Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, keitä ällöttää maitoa juovat aikuiset?

Vierailija
27.03.2017 |

Mä en onneksi ole törmännyt kuin aniharvoin maitoa juoviin aikuisiin, mutta ällöttää niin etten pysty edes katsomaan. Junttia, luonnotonta ja turhaa.

Kommentit (318)

Vierailija
201/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, oot Asperger kun sua ällöttää noin tavallinen asia.

Vierailija
202/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenenkään napaa kalvaa kuka juo mitäkin. Ei ole vissiin suurempia huolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito juusto voi kovan kunnon toi ☺

Vierailija
204/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidonjuonti - alapeukku

Vierailija
205/318 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmän maito ei todellakaan ole hyvää ravintoa ihmiselle muulloin kuin nälänhädässä ja silloinkin prosessoimattomana.

1. Lehmän insuliini voi aiheuttaa diabetesta

2. Rasvaton maito voi aiheuttaa syöpää

3. Rasvaton maito ja - ravinto ylipäätään voi aiheuttaa hedelmättömyyttä

4. Myötävaikuttaa akneen

5. Liiallinen kalsiumin saanti (vrt. esim. D- ja K-vitamiinin sekä magnesiumin saantiin) kovettaa ja haurastuttaa luita -> osteoporoosi, lonkkamurtumat ym.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta siinä nyt muutama esimerkki...

Ps. Neuvolantäti kysyi viimeksi neuvolassa käydessämme, että joko olet antanut lapselle OIKEAA maitoa. Vastasin, että ai tarkoitatko LEHMÄNmaitoa? ;)

Vierailija
206/318 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyy luusto vahvana kun juo palijon maitua! Maitua aamulla, maitua illalla. Lapsille paljon maitua ja aikuisillekin, pysyy luut lujana ja kyllä maito vaan on terveellistä! Mikä sen parempaa kun makaronilaatikko ja iso lasi maitoa.

Ei pysy kun D-vitamiinista on kyse,ei kalsiumista jota saadaan liikaakin.

Vierailija
207/318 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkimaito on parasta.

Vierailija
208/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ällötyksesi sentään ulottuu loogisesti kaikkien maitotuotteiden käyttöön?

Juusto on aikuisille, maito 3-vuotiaille.

Vierailija
209/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kumma jos ei saa juoda sitä mistä tykkää.

N40 joka juo paljon maitoa.

Vierailija
210/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TULE SELVYYTTÄ

VAIKKA TÄTÄKIN ON PUITU JO

KOLME VUOTTA

Vierailija
211/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin häiritsee! :D Olin kerran yhden miehen luona treffeillä ja hän otti ruoan kera ison lasin maitoa. Jotenkin ihminen vaikuttaa lapselliselle sen jälkeen. Juon itsekkin kyllä ihan silloin tällöin piimää, mutta maitolasin olen viimeksi juonut 14 vuotiaana kun mummo pakotti. Kumma juttu.

YYY! Juotko sä piimää? Siis piimää! Sä olet niin ällöttävä! Yäk yäk. Naisihminen vielä. Voin pahoin!

Vierailija
212/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä maidolla kurlaajat ovat vielä erityisen ylpeitä maidonjuonnistaan. "Maitoa sen olla pittää!", "Ruuan kanssa juon aina maitoa, pysyy luut kunnossa!", "Meidän Elmeri juo ainakin litran maitoa päivässä!"

Yyhhhh, tämä! Nämä samat tyypit piereskelee, henki haisee, hiki haisee, ominaishaju on karmea löyhkä mutta ainakin juovat litran maitoa päivässä! Oksettavia.

Vierailija
213/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ehkä ihan mahtavaa se, että maidonjuojat eivät luovuta! Vaikka kuinka osoitettaisiin että maito nyt vaan ei ole välttämätöntä, tai edes terveellistä, niin silti maidonjuojat eivät luovuta! He eivät usko että heidän herkkujuomansa, lehmän tissistä imuteltu maito, ei olisikaan hyväksi heille! Mutta kun Valio on jo vuosikymmenet kertonut maidon olevan välttämättömyys??? 

No kylläpä se ottaa koville, kun kaltaisesi kontrollifriikki ei voi kontrolloida muiden ihmisten juomistottumuksia. Vituttaako? Aion ostaa itselleni viikonloppuna muutaman oluen, vaikka on osoitettu, että olut ei olekaan kovin terveellistä, mutta silti minä ostan ja juon. Kahvitkin keitän aamulla ja juon ne, lirautan kermaa sekaan. Joko kuumentaa, kun et voi kontrolloida minua?

Miksi mua vituttaisi jos joku haluaa juoda maitoa? Lähinnä säälittää sellaiset ihmiset, jotka vaan syö ja juo niinkun käsketään. Kyllähän se näkyy jo terveystilastoissakin. Mulle riittää että mä itse olen terve nyt ja jatkossa.

Hyvää jatkoa vaan sun elämäsi jatkolle! Sinähän se tiedät tulevaisuutesi.

Vierailija
214/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä maidolla kurlaajat ovat vielä erityisen ylpeitä maidonjuonnistaan. "Maitoa sen olla pittää!", "Ruuan kanssa juon aina maitoa, pysyy luut kunnossa!", "Meidän Elmeri juo ainakin litran maitoa päivässä!"

Yyhhhh, tämä! Nämä samat tyypit piereskelee, henki haisee, hiki haisee, ominaishaju on karmea löyhkä mutta ainakin juovat litran maitoa päivässä! Oksettavia.

Haiset varmaan extra hyvälle, luulet! Itsekehuntäyteinen inhosi haisee tänne saakka. 

Vierailija
215/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että näitä maitua olla pittää-juntteja jotka ihmettelee huuli pyöränä että mitä te sitten juotte jos ei maitua :O no vettä, ihan sieltä hanasta. Miten luonnosta vieraantunut voi olla jos ihan vaan veden juominen ei tule kuuloonkaan?

Vierailija
216/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiset varmaan extra hyvälle, luulet! Itsekehuntäyteinen inhosi haisee tänne saakka. 

Sieltä yksi haiseva tissinlutkuttaja tuli heti vänisemään. Otahan iso lasi sitä MAITUA ja ajattele vaikka oikein isoja lehmän utareita niin jospa siitä mieli rauhoittuisi. Muista pistää aikuisvaipat jos lähdet johonkin, on ne ikäviä nämä suomalaisten mystiset suolisto-ongelmat :)

Vierailija
217/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää ja huvittaa. Se Valion propaganda on uponnut niin hyvin että aikuisenakin ryystetään vasikoiden ruokaa ja samalla voivotellaan kun on sitä ja tätä ärtyvää suolta ja gluteenivenhäkarppauspaleo-poppaskonsteilla yritetään saada se vesiripuli ja armoton piereskely loppumaan. Mutta kun siitä maidosta ei voi luopua, kun jaettiinhan sitä jo ala-asteella Valion läpysköjä joiden mukaan kyllä se pittää litra maitua juoda tai kuolee!!1!1

Vierailija
218/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

maito on parasta suoraan tissistä

Vierailija
219/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin elän maitoa juovan kuin viinaa juovan kanssa.

Vierailija
220/318 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maito on parasta suoraan tissistä

vaimo otetaan reissuille mukaan evääksi