Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Tupakoiva nainen, hot or not?

Vierailija
24.03.2017 |

Tupakoiva äiti -ketjusta tuli tällainen mieleeni. Eli kertokaas miehet omat mielipiteenne naisten tupakoinnista? Joidenkin miesten mielestähän se on tosi eroottista ja turn on... ainakin nuorten naisten tupakointi... mitä itse ajattelette? Ja vaikuttaako naisen ikä asiaan? Kun vastaatte, mainitkaa vielä tupakoitteko itse. Kiitos!

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitte vielä kertoa että poltatteko vai ette ketjussa. Olisi mielenkiintoisempi.

Vasta viime viikolla kuulin näyttäväni ilääni 43 nuoremmalta.

En tohtinut sanoa, että geenit, ruokavalio ja uni ovat salaisuus. En nuku meikit kasvoilla, juon paljon vettä, liikun ulkoilmassa, syön paljon vihreää sekä aina 8h unet.

Ja poltan. Tosin vain 3-4 savuketta enkä edes päivittäin.

Ei ole vaikeaa olla polttamatta jos seura sitä vaatii.

En yski, köhi eikä ääneni ole käheä.

N43

Vierailija
122/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on selkeä miinus, eihän siitä pääse mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ajattelette kaunista naista jolla punatut huulet ja kissansilmämeikki ja joka imaisee savuja tupakasta... silleen elegantisti... oon ymmärtänyt että ainakin tällainen on kuumaa miesten mielestä. Sensuelli tupakointi siis. Nautiskeleva tupakointi. Voi myös viestiä että nainen on cool ja ehkä vähän normeista piittaamaton.

Ap

😂 Tää keskustelu on jo vanha mutta ap on jotenkin niin hauska brutaalilla tavalla.

Joo tuollainen oli ehkä ajan henkeä joskus 50 vuotta sitten.

Miten niin “50 vuotta sitten”? Kyllähän toi on niin now.

Vierailija
124/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko röökaaminen olla HOT jonkun mielestä? :D Ei kai? 

Vierailija
125/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka vanhentaa ihon ja rinnoista tulee nopeammin riippurinnat. Kaikenlisäksi tupakka haisee pahalle pilaa terveyden ja on todella hölmöä poltaa "rahaa".

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pelkaatko-roikkuvia-rintoja-valta-n…

Vierailija
126/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se pointti täytyy ottaa huomioon, että pystyykö nainen lopettamaan tupakoinnin siinä vaiheessa kun tulee raskaaksi. Haluaisin lapselleni parhaat mahdolliset lähtökohdat elämään ja raskausaikana tupakkaa polttava nainen ei ole hyväksi maha-asukille.

Lisäksi harmittaa, että rakas ihminen pilaa terveyttään tupakoimalla. Jos tupakointi on sitä, että joskus satunnaisesti polttaa esimerkiksi juhliessa niin se on ok, mutta monellako se pysyy siinä eikä muutu jokapäiväiseksi tavaksi?

Ja onhan rahan polttaminen ja savun hengittely hölmöä hommaa järjellä ajateltuna.

Vierailija
127/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOT!!!!

Vierailija
128/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän monet naiset jotka ovat onnistuneet olemaan raskausajan polttamatta aloittavat sitten taas uudestaan.

Se on jotain niin typerää että aikuisena aloittaa uudestaan kun on jo kärsinyt vieroitusoireet ja päässyt eroon tupakasta.

Teininä ymmärtän että ryhmäpaineessa ja ymmärtämättömyyttään aloittaa, mutta miksi aikuisena aloittaa uudestaan niin se ei mene jakeluun.

Vierailija
129/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat tervat tulee keuhkoihin kuukaudessa jos polttaa askin päivässä...

Vierailija
130/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tervamäärällähän tervaisi vaikka kirkkoveneen.

Ja pervot ei nyt mieti kaksimielisesti. Puuveneet tarvitsee ajoittain tervausta.

Vierailija
131/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin tupakoinnin kun mies oli savuton. Saatan stressaantuneena vieläkin polttaa, mutta pääsen eroon helposti.

Vierailija
132/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ja todellisuudessa miehille ei ole mitään väliä vaikka nainen polttaisi kuin korsteeni jos vain on nuori ja nätti. Täällä on tupakoivan naisen stereotypiana joku lähiöräkälän asiakas, mutta todellisuudessa esimerkiksi miesten ihailemat tyylikkäät ranskalaisnaiset polttavat yleisesti, se on siellä laihdutuskeino.

En itse polta, mutta onpahan vain tullut huomattua tämä ilmiö.

Vierailija
133/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi "kauppoja"

Vierailija
134/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ja todellisuudessa miehille ei ole mitään väliä vaikka nainen polttaisi kuin korsteeni jos vain on nuori ja nätti. Täällä on tupakoivan naisen stereotypiana joku lähiöräkälän asiakas, mutta todellisuudessa esimerkiksi miesten ihailemat tyylikkäät ranskalaisnaiset polttavat yleisesti, se on siellä laihdutuskeino.

En itse polta, mutta onpahan vain tullut huomattua tämä ilmiö.

No Ranskan muotinäytösnaisilla on muitakin kaikenmaailman idioottimaisia-laihdutus keinoja.

Esimerkiksi joku malli dippasi pumpulia appelsiinimehuun nii siitä ssi sopivan vähäkalorista vatsantäytettä.

Vierailija
135/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not

Vierailija
136/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko röökaaminen olla HOT jonkun mielestä? :D Ei kai? 

Tupakoiva mies ainakin vetoaa minuun aivan käsittämättömällä tavalla, vaikken itse poltakaan. Myöskään lapsuudenkodissani ei poltettu koskaan, joten viehtymys ei ole sieltäkään peräisin. Se vain on jotenkin äärettömän seksikästä. Samoin tupakan tuoksu kenessä vain. Ei sellainen vuosikaudet pinttynyt likainen löyhkä, vaan tuore tuoksu, kun mies on vasta tupakoinut.

Vierailija
137/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusta jopa treffipalstoilla tupakoivia vältellään. Onhan se selvä, että jos nainen jatkuvasti haisee palaneelle eikä suuteleminenkaan ole mahdollista niin hylkyyn menee.

Vierailija
138/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin suuresti not. Haju on vaan niin täysi erotiikan tappaja mulle. Ehkä asia olisi toisin, jos itse tupakoisi.

Vierailija
139/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas seksikkään näköistä tervaa. Bouneri iskee kun ajattelee miten terva rohisee kuuman pimun keuhkoissa...

Vierailija
140/150 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostukseni naiseen loppuu heti kun huomaan, että on rööki huulessa. Hyvä kun naisilla tinderissä sauhuttelukuvia niin tietää heti painaa rastia 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän