Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, keitä ällöttää maitoa juovat aikuiset?

Vierailija
27.03.2017 |

Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.

Kommentit (318)

Vierailija
181/318 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa juoda haluamaansa, jos ällöttää, niin lähinnä alkoholia juovat, jotka kusevat ja paskovat housuihinsa ja oksentavat milloin mihinkin.

Tiedätkö sinä mitä alkoholi on? Se on eri asia kuin ne Levolac-pillerit ja -tipat..

Vierailija
182/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tulin yövuorosta ja join puolitoista lasillista maitoa ja 4 kpl Lidlin kapteenikeksejä (vanilija). Nyt nukkuun!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti ällötä, mutta en ihan täysin ymmärräkään. Maito on pahaa ja täysin tarpeeton aikuisille ruoka- ja janojuomana.

Mutta Kalja on hyvää ja täysin luonnollista juotavaa! Kaljaa sen olla pitää!

Vierailija
184/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää maitoa lutkuttavat lapset. Siis ei tissimaitoa vaan lehmänmaitoa. Joka aterialla maitoa ja sitä juodaan hirveät määrät. Jotkus lapset haiseekin semmoselle eltaantuneelle maidolle, hyi hitto. Kädet ja suupielet maidossa. Ällöttävää...

Vierailija
185/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ehkä ihan mahtavaa se, että maidonjuojat eivät luovuta! Vaikka kuinka osoitettaisiin että maito nyt vaan ei ole välttämätöntä, tai edes terveellistä, niin silti maidonjuojat eivät luovuta! He eivät usko että heidän herkkujuomansa, lehmän tissistä imuteltu maito, ei olisikaan hyväksi heille! Mutta kun Valio on jo vuosikymmenet kertonut maidon olevan välttämättömyys??? 

No kylläpä se ottaa koville, kun kaltaisesi kontrollifriikki ei voi kontrolloida muiden ihmisten juomistottumuksia. Vituttaako? Aion ostaa itselleni viikonloppuna muutaman oluen, vaikka on osoitettu, että olut ei olekaan kovin terveellistä, mutta silti minä ostan ja juon. Kahvitkin keitän aamulla ja juon ne, lirautan kermaa sekaan. Joko kuumentaa, kun et voi kontrolloida minua?

Miksi mua vituttaisi jos joku haluaa juoda maitoa? Lähinnä säälittää sellaiset ihmiset, jotka vaan syö ja juo niinkun käsketään. Kyllähän se näkyy jo terveystilastoissakin. Mulle riittää että mä itse olen terve nyt ja jatkossa.

Vierailija
186/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito hyva. Kalsiumia, proteiinia. Eipähän sitten vanhana tule luunhaurastumista.

Vierailija
187/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just tulin yövuorosta ja join puolitoista lasillista maitoa ja 4 kpl Lidlin kapteenikeksejä (vanilija). Nyt nukkuun!!

Ja pierua riittää. . 😀

Vierailija
188/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7v kun lopetin maijon juonnin ihan omasta halusta ja voi sitä tappelua koulussa kun en halunnu maitoo juua ja opettaja yritti pakottaa.

Maitotuotteita käytän ruuanlaitossa mutta maitoo pelkiltään en saa alas.Ällöttää niin paljo.

Vauvan maijonjuonti ei tee pahhaa mutta vähäkin isompi asukas niin pahaltahan se näyttää.

Vierailija
189/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on teillä ongelmat!

Vierailija
190/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pierua riittää. . 😀

Rehellinen vastaus: en piereskele. Ei ole ilmaongelmia.

Vierailija
191/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen miehet olivat miehekkäämpiä, kun lapsena juotiin maitoa. Nykyisin juodaan estrogeenijäämiä ja muita kemikaalejasisältävää vesijohtovettä, niin nuorista miehistä on alkanut tulemaan feminiinisempiä ja sperman laatu heikentyy koko ajan radikaalisti.

Luuletko oikeasti, että maito olisi estrogeenivapaata?

Tämä! Perinteinen maidonjuoja, lihansyöjä on usein hyvinkin kiihdyksissään mm. soijan sisältämästä kasviestrogeenistä, mutta ei huomioi, että lihassa ja maidossa on ihan eläinestrogeenejä. Toki kasviestrogeeneilläkin on vaikutuksia ihmisen hormonitoimintaan, mutta etenkin nisäkkäiden estrogeeneillä on suurempia vaikutuksia. Onko tämä aihe tabu, kun siitä ei juurikaan puhuta?

192/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fifty-fifty riita poikki kirjoitti:

No kyllä se myslikin aika kuivaa raksuteltavaa olisi ilman sitä siihen tarvittavaa maitoa. Teekin vaatii minusta aina sen maitotilkan brittiläisittäin ja kaakaohan  jo  suorastaan tehdään maitoon  .

Samoin kalakeitto ja kesäkeitto, manna- ja riisipuurot, pullanleivonta ja monet muut ruuanlaitot niiden lisäksi vaativat maitoa  .

Vaativat nyt ja ovat vaatineet niinkauan kuin ne on tunnettu.

Jos taas ei maidosta tykkää, tai ei terveydellisistä syistä johtuen voi käyttää  eikä elimistö siedä maitoa ,niin eihän sitä tietenkään silloin  ole pakko ostaa.

Eikä tietystikään pakko ole muutenkaan.

Monet vaan ostavat ja kuluttavat sitä ,koska pitävät siitä.

Juntein kommentti mitä oon tähän mennessä nähny tässä keskustelussa. :D Tyypillinen kommentti tyypilliseltä maidonlipittäjältä joka luulee, et ihminen tarvitsee selviytyäkseen TOISEN NISÄKKÄÄN TISSIMAITOA. :D Ota asioista paremmin selvää ennenkun tuut tänne huutelemaan! Satuitko tietämään, et kaikki edellämainitut ruuat eivät VAADI maitoa, vaan mm. kasvipohjaisia korvikkeita löytyy jotka soveltuu kaikkiin noihin ruokiin. ;) Huh näitä ihmisiä, jotka tosiaan edelleen vuonna 2017 elää ajatukselle, et lehmänmaito on ihmiselle terveyden kannalta parasta ja välttämätöntä. 

Ja hei, ennenkun kukaan hyökkää, niin en ole vegaani tuputtamassa omia arvojani tänne, vaan ihminen joka tykkää ottaa asioista selvää ja suhtautuu avarakatseisesti asioihin ympärilläni. ;)

Vierailija
193/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pierua riittää. . 😀

Kaikki piereskelevät, uskoit tai et. Ilmat tulevat pihalle röyhtäisyinä tai pieruina.

-ei sama

Ps. Juon janojuomana vettä, joskus syön muroja ja niihin laitan tietysti maitoa, kahviin laitan maitoa ja joskus saatan kulauttaa lääkkeen alas ottamalla pikku hörpyn maidosta (suoraan tölkin suusta, asun yksin ja olen hurja). Useammin käytän siihenkin tarkoitukseen vettä. Limua juon harvoin, ei vain tee mieli. Joskus juon kaakaota.

Vierailija
194/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pierua riittää. . 😀

Kannattaa mennä tutkimuksiin. Normaali ruuansulatus tuottaa aina kaasua.

Vierailija
195/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pierua riittää. . 😀

Kaikki piereskelevät, uskoit tai et. Ilmat tulevat pihalle röyhtäisyinä tai pieruina.

-ei sama

Ps. Juon janojuomana vettä, joskus syön muroja ja niihin laitan tietysti maitoa, kahviin laitan maitoa ja joskus saatan kulauttaa lääkkeen alas ottamalla pikku hörpyn maidosta (suoraan tölkin suusta, asun yksin ja olen hurja). Useammin käytän siihenkin tarkoitukseen vettä. Limua juon harvoin, ei vain tee mieli. Joskus juon kaakaota.

Litkumehuja juon erittäin harvoin, appelsiini- ja ananasmehua menee vähän useammin.

Vierailija
196/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sairaita aiheita täällä. Täytyisi kyllä harkita vakavast psykiatrille menoa jos tuollainen häiritsee

Vierailija
197/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon juomiselle ei ole mitään muuta perustetta kuin se, että "minä haluan". Maito on äärimmäisen epäterveellistä, tuhoaa ympäristöä ja riistää eläimiä. Harmittaa lukea aina tälläisiä ketjuja, jotka on täynnä minäminäminäminä -ihmisiä. Menee taas usko koko ihmiskuntaan.

Vierailija
198/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidonjuojat ovat ällöttäviä. Tästä ei pääse mihinkään. Onneksi omassa kaveripiirissä näitä ei ole, maidonjuojat ovat maaltamuuttaneita tai maalla yhä asuvia tissiposkia joita en onneksi tunne. Ruokajuomana vesi, kivennäisvesi tai viini, tässä vaihtoehtosi.

Vierailija
199/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maidonjuojat ovat ällöttäviä. Tästä ei pääse mihinkään. Onneksi omassa kaveripiirissä näitä ei ole, maidonjuojat ovat maaltamuuttaneita tai maalla yhä asuvia tissiposkia joita en onneksi tunne. Ruokajuomana vesi, kivennäisvesi tai viini, tässä vaihtoehtosi.

Olen asunut koko elämäni Helsingissä.Onneksi en tunne sinua,olet täysi idiootti.Kommenttisi kertoo kaiken sinusta.t.maidonjuoja

Vierailija
200/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut koko elämäni Helsingissä.Onneksi en tunne sinua,olet täysi idiootti.Kommenttisi kertoo kaiken sinusta.t.maidonjuoja

Tissiposkella meni tunteisiin. Mee tissille.