Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Tupakoiva nainen, hot or not?

Vierailija
24.03.2017 |

Tupakoiva äiti -ketjusta tuli tällainen mieleeni. Eli kertokaas miehet omat mielipiteenne naisten tupakoinnista? Joidenkin miesten mielestähän se on tosi eroottista ja turn on... ainakin nuorten naisten tupakointi... mitä itse ajattelette? Ja vaikuttaako naisen ikä asiaan? Kun vastaatte, mainitkaa vielä tupakoitteko itse. Kiitos!

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutely not.

Vierailija
102/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök wt-horot, joiden pillukin maistuu tupakalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adore smoking hotties kirjoitti:

Joo, ehdoton turn - on. Erittäin seksikästä kun huoliteltu nainen polttaa, sensuellisti vielä. Tyttöystäväni ovat aina polttaneet, itsekin välillä tai en, ei ole haitannut. Ei haise pahalle eikä muutkaan paikat, nörttien juttuja.... :))

Ehkä se itsenäisyys ja kyky tehdä mitä haluaa on aina cool, uskon. Polttaminen on osa kokonaisuutta, ei erikseen siitä. Kukauskaltaa kuka ei, absolut turn - on!!  

No jos itsekin tunget sitä tupakkia naamaasi, niin lienee varsin loogista, ettei siinä silloin eroa huomaa onko suussa korsteeni nainen vai se tupakki. Mutta tupakoimattomalle miehelle tupakoiva nainen on aika epämiellyttävän hajuista ja makuista seuraa.

Vierailija
104/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä hottina polttamista, mutta voin kyllä pussata ihmistä joka tupakoi. En ottaisi puolisoksi säännöllisesti tupakoivaa, ihan terveysriskien takia ja eihän se rööki hyvältä maistu/haise. Itse olen satunnaisesti baarissa polttanut yhden tai kaksi, mutta viime kerrallakin ostin heti jonkun vahvan drinkkihöskän jotta kamala maku ei jäisi suuhun enkä polttanut illan aikana toiste. Ymmärrän tavallaan sen satunnaispolton, jokin siinä on kun juomassa ollaan niin alkaa tehdä mieli polttaa jotain, ei tosin tarvitse olla itse röökiä.

Heitin yli puoliksi täynnä olevan röökiaskini roskiin enkä uutta osta. Satunnaispoltteluun sen ostin, mutta ei se enää muutaman baarireissun jälkeen ole houkuttanut.

Kyllä hottia on siisti, hyvännäköiset vaatteet sekä itse hot olemus, siihen vielä kevyt hot tuoksu niin avot.

Vierailija
105/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan hot. Oma vaimo aina alkaa polttamaan alkoholia juodessaan, ei paljon kiinnosta pussailla sen jälkeen. 

No tällee se mulle olis hot jos nainen vaan juodessa polttais. Ite en juo enkä polta niin olis selvinpäin kiva panna humalaista ''likasta ja tuhmaa'' tyttöä mikä on tuprutellut tupakkaa. Poltin itse nuorempana.

Vierailija
106/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, ihanaa nähdä kun kissamainen ja kurttuinen kähisevä kouvolalainen mamma kröhii keuhkojaan pihalle ja haisee paskalta.

Not :D

Vierailija
107/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivan naisen hönkimisestä tulee liikaa mieleen lapsuus ja äitini, joka haisi samalle kun tuli jotain marmattamaan ja hönkimään naamani eteen tupakin jälkeen. Joten nou tänx.

Vierailija
108/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööki on iisisti cool.

Vierailija
109/150 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on yksi mies sanoi, että olen seksikäs kun poltan kun olin tupakalla. 😄 Voisin ajatella, että jotkut tykkää jotkut ei.

Hän sanoi mitä halusit kuulla. Jos mies on tarpeeksi puutteessa niin se tykkää sun polttamisestas

Vierailija
110/150 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hot kun nainen on tupakoitsija. Ihan käsittämättömän seksikäs tapa kauniilla naisella. Itse en vedä röökiä, mutta iso plus on jos nainen polttaa

Vierailija
111/150 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat, terveys, ulkonäkö ja ajankäyttö. Kaikki pilaantuu tupakalla. En olisi edes kaveri tällaiselle. Passiivinen tupakointikin on ällöttävää. En polta itse. Pappa ja isä kuolivat keuhkosyöpään. M32

Vierailija
112/150 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on dealbreaker.

nimim. kokemusta on

Vierailija
113/150 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not. Tupakointi on WT touhua kuin olla ja voi.

Vierailija
114/150 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on ehdoton turn off, ainakin vakavampaan suhteeseen. Panosuhteessa nyt ei niin väliä, jos on satunnainen polttaja. Säännöllinen polttaja kelpaa sitten vaan kaveriksi.

Nykyinen puoliso oli bilepolttaja kun tavattiin, kerroin että jos haluaa edetä panosuhteesta vakavammalle tasolle, niin polttelu olisi syytä lopettaa. Tupakointi loppui.

M42

Vierailija
115/150 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a. Minä olen tavannut muutamankin miehen joiden naismaku oli "paha tyttö" ja tähän ehdottomasti kuuluin tupakointi, tumma meikki, lävistykset ja tatuoinnit.

Joillakin on tarve esiintyä kapinallisina, mutta uskallus ei riitä kuin nahkatakkiin ja sätkään suupielessä. *Insert "Oo, we have a badass over here" meme*

Vierailija
116/150 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adore smoking hotties kirjoitti:

Joo, ehdoton turn - on. Erittäin seksikästä kun huoliteltu nainen polttaa, sensuellisti vielä. Tyttöystäväni ovat aina polttaneet, itsekin välillä tai en, ei ole haitannut. Ei haise pahalle eikä muutkaan paikat, nörttien juttuja.... :))

Ehkä se itsenäisyys ja kyky tehdä mitä haluaa on aina cool, uskon. Polttaminen on osa kokonaisuutta, ei erikseen siitä. Kukauskaltaa kuka ei, absolut turn - on!!  

Ap, itselleen vastailu on noloa!

Vierailija
117/150 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskasakin kanssa en ole tekemisissä vaikka miten seksikkäitä olisivat. Todella wt.

Vierailija
118/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tupakointi on minusta hyvin seksikästä ja toisinaan tunnen jopa kiihottuvani nähdessäni kaupungilla tyylikkäin siroin elein savukettaan polttavan naisen. Tupakointi olisi iso plus seurustelukumppanilla ja salaisena haaveena olisi löytää joskus kumppani, joka voisi joskus polttaa mies eroottisissa tilanteissa ilokseni. Naisen ikä ei vaikuta siihen, miten tupakoinnin koen.

tupakoimaton mies 42v.

Vierailija
119/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naisista jotka polttaa. Isot, tatskatut röökimuijat lähiöpupin edessä vetämässä vihreetä LM:ää. Kiusaajat julmuritytöt röökillä yläasteen vessassa. Syömishäiriöiset wannabe mallitytsyt röökiringissä Narinkkatorilla.

Ooh uuh lääh puuh!!!

Vierailija
120/150 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ajattelette kaunista naista jolla punatut huulet ja kissansilmämeikki ja joka imaisee savuja tupakasta... silleen elegantisti... oon ymmärtänyt että ainakin tällainen on kuumaa miesten mielestä. Sensuelli tupakointi siis. Nautiskeleva tupakointi. Voi myös viestiä että nainen on cool ja ehkä vähän normeista piittaamaton.

Ap

Tupakka vanhentaa rajusti, näkyy viiveellä ihon värissä ja ryppyinä. Puhumattakaan tupakkayskän räkimisen päätyminen keuhkoahtaumatautiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä