Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, keitä ällöttää maitoa juovat aikuiset?

Vierailija
27.03.2017 |

Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.

Kommentit (318)

Vierailija
161/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun ja päätin ottaa iltapalaksi tuoreen leivän kanssa tuopillisen maitoa. Jäi vielä viiksetkin ylähuuleen, kyllä kelpaa!

Vierailija
162/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miehet olivat miehekkäämpiä, kun lapsena juotiin maitoa. Nykyisin juodaan estrogeenijäämiä ja muita kemikaalejasisältävää vesijohtovettä, niin nuorista miehistä on alkanut tulemaan feminiinisempiä ja sperman laatu heikentyy koko ajan radikaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ällöttää maito enkä ymmärrä miten muutkaan sitä pystyy juomaan, mutta ei mua ne maitoa juovat ihmiset ällötä. Siinäpähän juovat, onneksi mun ei ole pakko.

Vierailija
164/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3895 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti ällötä, mutta en ihan täysin ymmärräkään. Maito on pahaa ja täysin tarpeeton aikuisille ruoka- ja janojuomana.

Entä juustot ja rahkat sekä jugurtit, kermajälkiruoat ja jäätelöt? Ne ei varmaan kans sitten kuulu aikuisten ruokavalioon, ovat ihan tarpeettomia?

Nyt oli puhe maidon_juomisesta. Siis siitä että kaadetaan maitoa pahvitölkistä juomalasiin ja kulautellaan kurkusta alas.

Jos ei erota maidon juontia vaikkapa juuston tai creme bruleen syömisestä, ei niitä ehkä kannata syödäkään. Pitäytyy siinä hyväksi havaitussa maidossa.

Mitä jos liruttaa lounasravintolan maitoautomaatista eikä pahvitölkistä? Ärsyttääkö se sinua silloin vähemmän? Vai vedätkö itkupotkut ravintolassa siinäkin tapauksessa?

Vierailija
165/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai!Minäpä olen juuri sellainen juntti,joka juo ja jopa rakastaa kylmää,rasvatonta maitoa.Juon aina ruoan kanssa maitoa,sekä tilaan ihan ravintolassakin.Maidosta johtuen,tai sitten ei,omaan upeat,terveet,hiukset,kynnet ja hampaat!En ole lihava ja sairastan harvoin.

Vierailija
166/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä maidon juontia itsekin kummaksun. Hyh hyh mitä sontaa!! En ole itse vielä edes todellinen aikuinen, no 21-vuotiaana alan kyllä olla sellainen nuori aikuinen. En ole lainkaan seurustellut ja kylläpä arveluttaisi jonkun juuri maitoa juoneen pussaaminen. Opiskelijaruokaloissa näkyy paljonkin maitoa juovia tyyppejä. Tosin hyville kavereilleni en kehtaa ihan myöntää että mua suorastaan kuvottaa tuo touhu. Itse en käytä mitään maitotuotteita, syön pitsatkin ilman juustoa. Kalkkia saan tableteista, mutta vähän ihmetyttää että miten ne kaiken maailman elukat saa kalkkia kun ei mikään eläin roiku emonsa nisissä kun ihan vaan pentuna.

Vierailija
167/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole kuvitellutkaan että ihmiset oikeasti ajattelevat tällaista! En edes itse kiinnitä huomiota muiden aikuisten ihmisten juomisiin. Mitenkä piimä, onko sekin täysin kammottavaa katseltavaa kun joku juo sitä.

168/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3895 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti ällötä, mutta en ihan täysin ymmärräkään. Maito on pahaa ja täysin tarpeeton aikuisille ruoka- ja janojuomana.

Entä juustot ja rahkat sekä jugurtit, kermajälkiruoat ja jäätelöt? Ne ei varmaan kans sitten kuulu aikuisten ruokavalioon, ovat ihan tarpeettomia?

Nyt oli puhe maidon_juomisesta. Siis siitä että kaadetaan maitoa pahvitölkistä juomalasiin ja kulautellaan kurkusta alas.

