Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
701/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Kristiina K:lla menossa jokin extreme-äärikokemus ja sitä ennen perinteiset analyysit onnellisuudesta.

Vierailija
702/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla ei oo lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas Kristiina K:lla menossa jokin extreme-äärikokemus ja sitä ennen perinteiset analyysit onnellisuudesta.

Unohtamatta kiroilua. Ihan vitun sketsi koko muija.

Vierailija
704/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei lapsia juu.. Näyttää aika väkisin vääntämiseltä tuo lapsiarki...

Vierailija
705/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääsihän vihdoin mökkiin :)

Vierailija
706/1274 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas, että mä ahdistuin tosta kun Kristiina K ja sen kaveri ei löytäneet sitä mökkiä! Ja koko ajan pimeni ja ne väsy ja sit se avain putos vielä sinne laudan rakoon!! Ja ne ois voineet vaikka paleltua sinne!

Oon kauhea sohvaperuna, eikä musta ikinä olisi tommoseen extremetouhuun vapaaehtoisesti :D Saan sätkyt pelkästä katsomisesta.

Vierailija
707/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin mielelläni mennyt Kristiina K:n kanssa tonne erämökkiin. Vaikutti huipulta reissulta ja missä välissä hän muka on kireä? Olihan noilla ihan kunnon varusteetkin, lumikengillä kävely on mahtavaa. Mulla on samanlaiset itsellä kuin K:lla oli jalassa :D

Ehkä kiroilua ois voinu jättää vähemmälle tosin. Sit taas ton Lauran elämä on niiiin kaukana omasta elämästä, lapsien ja miehen ja talon ja elämänasenteen puolesta. Katson hänen kohtansa vain siksi, et voin olla entistäkin tyytyväisempi ettei mun elämä ole sellaista kuin hänellä. Onneksi hänkin kuitenkin viime jaksossa sanoi olevansa onnellinen kuitenkin!

T. Eräjormailija

Vierailija
708/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina toitottaa kiireen tunteen tekemisestä voisiko käyttää samaa metodia uniongelmiinsa eli lopettaisi niistä mesoamisen. Okei tiedän että jollain on todellisia ongelmia, mutta kamala show tuostakin asiasta. Karsea tyyppi ihan hirviö aina ruikuttaa ja analysoi kaikkea. Todella feikki ja vetää roolia yrittää olla muuta mitä on

Vierailija
709/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Esittää rajumpaa kuin mitä on. 

Vierailija
710/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että Lauran ja miehensä avioliitto vetelee viimeisiään. Miestä ei vain kiinnosta kameran kanssa heiluminen ja voi olla tosi ujokin. On aikaisemmillakin kausilla nähty vähäsanaisia kumppaneita eikä muistaakseni ole heti huudeltu, että "nynniiden liitto kualee"  :-D

Toinen ääripää sitten oli Eskon kaudella Karoliina. Näistä välillä piti miettiä, että kumpi se olikaan se pääroolissa oleva -_-

Tai ykköskauden Maria ja Reino. Ei silti, Reino toi ihan kivasti sisältöä ohjelmaan.

Vierailija
711/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan tätä jaksoa kun toi perhe-elämä ahdistaa niin paljon :D pakko hyppiä ohi Lauran kohdat.

Vierailija
712/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty katsomaan tätä jaksoa kun toi perhe-elämä ahdistaa niin paljon :D pakko hyppiä ohi Lauran kohdat.

Minua taas Laura ja sen jutut kiinnostaa eniten, vaikkei mulla ole perhettä. Ehkä juuri siksi ei ahdista.

Vierailija
713/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina K on tällä hetkellä ehdottomasti ärsyttävin koko sarjassa. Huhhuh.

Vierailija
714/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään muun mielestä Sini Sabotagen ja Nanna Karalahden kasvot vähän samannäköiset?

Vierailija
715/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään Laurasta. Ehkä kun ollaan saman ikäiset ja sama elämäntilanne jossain määrin myös...

Hän vaan on aidon oloinen. Häntä on kiva seurata.

Ja Sini on ihanan oloinen myös. Hänestäkin saa aidon vaikutelman. Se on minusta tärkeää tässä ohjelmassa ja IRL.

Muusta viis, ei kaikkien kuulu elää tasan samalla lailla, näille kaiken arvostelijoille tahdon sanoa.

Vierailija
716/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikein hävetti katsoa Lauran kiukuttelua äidilleen. Kylläkin siitä syystä, että itsellänikin menee tosi helposti hermo oman äidin kyselyihin. Enkä ymmärrä miksi! Äitini on ihana höppänä mutta max 15min ja ärsytys on jo alkanut. Se on tosi ristiriitaista koska äitini on oikeasti ihana ja minua harmittaa joka kerta jälkikäteen kun olen taas hermostunut sen pölinälle.

Joku siinä vain on älyttömän raskasta vaikka ihminen ei itsessään ole paha. Mutta tosiaan, hävetti katsoa kun itsekkin käyttäydyn välillä noin.

Lumilautailija on aivan ihana! Niin herttainen ja iloinen luonne.

Samaa mieltä, että lumilautailija vaikuttaa kivalta. Kertoisipa itsestään jotain. Tai kertoisi vaikka, kuka se mies on, joka puoliksi näkyy kuvissa.

Vierailija
717/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina K on tällä hetkellä ehdottomasti ärsyttävin koko sarjassa. Huhhuh.

Kannattaa muistaa, että ärsytyyntyminen on aina subjektiivinen reaktio, joka juontaa oman mielen syvyyksistä. Tai siis syy, miksi ärsyyntyy, miksi joku tyyppi tai asia ärsyttää, löytyy omasta itsestä.

En siis paheksu millään tavalla, sitä, mistä kukakin ärsyyntyy, kunhan halusin kertoa tällaisen näkökulman asiaan.

Vierailija
718/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän firma noilla Sinin vanhemmilla on?

Vierailija
719/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on rasittavaa, että Lauran kokoista ihmistä pidetään lihavana. Se syö motivaation jokaiselta yhtään lihavammalta laihduttaa, koska tulee olo ettei ole mitään väliä - on läski joka tapauksessa. 

Haluaisit siis että ylipainoisia kutsuttaisiin normaaleisiksi, kenties hoikiksi tai ehkä kauniin muodokkaisi että saisit itsellesi paremman fiiliksen?

Vierailija
720/1274 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun mussutetaan ruokaa, puhutaan, ja kuvataan se vielä samaan aikaan.

Raivostuttavaa kun näytetään miten joku haukottelee kameralle vinojen hampaidensa kera.

Tuo snoukkaaja on maailman tylsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän