Miehet! Tupakoiva nainen, hot or not?
Tupakoiva äiti -ketjusta tuli tällainen mieleeni. Eli kertokaas miehet omat mielipiteenne naisten tupakoinnista? Joidenkin miesten mielestähän se on tosi eroottista ja turn on... ainakin nuorten naisten tupakointi... mitä itse ajattelette? Ja vaikuttaako naisen ikä asiaan? Kun vastaatte, mainitkaa vielä tupakoitteko itse. Kiitos!
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
No jos ajattelette kaunista naista jolla punatut huulet ja kissansilmämeikki ja joka imaisee savuja tupakasta... silleen elegantisti... oon ymmärtänyt että ainakin tällainen on kuumaa miesten mielestä. Sensuelli tupakointi siis. Nautiskeleva tupakointi. Voi myös viestiä että nainen on cool ja ehkä vähän normeista piittaamaton.
Ap
Ei. Kaunis nainen pilaa itsensä tupakoimalla. Ja se maku...
Kiinnostus loppuu välittömästi kun huomaan, ettää nainen laitaa röökin suuhun! Itse en polta ja haluan savuttoman naisen :)
Tinderissä automaattisesti vasemmalle jos kuvissa näkyy tupakkaa! Ei ole merkitystä vaikka olisi kaunis ja samanlaisia mielenkiinnon kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös viestiä että nainen on cool ja ehkä vähän normeista piittaamaton.
Pidän enemmän naisista, jotka piittaavat normeista.
Tupakointi on alemman sosiaaliluokan touhuja. Se kertoo kaiken.
Maailmassa on pieni osuus ihmisestä sellaisia, joilla on persoonassaan poikkeuksellinen karisma tai jokin muu vetoava erityispiirre, jota on vaikea kuvailla. He voivat polttaa tupakkaa, tervehtiä ihmisä heiluttamalla keskisormea, piereskellä palaverissa tai tehdä oikeastaan mitä vain vastenmielisiä asioita ja silti säilyttää vetovoimansa.
Kurjaa on se, että näitä ihmisiä on erittäin vähän. Joten jos et ole aivan varma, että kuulut tuohon erityisten yksilöiden pieneen joukkoon, on parempi olla tupakoimatta, näyttämättä keskisormea ja piereskelemättä julkisesti. Tai sitten voi tupakoida, piereskellä ja keskaroida mielesi mukaan, kunhan et kuvittele että se tekee sinusta seksipedon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella iso NOT! Hyi! Tupakoivat naiset haisee pahalle ja näyttää vanhoille.
m19
Varmaan joo näyttää vanhoille jotkut 16-vuotiaat, jotka polttavat?
Ei ehkä vielä siinä 16-vuotiaana, mutta 22-vuotiaana kun vaikutukset alkavat näkymään ovat juovaisia, otsaryppyisiä kuivanaamoja. Viimeistään siinä alkaa jo kasvoista näkemään sen, kuka on yläasteelta polttanut ja kuka ei. Haisevat pahalle ja päälle se röhnäinen kurkku, limaneritys ja tupakkayskä. Hyrrr
Ehdoton turn-off
Jaa a. Minä olen tavannut muutamankin miehen joiden naismaku oli "paha tyttö" ja tähän ehdottomasti kuuluin tupakointi, tumma meikki, lävistykset ja tatuoinnit.
AP vaikuttaa kovin nuorelta ja tupakoinnissa on hänellä kyse kapinoinnista jotakin kohtaan ja se seksikkyys tulee siitä. Eli samasta kuin viehätys pahoja kundeja kohtaan.
Joo, ehdoton turn - on. Erittäin seksikästä kun huoliteltu nainen polttaa, sensuellisti vielä. Tyttöystäväni ovat aina polttaneet, itsekin välillä tai en, ei ole haitannut. Ei haise pahalle eikä muutkaan paikat, nörttien juttuja.... :))
Ehkä se itsenäisyys ja kyky tehdä mitä haluaa on aina cool, uskon. Polttaminen on osa kokonaisuutta, ei erikseen siitä. Kukauskaltaa kuka ei, absolut turn - on!!
Jos nainen on vielä porsaan näköinen ja syö räkäänsä, niin se on todella kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos ajattelette kaunista naista jolla punatut huulet ja kissansilmämeikki ja joka imaisee savuja tupakasta... silleen elegantisti... oon ymmärtänyt että ainakin tällainen on kuumaa miesten mielestä. Sensuelli tupakointi siis. Nautiskeleva tupakointi. Voi myös viestiä että nainen on cool ja ehkä vähän normeista piittaamaton.
Ap
😂 Tää keskustelu on jo vanha mutta ap on jotenkin niin hauska brutaalilla tavalla.
Joo tuollainen oli ehkä ajan henkeä joskus 50 vuotta sitten.
No ei siinä mitään eroottista kyllä ole :D
Joillain miehillä tosin on fetissi tupakoivaan naiseen. Niistä on pokeakin.
Mutta en minä panematta jätä jos nainen polttaa. Vaimoksi en tosin ottaisi.
HOT ehdottomasti. Plussaa vielä siitä, jos naisella on COPD.
T: Mies
Ketju on täynnä miehenä esiintyviä naisia, jotka kauhistelevat tupakointia. Läpinäkyvää.
Aika yhdentekevä juttu, jos ei nyt ketjussa sauhuttele ihan joka tilanteessa.
Olen entinen tupakoitsija ja suvaitsevainen lopettanut. Eli hyvä jos ei polta, mutta ei nyt isokaan haitta, jos polttaa.
En tupakoi enkä pidä siitä, että nainen tupakoi. Ei se nyt ainakaan seksikästä ole. Haisee pahalta ja on jotenkin likainen tapa. Terveysasiat eivät minua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin että kuka oikeasti nykyaikana polttaa?
17 prosenttia suomalaisista polttaa säännöllisesti.
Tapa on eriytynyt (kuten lihavuuskin) alempien sosilaaliluokkinen ongelmaksi.
Silti on näitä ylemmän tasonkin lihavia ja tupakoitsijoita olemassa ja paljon. Ei liikaa leimaamista.
Se lämmin hönkä joka tulee kuolleista keuhkorakkuloista, yyyhh