon ettei naapurit kuule itkua. Välillä oon käynyt vessassa täristen kyökkimässä.

Ja kyllä, olen ollut lentokoneessa viimeksi marraskuussa ja silloin meinasin pyörtyä koneen käytävälle ja lentoemot pyysi jos kävisin vähän ohjaamossa keskustelemassa lentäjän kanssa.

MITÄ MÄ TEEN?!?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka nukkua koneessa jos se ei toimi niin osta vaikka stressipallo ja puristele sitä

Vierailija
4/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vaikka nukkua koneessa jos se ei toimi niin osta vaikka stressipallo ja puristele sitä

Problem solved! (NOT.)

Vierailija
5/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös lentopelko, harmittaa kun se pilaa lomani mutta ei sille mitään voi.

Itse juon kaksi shottia vodkaa ennenkuin menen koneeseen, katselen myös lentoemäntien liikkeitä ja ilmeitä, näin rauhotan itseäni ja käyn tosiaan joskus jopa juttelemassa heille takaosassa kun ovat hommansa tehneet, joskus kun on oikein paniikki päällä saan istua siellä perällä heidän kanssaan:)

Hyvin se menee!

Vierailija
6/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kännit ennen lentoa.

Vierailija
7/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi tosiaan hankkia rauhoittavia tuota varten jos kerran kuitenkin joudut lentämään suht usein (useamman kerran vuodessa). Turhaan rääkkäät itseäsi. Et miksikään addiktiksi muutu muutamalla käyttökerralla silloin tällöin.

Tsemppiä huomiseen!

Vierailija
8/8 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäminen on turvallista. Paljon todennäköisemmin kuolet auto-onnettomuudessa tai kotitapaturmassa.

Mikset ole hakeutunut lentopelkokurssille? Ja hakenut niitä rauhoittavia - vieläkö ehdit aamulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi