Miehet! Tupakoiva nainen, hot or not?
Tupakoiva äiti -ketjusta tuli tällainen mieleeni. Eli kertokaas miehet omat mielipiteenne naisten tupakoinnista? Joidenkin miesten mielestähän se on tosi eroottista ja turn on... ainakin nuorten naisten tupakointi... mitä itse ajattelette? Ja vaikuttaako naisen ikä asiaan? Kun vastaatte, mainitkaa vielä tupakoitteko itse. Kiitos!
Kommentit (150)
Not. Pillukin maistuu pahalle jos tupakoi, puhumattakaan tuhkakupin pusuttelusta. Ei käy.
Valkosipulia mättävät haisevat yhtä pahalle.
Absolutistina haostan ne jotka käyttää viinaa joka vkonloppu, ne haisee! Otin pari kaveria jotka olivat kännissä autoni kyytiin.Auto piti tuulettaa täysin.Kämpät joissa juodaan haisevat viinalle,mutta eivät sitä itse enää haista.Ostin kerran auton missä täti oli kuljettanut puudeleitaan,auto haisi ikuisesti märälle koiralle 😔 Älkää myöskään viekö koiria kauppoihin sisään,huomautin kirpparin omistajalle,että siel haisee kauheelle,kun oli tuonut haisunäätänsä töihin.Suomessa olisi vähemmän perheväkivaltaa,kun vastustettaisiin alkoholia enemmän kuin tupakkaa.
Mies riehui tupakkapäissään ja ajoi perheen ulos.Nainen petti miestään nikotiinihöyryissä "en se minä ollut,kun tupakka" 😂
Mitä erottista on paskalle haisevassa naisessa joka näyttää tupakan ansiosta kolmekymppisenä nelikymppiseltä ja todennäkösesti saa vielä jonkun syöväkin ja sitten pitää kävellä 10m päästä siitä kun polttelee sitä paskaa ettei ite tartte sitä paskaa hengittää. Eli NOT HOT
Vierailija kirjoitti:
Mitä erottista on paskalle haisevassa naisessa joka näyttää tupakan ansiosta kolmekymppisenä nelikymppiseltä ja todennäkösesti saa vielä jonkun syöväkin ja sitten pitää kävellä 10m päästä siitä kun polttelee sitä paskaa ettei ite tartte sitä paskaa hengittää. Eli NOT HOT
Ja vielä lisäksi, ettei se heikko nainen voi lopettaa sitä paskan polttoa raskaana ollessa ja aiheuttaa oppimisvaikeuksia yms. mun lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin se Juice Leskinenkin pärjäsi elämässään. 50-vuotias on jo todellisuudessaan "vanha käpy", vaikka sata vuotiaaksi todellisuutta pakenisi. Taisi saada naisia ja lapsia omaan makuunsa aivan tarpeeksi. Selvisi jopa maksakirroosista eikä ongelmat ollut tupakka tai miten naiset suhtautuvat siihen.
Älykäs ihminen, kun hänessä on jonkinlainen taiteilijan tai tutkijan sielu, ei tarvitse stressata niinkään jonnen joutavia asioita, kuten mitä joku on mieltä.
Hän muuten on yksi esimerkki siitä, miten huippuälykäs voi tupakoida ja tupakoiminen ei ole kausaalia vähäisestä älystä, tai tupakoimattomuus korkeasta älystä.
Itse sanon että jotenkin se on, HOT mut mä olenkin jonkinlainen boheemi enkä perusta muiden antamasta tai jakamasta maineista.
M32
Naiset jotka polttavat ovat olleet huonolla itsetunnolla varustettuja teinejä. Kukaan aikuinen ei aloita tupakanpolttoa, koska kaikki tietää et se on ihan vitun tyhmää. Kaikki tupakan polttajat aloittaneet sen joko yläasteella, lukiossa/amiksessa koska muutkin kaverit ja se näyttää niin saakelin coolilta.
Ehdottomasti HOT. Itse ainakin kiihotun siitä kun hyvännäköinen nainen polttaa. Tupakka sopii kauniille naiselle, mutta vain kauniille naisille ;) Polttakaa vain naiset, minulle ainakin kelpaatte mainiosti. T. Mies 37v ja ei tupakoiva
Ihan sama tupakoiko vai ei. Pajaa pitää kyllä polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella iso NOT! Hyi! Tupakoivat naiset haisee pahalle ja näyttää vanhoille.
m19
Varmaan joo näyttää vanhoille jotkut 16-vuotiaat, jotka polttavat?
No siis aknea on enemmän ja iho on jo harmaankalpea, tummat silmänaluset korostuvat. Tyttö-/poikamaisen raikastako?
Kaikki tupakoivat naiset jotka tunnen seurustelevat :D
Vieläpä komeiden miesten kanssa
Sähkötupakka on ok ja viihdetupakointi
Aika moni todella kaunis ja seksikäs nainen polttaa, varsinkin viihteellä. Aivan varmasti kelpaisi miehille, tosin kaikilla miehillä ei todellakaan ole tsäänssejä.
On niissä jotain kiihottavaa.
M34
Voisitte vielä kertoa että poltatteko vai ette ketjussa. Olisi mielenkiintoisempi.
Vierailija kirjoitti:
No jos ajattelette kaunista naista jolla punatut huulet ja kissansilmämeikki ja joka imaisee savuja tupakasta... silleen elegantisti... oon ymmärtänyt että ainakin tällainen on kuumaa miesten mielestä. Sensuelli tupakointi siis. Nautiskeleva tupakointi. Voi myös viestiä että nainen on cool ja ehkä vähän normeista piittaamaton.
Ap
wt
No luulis olevat NOT. Paitti tietty jos mies ihailee naista, joka uskaltaa katsoa kuolemaa silmästä silmään. Luulis kyl olevan NOT kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tupakoivat naiset jotka tunnen seurustelevat :D
Vieläpä komeiden miesten kanssa
Tupakoiva työkaverini on ikäistään noin 10-15 v. vanhemman näköinen, tupakka tehnyt tuhojaan niin kasvoille kuin hampaillekin. Vaikka kyseessä henkilö, joka huolehtii itsestään ja käy säännöllisesti hammaslääkärissä. Lisäksi hänellä on paha astma, josta syyttää työpaikan homeita.
Miehen kanssa tuli ero, taustalta paljastui jatkuva pitkäaiksinen pettäminen.
Nykyään tupakoivat lähinnä matalapalkka-aloilla työskentelevät kouluttamattomat ihmiset, jotka periyttävät tavsn lapsilleen.
Lähinnä mietin että kuka oikeasti nykyaikana polttaa?
NOT
Tupakoiva nainen vuonna 2017 on instant turn off.
Maine jota siulle ei anneta eikä jaeta