Jos ei erota maidon juontia vaikkapa juuston tai creme bruleen syömisestä, ei niitä ehkä kannata syödäkään. Pitäytyy siinä hyväksi havaitussa maidossa.

Mitä jos liruttaa lounasravintolan maitoautomaatista eikä pahvitölkistä? Ärsyttääkö se sinua silloin vähemmän? Vai vedätkö itkupotkut ravintolassa siinäkin tapauksessa?

Niin siis selvennykseksi: minua ei ärsytä maidon juonti. En ole ap enkä Treffinainen.

Sanoinpahan vain (jollekulle maitua sen olla pittää - raivoajalle) että maidon juonti ja juuston syönti ovat eri asioita. En muuta.

Vierailija
169/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on vauvojen ja vasikoiden juoma. Tuo opetetiin jo lapsena. Ällöttävä suomalainen junttitapa tuo  aikuisten maidon litkiminen

Vierailija
170/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito pitää myös kätevästi nälkää (paitsi rasvaton ei juurikaan). Eipä tule naposteltua niin paljon turhia välipaloja :)

Vierailija
171/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on uskomaton paikka... 

T. tyyppi joka ei juo maitoa

Vierailija
172/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

49kg kirjoitti:

Maito pitää myös kätevästi nälkää (paitsi rasvaton ei juurikaan). Eipä tule naposteltua niin paljon turhia välipaloja :)

Eipä siihen paljon kannata välipaloja napsiakaan, jos päivässä maitoa latkii vaikka sen kaksi litraa (jotkut todella juovat niin paljon). Siinä tulee kuitenkin täytettyä jo puolet päivän kaloritarpeesta.

Vierailija
173/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen miehet olivat miehekkäämpiä, kun lapsena juotiin maitoa. Nykyisin juodaan estrogeenijäämiä ja muita kemikaalejasisältävää vesijohtovettä, niin nuorista miehistä on alkanut tulemaan feminiinisempiä ja sperman laatu heikentyy koko ajan radikaalisti.

Luuletko oikeasti, että maito olisi estrogeenivapaata?

Vierailija
174/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tosiaan on ainoa nisäkäs, joka vielä imeväisenä olon jälkeenkin.

Heh, joo ja ainoa, joka käyttää kenkiä ja ainoa, joka ajaa autoa ja ainoa, joka grillaa makkaraa..

Vierailija
175/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join maitoa lounaalla lasillisen ja kotona vielä iltaruoan kanssa. Lisäksi käytän muitakin maitotuotteita (luonnonjogurtti, juusto ym.). Ihoni on aika huonossa kunnossa, näppylöillä, joten aloin harkitsemaan totaalista maidotonta kuuria. Päätin kuitenkin ensin kokeilla miedompaa linjaa ja jättää vain juomani maidon (joo, käytin rasvatonta, hyi minua) pois kokonaan. Nyt tajusin, että n. kuukauden juomalakon jälkeen ihoni on paremmassa kunnossa. Joten minun osaltani maidon juominen taisi loppua tähän :/

Vierailija
176/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on maitoa latkia kuin latkia esim. lihottavaa kokista tai mässätä karkeilla taikka sipseillä.

Vierailija
177/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehiä.

Vierailija
178/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdfghjk kirjoitti:

Parempihan se on maitoa latkia kuin latkia esim. lihottavaa kokista tai mässätä karkeilla taikka sipseillä.

Miten nuo liittyvät toisiinsa??

Vierailija
179/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon on tarkoitus kasvattaa vasikasta aikuinen 500 kiloinen lehmä vuodessa, naurettavaa ajattella että tämä olisi mitenkään tarpeellista ihmisen ravinnoksi.

Vierailija
180/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella on korvatulehduskierre, tai jatkuvasti nenäontelot punkteerattavana, kannattaa kokeilla maidotonta ruokavaliota lapselle. Yleensä se auttaa.