Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Tupakoiva nainen, hot or not?

Vierailija
24.03.2017 |

Tupakoiva äiti -ketjusta tuli tällainen mieleeni. Eli kertokaas miehet omat mielipiteenne naisten tupakoinnista? Joidenkin miesten mielestähän se on tosi eroottista ja turn on... ainakin nuorten naisten tupakointi... mitä itse ajattelette? Ja vaikuttaako naisen ikä asiaan? Kun vastaatte, mainitkaa vielä tupakoitteko itse. Kiitos!

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. :/ ehkä täällä vauvapalstalla on jotain kunnollisia nörttimiehiä sitten vaan... olen nimittäin ymmärtänyt ihan toisin...

Ap

Ootko se mamma, joka vetää röökiä viedessään ipanaa päiväkotiin ja ulisi muiden mammojen mulkoilevan häntä pahasti?

Vierailija
42/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sortukoot asioihin, kun kysyttiin mielipidettä "hot or not"!

Tällainen, tunkkainen ja p*skainen "mielipide" on oikeus ja olemassa myös Pohjois-Koreassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso miinus, itse en polta,enkä ole edes kokeillut. Inhoan tupakan hajua.

Tutustuin taannoin ihanaan,joskin itselleni liian nuoreen naiseen,jonka muutoin täydellinen ihannenaiseus romahti havaittuani hänen tupakoitsevan. Ei tajua että parissa vuodessa näyttää useita vuosia vanhemmalta,mikä naisille tuntuu olevan pahempi juttu kuin syöpäkääryleen mukanaan tuomat sairaudet

Vierailija
44/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän elätte muinaisaikaa 😂

Nykyään käytetään nuuskaa ja poltetaan pilvee tai otetaan kokkelia nenään.

Tupakka on vanhentunut piriste.

Jos ihminen on luonteeltaan paska,siinä ei auta vaikkei polttaisi tupakkaa

Moni näistä av:n satusedistä ottaisi Emily Bluntin,Nicole Kidmanin tai Charlize Theronin vaikka vetävät kessua posket lommolla.

Lisäksi tupakoivia julkkis naisia satoja muita mm; Kim Kardashian 😉 Hän polttaa lähinnä sikareita.

Vierailija
45/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on yksi mies sanoi, että olen seksikäs kun poltan kun olin tupakalla. 😄 Voisin ajatella, että jotkut tykkää jotkut ei.

Varmaan ne harvat vielä nykyaikana tupakan nimeen vannovat miehet tykkää. Osa tupakoivistakaan ei tykkää, tupakka on todella mennyttä aikaa.

Vierailija
46/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on yksi mies sanoi, että olen seksikäs kun poltan kun olin tupakalla. 😄 Voisin ajatella, että jotkut tykkää jotkut ei.

Varmaan ne harvat vielä nykyaikana tupakan nimeen vannovat miehet tykkää. Osa tupakoivistakaan ei tykkää, tupakka on todella mennyttä aikaa.

En puhuisi harvasta, koska enemmän miehistä polttaa, kuin äänestää vaikkapa ykköslistoilla gallupeissa pitävää SDP:tä. Vihreistä puhumattakaan.

Jos voisi sanoa samalla logiikalla, niin vasemmisto on todella mennyttä aikaa, jopa summattuna puolueet (lähinnä sdp+vasemmisto+vihreät+SKP(+varauksella kd)) yhteen.

Vierailija
47/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sallikaamunnauraa kirjoitti:

Moni näistä av:n satusedistä ottaisi Emily Bluntin,Nicole Kidmanin tai Charlize Theronin vaikka vetävät kessua posket lommolla.

Lisäksi tupakoivia julkkis naisia satoja muita mm; Kim Kardashian 😉 Hän polttaa lähinnä sikareita.

Jos ihminen on luonteeltaan mukava, niin silti iso miinus parisuhdetta ajatelle on se tupakointi, sori vaan. Ei kukaan ihminen jolla on oma maku- ja hajuaisti tallella halua nuolla tuhkakuppia, koska siltä tupakoiva kumppani todellisuudessa maistuu. Eli ei kannata yrittää pokata ainakaan savuttomia se rööki suupielessä.

Vierailija
48/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän elät  itse ihan muinaisaikaa 😂

Nykyään terveet elämäntavat ja päihteettömyys on se juttu, eikä mitkään 2000-l. alun nuuskahuulet tai 1980-l. kokaiinin vetäminen. Pilvi on pilviveikoille.

Vierailija
49/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se Juice Leskinenkin pärjäsi elämässään. 50-vuotias on jo todellisuudessaan "vanha käpy", vaikka sata vuotiaaksi todellisuutta pakenisi. Taisi saada naisia ja lapsia omaan makuunsa aivan tarpeeksi. Selvisi jopa maksakirroosista eikä ongelmat ollut tupakka tai miten naiset suhtautuvat siihen.

Älykäs ihminen, kun hänessä on jonkinlainen taiteilijan tai tutkijan sielu, ei tarvitse stressata niinkään jonnen joutavia asioita, kuten mitä joku on mieltä.

Hän muuten on yksi esimerkki siitä, miten huippuälykäs voi tupakoida ja tupakoiminen ei ole kausaalia vähäisestä älystä, tai tupakoimattomuus korkeasta älystä.

Itse sanon että jotenkin se on, HOT mut mä olenkin jonkinlainen boheemi enkä perusta muiden antamasta tai jakamasta maineista.

M32 

Vierailija
50/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään terveet elämäntavat ja päihteettömyys on se juttu, eikä mitkään 2000-l. alun nuuskahuulet tai 1980-l. kokaiinin vetäminen. Pilvi on pilviveikoille.

Asutko pullossa? Mee yläkouluille katsoo niiden laipioon syljettyjä nuuskamällejä 😂

Kaikki jotka pelaa lätkää nuuskaa

Nhl:ssä vähä kovemmat aineet kuten opioidit.Monet vetää särkylääkkeitä kaksin käsin,se on vaarallisempaa kuin rööki ja

muista olla hengittämättä ilmansaasteita,niissä on yhtä paljon lisäaineita kuin tupakassa.

Tupakan lisäaineet tappaa,ei itse tupakka kasvi.Älä syö myös aamulla jugurttia,siinä on samaa syöpää aiheuttavaa karsinogeeniä kuin kuudessa tupakissa.Kuolet suusyöpään.

Ympäristö myrkyttää meidät tupakkaa nopeammin ja myrkylliset ihmiset.

Vierailija
51/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueemmänopitjotain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko pullossa? Mee yläkouluille katsoo niiden laipioon syljettyjä nuuskamällejä 😂

Kaikki jotka pelaa lätkää nuuskaa

Nhl:ssä vähä kovemmat aineet kuten opioidit.Monet vetää särkylääkkeitä kaksin käsin,se on vaarallisempaa kuin rööki ja

muista olla hengittämättä ilmansaasteita,niissä on yhtä paljon lisäaineita kuin tupakassa.

Tupakan lisäaineet tappaa,ei itse tupakka kasvi.Älä syö myös aamulla jugurttia,siinä on samaa syöpää aiheuttavaa karsinogeeniä kuin kuudessa tupakissa.Kuolet suusyöpään.

Ympäristö myrkyttää meidät tupakkaa nopeammin ja myrkylliset ihmiset.

Eli sinun mielestä kannattaa vetää kaikenlaisia kemikaaleja että saa pään sekaisin, koska ympäristö tappaa joka tapauksessa? Ja kannattaa hypätä vaikka kaivoon kun muutkin, esim. jotkut älyvapaat julkimotkin niin tekee?

Ookkei, onhan se logiikka tuokin...

Vierailija
52/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva nainen = NOT! Kyrvälle käy kuin ilmapallolle kun se puhkaistaan. 

Vapettava nainen = paljon parempi kun tupakoiva. 8/10. 

Täysin savuton= paras. 

Mutta jos olet jo tupakoiva ja on fiilis että VOI VITTU OON KUSESSA. Niin alota höyryttely sähkötupakoilla niin chäänssit nousee aika paljon. Höyryttely ei vanhenna kuin tupakka tekee. 

Vierailija
53/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ajattelette kaunista naista jolla punatut huulet ja kissansilmämeikki ja joka imaisee savuja tupakasta... silleen elegantisti... oon ymmärtänyt että ainakin tällainen on kuumaa miesten mielestä. Sensuelli tupakointi siis. Nautiskeleva tupakointi. Voi myös viestiä että nainen on cool ja ehkä vähän normeista piittaamaton.

Ap

Ja sitten kun mietit niitä naisia, jotka on röökillä vaikka kauppakeskuksen tai olutkuppilan oven edustalla niin eipä se totuus paljon kauempana tuosta voi olla.

Vierailija
54/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä kuuma kuin alkoholiongelmainen tai ylipainoinen.

Ja lihava liikaa lipittäjä röökeineen se vasta onkin hoteista hotein.

Vierailija
55/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi ällö. Tupakoivat naiset ovat wt-roskaa. En koskisi 3 metrin kepilläkään.

Naapurin elämäntapatyötön ämmä laittoi pyykkiä narulle TUPAKKA SUUSSA(??!!) Wt-roska tosiaan tuli mieleen...

Vierailija
56/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin se Juice Leskinenkin pärjäsi elämässään. 50-vuotias on jo todellisuudessaan "vanha käpy", vaikka sata vuotiaaksi todellisuutta pakenisi. Taisi saada naisia ja lapsia omaan makuunsa aivan tarpeeksi. Selvisi jopa maksakirroosista eikä ongelmat ollut tupakka tai miten naiset suhtautuvat siihen.

Älykäs ihminen, kun hänessä on jonkinlainen taiteilijan tai tutkijan sielu, ei tarvitse stressata niinkään jonnen joutavia asioita, kuten mitä joku on mieltä.

Hän muuten on yksi esimerkki siitä, miten huippuälykäs voi tupakoida ja tupakoiminen ei ole kausaalia vähäisestä älystä, tai tupakoimattomuus korkeasta älystä.

Itse sanon että jotenkin se on, HOT mut mä olenkin jonkinlainen boheemi enkä perusta muiden antamasta tai jakamasta maineista.

M32 

Kiitos sä ymmärrät mitä mä ajan takaa :) Tuollaista just tarkoitin... vapautta. Ehkä se sit vetoaa vähän erilaisiin ajattelijoihin ja massalampaat paheksuu. Mutta mitä sitten.

Ap

Vierailija
57/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi ällö. Tupakoivat naiset ovat wt-roskaa. En koskisi 3 metrin kepilläkään.

Naapurin elämäntapatyötön ämmä laittoi pyykkiä narulle TUPAKKA SUUSSA(??!!) Wt-roska tosiaan tuli mieleen...

Kylläpä sä kirjoitat rumasti hänestä. Mulle tuli erilainen mielikuva. Tuli ajatus eteläamerikkalaisesta mammasta, sellasesta favelan matriarkasta jonka nenälle ei hypitä. Joka on tosi pyylevä ja vähän hikinen, kainalot ehkä rehottaa, ja hän ripustaa muhkeilla käsivarsilla tuimana pyykkiä siristellen mustia silmiä auringossa sätkä suupielestä roikkuen. Ja jota ei vittuakaan kiinnosta jos joku rikas turisti favelan läpi kulkiessaan nauraa tai paheksuu, vaan nainen servaa ja näyttää hienostelijalle törkeän käsimerkin ja jatkaa karun arvokkaana ripustamista...

No tiedän ettet asu favelassa tai eteläamerikassa mutta yritin selittää erilaista fiilistä mikä mulle tuli :D

Muutenkin jännä miten ihmiset haluu hädissään dissata ja painaa alas asiat jotka on oman laatikon ulkopuolella, väärin, wt tai junttia tai jotain. Toivottavasti musta ei tuu koskaan sellasta.

Ap

Vierailija
58/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tupakointi on erittäin seksikästä! Kaikkien naisten pitäisikin polttaa. Vai eikö muka ole:

http://talkingmakeup.com/pics/news4/cruz2.jpg

https://www.mydiscountcigarette.net/gallery/original/11516/Monica-Bellu…

Vierailija
59/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tupakointi on erittäin seksikästä! Kaikkien naisten pitäisikin polttaa. Vai eikö muka ole:

http://talkingmakeup.com/pics/news4/cruz2.jpg

https://www.mydiscountcigarette.net/gallery/original/11516/Monica-Bellu…

Hotteja kuvia! :)

Ap

Vierailija
60/150 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on keuhkojaan pihalle yskivä nainen, eli todellakin NOT.